PDA

Volledige versie bekijken : TK- FIFA 2006 sealed aan 10euro

derdeutsche
30 mei 2006, 20:44
zoals de titel het zegt, fifa2006 nog in de plastiek aan 10euro exclusief (of afgehaald te dendermonde)

grtz

derdeutsche

derdeutsche
1 juni 2006, 20:34
bump,

vooruit mannen, dit zijn echt dumpingprijzen.

derdeutsche
11 juni 2006, 12:42
hop met de geit

Toto2000
11 juni 2006, 13:06
bod 10euro afgehaald aan dendermonde station (ben zelf van dendermonde)

escenceboy
11 juni 2006, 17:00
13€ incl

derdeutsche
11 juni 2006, 19:46
@toto ok zend maar een pm (pm verzonden)
@essenceboy bod aanvaard, ik heb er nl nog een paar liggen ;) (pm verzonden)

derdeutsche
13 juni 2006, 22:34
@essenceboy pm'etjes ontvangen, ze zijn deze avond de post opgegaan, ze zullen dus morgen in de loop van de dag verwerkt worden

@toto nog niets van je gehoord, kanje op je pm'etje reageren aub?

grtz

derdeutsche

escenceboy
14 juni 2006, 15:01
@essenceboy pm'etjes ontvangen, ze zijn deze avond de post opgegaan, ze zullen dus morgen in de loop van de dag verwerkt worden

@toto nog niets van je gehoord, kanje op je pm'etje reageren aub?

grtz

derdeutsche

ok thx zal whitelisten zodra het is aangekomen;)

derdeutsche
15 juni 2006, 19:40
game komt vandaag of morgen toe, is met prior de post op gegaan.
@ toto ok, ik wacht op je sms deze week dan. :)

escenceboy
16 juni 2006, 14:55
whitelisted

derdeutsche
16 juni 2006, 22:19
@xenius, pm ontvangen, ik heb er idd nog. :)
pm teruggezonden, ik heb er eentje voor je opzij gelegd. (als je er meer wil, laat het me dan weten)

SuPeRFunk
17 juni 2006, 09:02
Als je er nog liggen hebt, mag je er 1 opzij leggen voor mij (voor 13 euro incl).

Greetz

derdeutsche
18 juni 2006, 22:34
superfunk,

komt in orde, er ligt eentje opzij.
ik stuur je een pm.

@escenceboy ook gewhitelisted.

derdeutsche
19 juni 2006, 19:22
@superfunk, hij gaat morgen de post op.

ec8or
19 juni 2006, 19:26
mij ook, heb je er nog? 13 incl

Interficio
19 juni 2006, 19:47
mij ook, heb je er nog? 13 incl
Anders mag je er voor mij ook 1 opzijleggen. De examens zijn toch bijna gedaan :applause:

derdeutsche
19 juni 2006, 20:25
@ec8or ligt opzij, ik zend je een pm
@interficio: er ligt ook eentje opzij. ik zend je ook een pm , als je vanavond of morgenvroeg voor 9uur antwoord, dan gaat het morgenvroeg nog op de post.

analesex
19 juni 2006, 20:48
heb je er nog? anders hier ook 1tje aan 13incl!

MVG

Kimme

pm send

derdeutsche
20 juni 2006, 09:05
@analesex pm teruggezonden met gegevens, het is vandaag op de post gedaan.

nog één spel beschikbaar!!

KloiJ
20 juni 2006, 13:35
voor mij; als de cd key nog online gaat tenminste ( en ik wil daar een deftig antwoord op )

XeNiUs
20 juni 2006, 15:30
Die van der deutsche zijn nog sealed in de plastiek dus :)

greetz

KloiJ
20 juni 2006, 18:01
dan moet ie het maar testen, ik wil geen 2e maal op zo'n manier afgezet worden ( andere deal, andere persoon )

derdeutsche
20 juni 2006, 22:24
helaas kloij, het spel is deze morgen verkocht aan toto2000.
hij had een optie op het spel.

alles is de deur uit.

derdeutsche
21 juni 2006, 10:52
aangezien een van de kopers van buiten het forum afgehaakt heeft zijn er nog 4 beschikbaar.

grtz

derdeutsche

VOOR DE DUIDELIJKHEID!!!!
HET IS EEN OEM-VERSIE! (dit is een edit gedaan om 8:40 op donderdag 22juni)

derdeutsche
21 juni 2006, 15:30
een hupje

XeNiUs
21 juni 2006, 15:31
Spel mooi aangekomen ! Dikke merci ! En een mooi whitelist bij !

Alleen geen handleiding bij het game? Is dit bij andere ook, wel staat deze op cd maar geen boekje meer precies .

groetjes

sarnath
21 juni 2006, 17:19
Gesealed maar zonder boekje??

bod van 10 euro incl dan...

Interficio
21 juni 2006, 18:00
Spel mooi aangekomen ! Dikke merci ! En een mooi whitelist bij !

Alleen geen handleiding bij het game? Is dit bij andere ook, wel staat deze op cd maar geen boekje meer precies .

groetjes

Ook mooi gekregen
Ook gewhitelist
Ook geen boekje :(

Maar wel een leuk spel gelukkig :)

XeNiUs
21 juni 2006, 18:34
Idd geen boekje, en online precies ook problemen want da heb je een activeringscode nodig ?

werkt dit bij jouw ? Via het spel zelf zegt hij als het spel geregistreerd moet worden ongeldig key, vul je dit in je ea account op internet in dan gaat dit wel ?

groetjes

XeNiUs
21 juni 2006, 18:56
Ja precies toch niet zo goed hoor derdeutsche !

vanachter op het doosje staat wel namelijk iets dat je ons beter verteld had :s Namelijk OEM PRODUCT NOT FOR RESALE ! Dan gaan deze natuurlijk niet online werken vrees ik en daarom is er geen boekje bij ? Ik wil eigenlijk fifa wel vr online te spelen. Ma ksnap nie dat je dan zei dat je er gewoon teveel besteld had ?

greetz

XeNiUs
21 juni 2006, 20:04
staat er bij andere mensen die dit bij hem gekocht hebben ook op ?

groetjes

SuPeRFunk
21 juni 2006, 20:09
Spel vandaag prima ontvangen gehad.

@XeNiUs: het is inderdaad een OEM versie, maar had het wel verwacht. Het zou wel een erg goedkope prijs zijn als het om een retail versie ging, niet? ;)

Al bij al ben ik tevreden!

Greetz

KloiJ
21 juni 2006, 20:11
had ik wel verwacht, het is aan de verkoper om dit te melden ( aangezien hij het wel goed genoeg wist... )

SuPeRFunk
21 juni 2006, 20:12
Ja precies toch niet zo goed hoor derdeutsche !

vanachter op het doosje staat wel namelijk iets dat je ons beter verteld had :s Namelijk OEM PRODUCT NOT FOR RESALE ! Dan gaan deze natuurlijk niet online werken vrees ik en daarom is er geen boekje bij ? Ik wil eigenlijk fifa wel vr online te spelen. Ma ksnap nie dat je dan zei dat je er gewoon teveel besteld had ?

greetz

Als je je registreert met de registratiecode kan je wel online!!

Greetz

KloiJ
21 juni 2006, 20:20
wat als deze er niet bij zit?

XeNiUs
21 juni 2006, 20:36
ja die registratie code die erbij zit werkt nie bij me is ongeldig zegt them, mij maakt da nie veel uit of oem of zo is maar wil wel dat die online werkt. Hoe heb je dit exact gedaan ? Ik wou dit registern via het game die nr maar dat gaat niet is ongeldige key zegt hij, en als ik inlog via het internet kan ik de game wel toevoegen by my games

kzou natuurlijk wel graag een werkende online game hebben :)

greetz

derdeutsche
22 juni 2006, 08:22
ik had er idd teveel besteld en had dit niet gezien (erewoord) dat die not for sale erop stond.
langs die kant ben ik dan ook weer bedrogen..want ik kan je verzekeren dat ik ze aan heel wat meer dan tien euro heb gekocht voor mezelf..(op mijn copy staat dat er trouwens ook op)

ik heb het spel nog niet online gespeeld en was dat ook niet van plan.
maar normaal gezien was het mogelijk.
blijkbaar werkt het hier ook bij sommige personen.
eventueel kan die uitleggen hoe het werkt.

derdeutsche
22 juni 2006, 08:27
@xenius, mocht je er niet in slagen online te kunnen is het maximum wat ik kan doen je geld gewoon terugstorten.

ik verzeker jullie dat ik hiervan niets afwist, zoals kloij wel mag beweren.
ik verzorg mijn deals namelijk altijd heel goed zoals de meesten onder jullie wel gemerkt hebben.

ik heb gauw een van mijn vrienden gebeld, hij is er al mee online geweest, dus het moet mogelijk zijn, zoals superfunk ook al zei.

=>superfunk kan jij eventueel hier eens zetten hoe je het geklaard hebt online te gaan.
(ikzelf kan het niet testen, ik heb enkel internet op mijn macintosh)

XeNiUs
22 juni 2006, 10:16
tuurlijk nie der deutsche kan gebeuren natuurlijk ! Ik neem jouw ook niks kwalijk ! Stond dit op alle doosjes? Je kan natuurlijk bij EA wel een andere product code aanvragen, maar dan hebebn ze kopie nodig van het aankoopbewijs en de achterkant van je game met de code op ( op boekje ). Beetje prob want boekje zit niet bij een OEM versie, en hangt alleen vanbinnen een stickertje met code.

Wat is eigenlijk een OEM spel, had iedereeen geen boekje, heeft iedereen die OEM erop staan ?

Ivm met online gedeelte :

Ik heb vroeger ook fifa 2004, 2005 gespeeld en toen ik inlogde op men account zij die dat men gegevens wel klopte van de inlog, enkel dat ik die spel nog niet op men account geregistreerd had. Toen vroeg hij of ik dit wou doen, heb ik dit gedaan productcode vulde hij automatsch in en klopte ook maar hij zei steeds dat deze niet geldig was. Toen ben ik nr de ea site zelf geweest om daar op men account in te loggen en daar kon k het spel wel bij in men lijst zetten. Maar volgens mij wordt daar de key niet gecontroleerd.

greezt

Interficio
22 juni 2006, 10:21
Ik heb mijn spel ook onder mijn EA-account gezet, maar ingame kan ik inderdaad niet inloggen. "Waarschijnlijk heb je het spel nog niet toegevoegd" zegt hem, maar dat heb ik via windows al wel gedaan.

Net hetzelfde probleem dus XeNiUs, maar ik heb het gevoel dat er een logische oplossing moet zijn. Hulp van mensen zoals Superfunk zou inderdaad van pas komen. :)

Btw, voorlopig durf ik trouwens nog niet online want ik suck nog een pak, moet nog veel oefenen :lol:

XeNiUs
22 juni 2006, 10:27
Jij krijgt ook dat jouw productcode onjuist is ?

greetz

Interficio
22 juni 2006, 10:47

greetz

Ik heb indd exact hetzelfde probleem

XeNiUs
22 juni 2006, 11:47
heb je deze ook kunnen toevoegen via de site login van ea zelf ?

greetz

Interficio
22 juni 2006, 12:29
heb je deze ook kunnen toevoegen via de site login van ea zelf ?

greetz

Ja, zeg ik toch.
Enkel ingame zegt hij dat ik mijn spel waarschijnlijk nog niet heb toegevoegd (wat ik dus wel al heb gedaan), en vraagt hij mijn serial, die blijkt ongeldig te zijn, logisch, want ik heb die al geregistreerd. :confused: Vreemde situatie

XeNiUs
22 juni 2006, 12:36
ja idd , mss best dat der deutsche dat navraag bij EA support en probleem uitlegt ? Want ik denk dat er nog wel zijn die hem gekocht hebben om online te spelen ?

derdeutsche
22 juni 2006, 20:25
ok ik zal proberen contact te nemen met ea support, eerst ga ik de rest van mijn vrienden contacteren om te vragen of ze eens proberen online.
ik houd jullie op de hoogte.

Interficio
22 juni 2006, 21:55
ok ik zal proberen contact te nemen met ea support, eerst ga ik de rest van mijn vrienden contacteren om te vragen of ze eens proberen online.
Waarschijnlijk is het gemakkelijk op te lossen. Dankuwel voor de moeite :)

derdeutsche
22 juni 2006, 22:30
geen probleem.

XeNiUs
22 juni 2006, 22:40
ok bedankt derdeutsche ! Maar kvrees dat er een prob is bij sommige omdat da een OEM code is, want veel verkeerde kunde tans nie doen met fifa online als gewoon inloggen en regristeren :) Maar bedankt om het alvast uit te zoeken !

Makkelijkste zal denk uiteindelijk zijn, als het nie gaat werken bij iedereen zie zijn key niet werkt hier doorgeeft, zodat uiteindelijk derdeutsche zijn probleem uitlegt bij ea. ( Hij heeft het bewijs dat hij ze origineel gekocht heeft dus ) Ik heb even de info voor je opgezocht en daar het probleem uitlegt, en dan ook iedereen die een prob heeft met de key het even meldt in de thread.

Info van easite

Serienummer Incorrect

Indien uw serienummer incorrect is of niet werkt, kunt u de achterkant van uw spel handleiding waarop het serienummer staat, samen met de aankoopbon, naar ons toesturen per fax of e-mail.

Ons faxnummer is:
+31 : (0)30 607 47 49

Ons e-mail adres is:
nl-cs@ea.com

Vermeldt hierbij uw naam en e-mail adres (indien niet aanwezig dan telefoonnummer). Wij zullen u dan zo snel mogelijk voorzien van een werkend serienummer.

Indien een serie nummer ontbreekt, kunt u eerst kijken of u nog garantie heeft bij de winkelier. Een game moet immers compleet zijn bij aankoop.

Nb.: Indien het boekje is zoekgeraakt kunt u enkel gebruik maken van de retouroptie die geldt onder 'CD Kapot/ Boekje kwijt'.

Alvast bedankt Der Deutsche !!!

derdeutsche
24 juni 2006, 13:27
bedankt, ik had de info ook gevonden op de site van ea.
ik maak er dit weekend mijn werk van, en anders bel ik maandag eens naar de betaallijn van ea support.

Interficio
26 juni 2006, 13:14
hou ons op de hoogte, ik zou het graag multiplayer spelen :)

XeNiUs
26 juni 2006, 17:13
idd, alvast bedankt !

derdeutsche
26 juni 2006, 17:47
tot vandaag nog geen nieuws van ea.

ook een poging om verder het spel online te spelen is nog niet gelukt door internetproblemen (ik heb enkel toegang via mijn mac voor het moment)

morgen een volgende update of er nieuws is of niet.

SuPeRFunk
26 juni 2006, 21:04
De online mogelijkheid zit er bij mij ook niet in.

Het klopt dus niet wat op de achterkant geschreven stond.

Greetz

derdeutsche
27 juni 2006, 23:13
ik heb op aanvraag van ea (de betaallijn) een mailtje gestuurd naar het emailadres dat ze me doorgegeven hadden omdat ze het antwoord niet wisten.
tot hiertoe geen antwoord.

ik kan jullie wel de game terugbetalen nog altijd als jullie het spel terugzenden.

XeNiUs
28 juni 2006, 00:13
nee ga ik toch nie doen :) wetende dat je hier zoveel moeite voor zit te doen om het optelossen ! wat ik enorm apprecieer !

greetz

attimos
28 juni 2006, 01:04
toevallig geen meer liggen?

Interficio
28 juni 2006, 13:13
'k hoop dat het in orde komt, desnoods met een nieuwe serial? :)

derdeutsche
28 juni 2006, 22:37
@attimos, ja ik heb er nog liggen. om precies te zijn, nog 3.
indien je de voorgaande posts goed gelezen hebt (om misverstanden te vermijden) kan je altijd je gegevens doorsturen naar me.
ik stuur je alvast een pm.

@interficio en xenius, idd ik wacht verder op nieuws van ea.

Potenza
29 juni 2006, 12:00
Dan ben je aan mij er ook één kwijt stuur je me een PM met de betalingsgegevens?

derdeutsche
30 juni 2006, 08:27
pm is verstuurd, de games worden vandaag verstuurd.

@interficio en xenius..ik probeer vandaag nog eens contact op te nemen met ea games via hun betaallijn, want ik heb nog steeds geen mail weer.
groeten

didier

jimi hendrix
30 juni 2006, 12:25
heb je nog zo een fifa 2006 game ?

XeNiUs
30 juni 2006, 12:41

tarske
30 juni 2006, 15:26
Mededeling aan alle members :
Kijk eens op deze link (http://games.telenet.be/forum/showthread.php?p=7295330#post7295330) en maak de nodige aanpassingen !
Dank bij voorbaat

Denmilitair
30 juni 2006, 17:40
ik wil fifa 2006 kopen, kan je neit pmen je box zit vol

derdeutsche
30 juni 2006, 22:30
sorry dat de pm volzat, niet opgelet even.`
ik zal wel eens moeten zien of ik er nog eentje liggen heb.
mss nog eentje maar dat ligt voor de moment bij een maat van me.

maar ik kan je het niet beloven, ik bel hem morgen en laat je het dan weten,ik stuur je dan wel een pm.

gtrz
derdeutsche

Jada
1 juli 2006, 13:53
zijn er nog fifa 2006'n over?

escenceboy
1 juli 2006, 14:48

greetz

ja dit probleem heb ik ook
was deze thread uit het oog verloren met dat ik ban heb gehad en mn subscriptions dus allemaal weg waren

derdeutsche
1 juli 2006, 23:39
hallow,

geen fifa's meer verkrijgbaar.
@denmilitair, voor jou ga ik nog een proberen regelen (bij mijn maat ligt er nog een ongeopend normaal gezien) wel ook een oem versie, zoals ik ze allemaal heb toegekregen.

didier

XeNiUs
1 juli 2006, 23:46
al meer reactie via de hulplijn iets meer geweten te komen ?

greetz

derdeutsche
2 juli 2006, 22:19
neen nog niets, ik heb nog steeds geen mail, en via de hulplijn kunnen ze me ook niet verder werken. (vandaag werkten ze niet veronderstel ik want ze namen vandaag niet op).

ik begin stilaan wanhopig te worden. maar ik houd jullie verder op de hoogte.
(morgen ga ik eens aandringen, dus ik hoop op morgen meer nieuws)

XeNiUs
2 juli 2006, 22:54
Merci derdeutsche ! Voor er zoveel moeite voor te doen ! Chapeau !

derdeutsche
3 juli 2006, 21:14
Hallo,

eindelijk nieuws, ik heb geen mail teruggekregen maar bij ea waren ze mijn mail aan het onderzoeken want ze konden me nu wel bevestigen dat er normaal wel onlinetoegang is, ook met een oem versie.(ik heb nog eens de hulplijn gebeld)
Na interne aanvraag bij hen blijken deze games absoluut dezelfde te zijn dan degene die overal in de retail verkocht worden.

Daarom zou ik van jullie willen vragen of jullie me je Productcodes zouden willen doormailen, op deze manier moet ik met een scan van het doosje en de cd (waarvoor ik ga zorgen met mijn spel) de productcodes doorsturen, op deze manier gaan ze dan andere doorsturen die wel zouden moeten werken.

Wel wilden ze erbij vermelden dat fifa 2006 zeer hard onderhevig is aan firewalls en virusscanners, maar normaal mogen ze toch niet de productcode weigeren.

Dit even om jullie op de hoogte te houden.

Dus als jullie online willen gamen, stuur dan gewoon jullie productkey naar me door, via pm. Dan zorg ik er zo snel mogelijk voor.

groeten

didier

derdeutsche
6 juli 2006, 15:19
SLECHT NIEUWS

beste Gamer,

Ik heb het nog eens bekeken en tot de conclusie gekomen dat het inderdaad niet mogelijk is om online te spelen met deze OEM versies.
Vandaar bvb dat er ook geen handleiding bij zal zitten maar enkel een stickertje.

De retail versies daarentegen zijn wel zonder problemen online te spelen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Electronic Arts
Customer Support Team
0900 100 16 66
nl-cs@europe.ea.com
U kunt ons bereiken op:
Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
en op Za van 12:00 tot 18:00

----- Description -----

From: didiersertijn@telenet.be
Date: 03.07.2006 23:23
To: nl-cs@ea.com
Subject: niet werkende serienummers van OEM versies

Hallo,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek stuur ik u de eerste twee serienummers door
samen met een kopie van de hoes van een game.(ik heb er een foto van getrokken aangezien mijn scanner niet meer werkt)

volgende twee serials zijn krijgen alvast de boodschap : productcode niet geldig.
het hele singleplayer gedeelte werkt wel perfekt.
De game werd ook niet getest met een firewall of een virusscan.

HIER STONDEN TWEE SERIENUMMERS
(verwijderd om begrijpelijke reden)

zou u me hiervoor dan al twee nieuwe serials kunnen bezorgen waarmee ik wel online zou kunnen spelen.
Ik heb in totaal 12van deze games.
Mvg

didier sertijn

VOOR DEGENEN DIE DUS WILLEN DAT IK HET SPEL TERUGNEEM OM DEZE REDEN, ZEND ME DAN MAAR EEN PM.