PDA

Volledige versie bekijken : Multimedia - Informatica Toekomstgericht

dead squad
19 mei 2006, 20:01
Ik wou graag eens wat meer horen over deze richtingen van mensen die er wat meer van weten. Ik zit nu in 4 Handel (TSO), kom van 3 Humane Wetenschappen. Over mijn punten heb ik niet te klagen, behalven dan boekhouden en frans, deze zijn altijd kantje boordje (net wel of net niet erdoor). Mijn wiskunde (ik denk dat dit vak in beide richtingen belangrijk is) is zeker niet slecht, tot nu toe het hele jaar door boven de 70%.

In de school waar ik nu zit, heb ik niet veel keuze door mijn boekhouden. Enkel informaticabeheer zal ik daar kunnen volgen, met 2 uurtjes boekhouden in de week. Nu, het einde van het schooljaar nadert, en ben er nog niet echt uit, ik ga deze zondag naar de opendeurdag van het TSM in Mechelen, om wat meer te weten te komen over multimedia.

Toch had ik hier nog enkele vragen over, vooral dan wat het beste is naar de toekomst gericht (qua werk later dan vooral). Ik ben van plan om verder te studeren na men 6de jaar, maar weet niet of dit er iets toe doet. Ook of het makkelijk is om vanaf het begin mee te zijn als je in 5 multimedia begint. Andere voor/nadelen aan deze richtingen mogen ook altijd gezegd worden.

(En als er hier iemand toevallig de schooluren (wanneer de lessen beginnen, wanneer het pauze is, wanneer de lessen eindigen) weet als je multimedia volgt in het TSM, mogen die me ook ff gepm'd worden, of hier gezet, kan deze natuurlijk op zondag vragen op de opendeurdag, maar op hun site vond ik ze niet, en was er nieuwsgierig achter).