PDA

Volledige versie bekijken : VapoChill LS + PC71

Puijken
18 mei 2006, 12:51
Heb hier een zwarte VapoChill LS staan die nu in de weg begint te staan... Is bijna 8 maanden oud nu maar is weinig gebruikt geweest... Eerste maand regelmatig maar door kapotte hardware (DFI moederborden die maar bleven sneuvelen) dan maar opgegeven en in de kast gezet!

Alles werkt nog perfect en de LS komt met een 478/462/939/940/754 kit! Eventueel kan ik kijken voor een 775 kit als dit moet!

Minprijs: 300€

Tevens een zwarte Lian-Li PC71 (in assorti met de LS dus) die nu in de weg begint te staan.. Komt met een fancontroller erbij, één zijkant met windows voor 2x 80mm fan, één zijkant met gewoon window. In deze kast zitten nog GEEN gaten voor de VapoChill!! (ook door kapotte hardware nooit de moeite gevonden om die kast te versnijden :p )

Minprijs: 150€

Foto's kan ik maken :crazy:

BullRotteke
18 mei 2006, 16:23
Hi,

Startbod van 300€ afgehaald op de vapo ls.

Aankoopbewijs ook aanwezig?

Sjabloon voor de uitsnijding?

Mvg,
B

Puijken
18 mei 2006, 22:51
Sjabloon voor uitsnijding is aanwezig... geen aankoopbewijs meer denk ik... dat moet ik eventjes zoeken!

Heb je PM ondertussen ook gekregen.. morgen als het licht is haal ik em uit de kast.. en neem ik enkele foto's!! Greets!

BullRotteke
22 mei 2006, 11:13
Hi,

Al tijd gehad voor enkele foto's Puijken?

Mvg,
B

BullRotteke
24 mei 2006, 00:36
Hi,

Soms al een eind datum in gedachte?

Foto's al enige kans voor gehad?

Mvg,
B

Puijken
26 mei 2006, 18:14
Jaaa de foto's zijn der geraakt! FF troubles gehad met de digicam... tzijn der wel met de gsm nu.... maar tis wel duidelijk...

Foto van de achterst fan laat zien dat der weinig stof inligt en bewijst dus ook wel dat het ding weinig gebruikt is! Hf!

Einddatum niet echt in gedachte... gaat ni zo lang openstaan want tstaat in de weg en de minprijs is al bereikt dus!

http://users.pandora.be/puijken/VapoChill/DSC00210.JPG
http://users.pandora.be/puijken/VapoChill/DSC00211.JPG
http://users.pandora.be/puijken/VapoChill/DSC00212.JPG
http://users.pandora.be/puijken/VapoChill/DSC00213.JPG
http://users.pandora.be/puijken/VapoChill/DSC00214.JPG

Brabus Freak
27 mei 2006, 13:54
Hoeveel voor de 2 samen?

Interesse in een Lian Li V1000B plus?

n0sTRa
27 mei 2006, 13:56
Intresse in ruil tegen pc mits kleine opleg?

Puijken
27 mei 2006, 15:34
Geen intresse in een ruil voor een pc... heb hier zelf 2 gelijkaardige systeempjes staan zoals jij die verkoopt.. dus kan ff verder..

Barbus freak: geen intresse in die lian li, en doe een leuk bod voor de 2 samen... misschien dat we iets kunnen regelen!! Zoals ik reeds zei, het staat in de weg!

BullRotteke
27 mei 2006, 15:48
Hi,

Hierbij een voorlopig bod van 400€ op het geheel (wel onder de minimum), maar eerst wat meer info.

Krasjes aanwezig op de case?

Zijpanelen bijgekocht of de originele versneden?

Het is toch een full tower case hé, toch geen PC-61 versie?

Enkele foto's mogelijk?

Grtz,
B

Puijken
27 mei 2006, 17:17
Hmmm.... er zijn enkele krasjes denk ik!! Maandag heb ik een nieuwe digicam die ze wel gaat kunnen vastleggen.... mijn gsm kan dit helaas niet zo goed! Zijpanelen zijn originele zijpanelen, eentje in perfecte staat, in het andere is in de plexi twee gaten gemaakt voor 8cm fans...

Ook zit er een kleine fancontroller in! En ja, het is de PC71 (full tower dus)!!

Brabus Freak
27 mei 2006, 17:18
Hmmm.... er zijn enkele krasjes denk ik!! Maandag heb ik een nieuwe digicam die ze wel gaat kunnen vastleggen.... mijn gsm kan dit helaas niet zo goed! Zijpanelen zijn originele zijpanelen, eentje in perfecte staat, in het andere is in de plexi twee gaten gemaakt voor 8cm fans...

Ook zit er een kleine fancontroller in! En ja, het is de PC71 (full tower dus)!!
Ben benieuwd naar krassen, kun je ongeveer zeggen waar en hoe groot?

Puijken
27 mei 2006, 17:40
Achteraan... niets op de wanden/bovenkant/voorkant...
Kleine beschadiging waar je de PCI kaarten moet insteken.. Voor de rest is de kast in prima staat :)

BullRotteke
27 mei 2006, 22:55
Hi,

Dan bied ik je 400€(wel onder minimum) op het geheel afgehaald.

Grtz,
B

Jort-
27 mei 2006, 23:31
eindelijk tekoop kunne zetten met u druk tijdsschema?:D

veel geluk met de verkoop he ;)

grtz,

Puijken
28 mei 2006, 13:48
eindelijk tekoop kunne zetten met u druk tijdsschema?:D

veel geluk met de verkoop he ;)

grtz,

Thx Jort! En ja voor diegenen die vinden dat een originele Vapo LS te luid is of niet krachtig genoeg is! Jort is the place to be eh.... op zen site staan resultaten genoeg wat hij kan uithalen met zo'n ding!

Bullrotteke voorlopig aanvaard... ga het nog eventjes openlaten.. laat ons zeggen dat je er voor 425 dan direct om mag komen... (zitten we toch iets dichter bij het minprijs en zijn we alletwee content!)

BullRotteke
28 mei 2006, 16:14
Hi,

Hierbij een bod van 425€ als ik morgen kan komen afhalen.

Als ik ni direkt nog reageer op enige pm's is dat omdat ik nu ga werken tot 23u.

Gelieve adres al door te geven en ik kom er morgen achter.

Alles past vanaf 13u tot 22u aan u de keuze wanneer het u past.

Mvg,
B

BullRotteke
29 mei 2006, 22:03
Hi,

Puijken dikke whitelist voor de mooie afhandeling :niceone:

Mvg,
B

Puijken
30 mei 2006, 00:47
Jep, thx!! Ga je ook meteen whitelisten :niceone: :applause:

VapoChill is bij deze verkocht aan BullRotteke....
De Lian-Li staat hier nog steeds... upke... ;)

Greets, PuijkeN :)

Puijken
30 mei 2006, 13:23
Minprijs verlaagd naar 125 euro voor de Lian-Li... spotprijske mensen!! Tstaat in de weg!