PDA

Volledige versie bekijken : 15 icnh tft met powerprobke @ 20€

Cranox
16 mei 2006, 14:05
Ik heb hier ne philips Brillance 151AX staan van ne maat .
Scherm valt uit na 10tal sec , dit zowel in windows als in dos , als je stroom 20 sec afzet en terug aanzet krijg je terug 10 sec beeld .
Volgens mij is het dan een probleem met de voeding , deze zit in de voet gemonteerd en ik heb geen zin om de voeding uit elkaar te halen.

http://www.dooyoo.co.uk/tft-monitor/philips-brilliance-151ax/details/
Minimumprijs 20€
Ik ben van Zele.

Witte
16 mei 2006, 15:52
Da voedingske, veel smd stuff?

Cranox
16 mei 2006, 16:19
Kdenk et nie , tis een print met paar condensators en 1 coil en een transformer .
Ziet der zowa uit als een gewone voeding maar kleiner dan.

Je kan het scherm ook met een aparte adapter voeden doch ik weet niet hoeveel volt en amps het moet zijn.

Alee ik ben geen electronicus maar volgens mij komt da uitvallen door de voeding , het kan echter ook iets anders zijn hee.

Ik zal vanavond es npaar pics pakken.

Witte
16 mei 2006, 16:24
Al ééns gevoeld ofdat er een bepaalde chip te warm wordt?

blackfeather
16 mei 2006, 16:26
hier 20EUR :D

Leuk toch al die zelenaars :p

Cranox
16 mei 2006, 21:28
Ik heb nergens aan gevoeld , en zeker niet aan de voeding witte ;)
Het kan iets simpels zijn doch ikzelf heb momenteel schermen genoeg daarom dat ik niet echt ga zoeken wat het is.

20€ genoteerd blackfeather

Witte
16 mei 2006, 21:33
Tegen dat ik ooit eens goesting heb em er naar te kijken zijn we weeral een generatie schermen verder. Ik laten deze schieten :)

17 mei 2006, 11:13
ms den invertor van de ccfl?
Of wordt da ni meer gebruikt vantegenwoordig in een lcd schermpje?

Drez
17 mei 2006, 11:28
sorry voor de offtopic,
is da makkelijk te verhelpen zoiets? want ik heb hier een schermpje staan die 1 sec na dat ie beeld geeft weer uit gaat.

Witte
17 mei 2006, 11:44
Het feit dat het heel even werkt is volgens mij een goeie aanduiding dat het probleem niet zo heel moeilijk te herstellen valt. Ma bon, beter op het hardware forum verder gaan hierover ;)