PDA

Volledige versie bekijken : TK msi GTX7800 in prima staat

DJones
15 mei 2006, 15:15
msi gtx7800 pci-x (edit)

nooit overclockt gedraaid
software - doos - boekjes - game - graka - alles in prima staat
factuur aanwezig

kverkoop direct bij een aanneemlijk bod
graag exl bieden
wordt enkel aangetekend verzonden

mogelijk plaats ik het op nog andere verkoopspunten
post ik later

startprijs 250€
meeneem ?

LaCucaracha
15 mei 2006, 19:49
interesse in ruil met xfx 6800gt(+ arctic silencer) +110 €

DJones
16 mei 2006, 00:37
interesse in ruil met xfx 6800gt(+ arctic silencer) +110 €

geen omruil

grtz

DJones
16 mei 2006, 00:43
ook aangeboden op 2dehands.be

op moment bod van 230€ (2dehands.be)

DJones
16 mei 2006, 10:13
prijsaanpassing

startprijs 200€

meeneemprijs 250€

enkel exl verzendingskosten voor koper

DJones
16 mei 2006, 16:16
250 excl :D = meeneem :p

sold :)

kspreek u later voor verdere afhandeling

msn = amandes@telenet.be

grtz

DJones
17 mei 2006, 10:16
waar is Bavert zijn post ?

piotke
17 mei 2006, 10:47
prijsaanpassing

startprijs 200€

meeneemprijs 250€

enkel exl verzendingskosten voor koper

dan bied ik alvast de startprijs :)

DJones
17 mei 2006, 10:55
dan bied ik alvast de startprijs :)

aanvraag is ingedient wie wat die post heeft verwijderd
indien geintreseerde koper (Bavert)zelf zijn post heeft ingetrokken
dan wordt graka terug aangeboden

en kan ik tevens uw bod noteren piotke

edit : enkel fotos graka packet http://users.telenet.be/D.Jones/

grtz

Bavert
17 mei 2006, 13:28
Euh Ik heb mijn post niet weggetrokken :help: :oink: Mijn bod blijft dus en ik had meeneemprijs geboden dus denk dat kaart idd voor mij is :p

Bavert
17 mei 2006, 13:30
Khad dus idd dit geboden:

250 excl:p = meeneem :D

Dus graka is voor mij :niceone:

==> Het kan wel zijn dat ik tijdens het veranderen van mij post hem per ongeluk heb gedeleted MAAR DAT WAS DAN ZEKER NIET EXPRESS :s:s:s:s

--> Mijn excuses hiervoor :(

DJones
17 mei 2006, 13:50
aanvraag is ingedient wie wat die post heeft verwijderd
indien geintreseerde koper (Bavert)zelf zijn post heeft ingetrokken
dan wordt graka terug aangeboden

en kan ik tevens uw bod noteren piotke

edit : enkel fotos graka packet http://users.telenet.be/D.Jones/

grtz

zogezegt zo gedaan

bravert heeft zijn post ingetrokken

graka sold aan piotke

grtz

Bavert
17 mei 2006, 13:55
Dit is gewoon niet aanvaardbaar. Ik wist zelf niet dat mijn post wegwas tot ik dat hier nu las. Ik zei dat het zou kunnen dat het per ongeluk was MAAR ZEKER NIET EXPRESS. Hoe kan je nu die graka aan iemand anders verkopen als ik er niet eens aan kan doen? :cry:

(We hadden zelfs al afgesproken voor het geld te storten ?)

piotke
17 mei 2006, 13:59
Een post per ongeluk verwijderen ? lol

Bavert
17 mei 2006, 14:06
Jij kan er nu mss wel mee lachen omdat je een graka heel goedkoop hebt kunnen kopen, maar ik had een deal en die word nu verbroken. DJones verkoopt hem nu gewoon voor 50 euro minder (wat volgens de regels ook niet kan!)

Ik ben (opnieuw:help: ) bereid om de meeneemprijs van 250 excl te betalen.

Grtz

Art
17 mei 2006, 14:15
Bavert
This message has been deleted by Bavert.

je meot van ons hier de leugenaar niet maken.
Die post is dooruzelve gedelete.

Latinos
17 mei 2006, 14:16
ksnap jones niet goed?
hij kan er 50 euro meer voor krijgen en hij gaat er niet op in? :s

Bavert
17 mei 2006, 14:19
je meot van ons hier de leugenaar niet maken.
Die post is dooruzelve gedelete.

Ik zeg het toch: "het kan zijn" ik ontken dus NIET maar ik zeg dat het niet bewust was omdat ik ook weet dat daar problemen van komen. Het is dus idd bewezen dat het door mij is en nogmaals MIJN EXCUSES daarvoor. Ik snap alleen niet: het staat in DJones zijn post dat hij hem aan mij verkoopt (en mijn reactie staat daar ook) dus we hadden een deal en IEDEREEN kon lezen dat ik idd dat bod had gedaan. Dus wrm verkoopt hij hem nu ineens aan iemand anders? (voor nog eens 50 euro minder :eek: )

piotke
17 mei 2006, 14:23
Om een post te verwijderen moet je 5 klikjes doen. Zoiets doe je heus niet per ongeluk...

Er zijn verkopers die liever met een eerlijk persoon handelen dan Enkele euro's meer te hebben en potentiele problemen te hebben met louchere koper ...

Bavert
17 mei 2006, 14:28
Louche koper?

Ik heb al mijn gegevens aan hem gegeven en hij de zijne aan mij. Ik kan idd begrijpen dat je blij bent met je goedkope graka maar dat is nog geen reden om mij uit te schelden. Ik heb zelf gelezen dat jij er 250 voor zou geven. Dit is gewoon vriendjespolitiek. Ik was de eerste die de meeneemprijs bood en iedereen (zelf al is mijn post weg) kan dit lezen. (in jones zijn topic) Dat gebeurd hier ook nie volgens de regels he, beginrpijs= 200 euro en meeneem= 250...gij bied beginprijs en hij verkoopt aan u, zodat alle andere mogelijke kopers geen kans meer krijgen. BTW: hij had een bod op 2dehands.be van 230, wrm zou hij dan nog eens 30 euro verliezen aan u (tenzij hij u heel goed kent?)

Kvind het gewoon niet eerlijk. Ik ging dat geld storten en hij opsturen. Wat is er daar louche aan??????????

Hungry®
17 mei 2006, 14:32
sorry, maar in deze geef ik Bavert gelijk, ik vind dit echt niet geloofwaardig meer.

Drez
17 mei 2006, 14:38
sorry, maar in deze geef ik Bavert gelijk, ik vind dit echt niet geloofwaardig meer.

idem, ik geef bavert ook gelijk.
er gebeuren de laatste tijd al genoeg vreemde biedingen.

Boden moeten toch in de betreffende threads gebeuren en niet via MSN of iets dergelijks.

Bepaalde mensen zouden dat toch moeten weten.

piotke
17 mei 2006, 14:40
Ik heb alles op het forum gedaan.

Bod van Bravert was plot door hemzelf verwijderd, per ongeluk my ass. Djones zet het terug te koop, ik bied de prijs die hij vraagt en plots is Bravert er terug. Lijkt me eerder iets om mij te kloten dan dat ik hem kloot..

Bavert
17 mei 2006, 14:44
Kijk sorry hoor, maar met zo een pesterijen zou ik mij zeker niet bezighouden. Het ging mij er gewoon om dat hij die kaart aan u verkocht voor 200 euro (was de gewone startprijs was) en ik er 250 voor bood. Het is idd raar dat ik die post per ongeluk heb verwijderd maar het is mogelijk. Geef mij trouwens maar een goede reden wrm ik dat zou doen?

PsYmon
17 mei 2006, 14:44
Dus ge hebt die kaart effectief voor 200 euro gekregen?
Geloof ik niet te veel van eerlijk gezegd...
Net zomin ik geloof dat bavert zn post per ongeluk had gedelete. Daarnet eens geprobeerd en je moet echt wel veel dingen aanklikken om te kunnen deleten.
Tis hier weer schoon, typisch telenetgeval :)

smason
17 mei 2006, 14:46
Tsja, ze hadden zelfs al afgesproken in PM om te storten en op te sturen, persoonsgegevens uitgewisseld... dan lijkt het mij toch straf dat Bavert zijn bod zou willen annuleren? Wat die post verwijderen betreft, de enige die dat gedaan heeft is Bavert zelf :p

Maar, feit blijft wel dat Bavert eerst 250 euro excl = meeneem geboden heeft. En die kaart voor 200 euro naar Piotke, daar geloof ik niets van als de verkoper 250 euro kan krijgen.

Ochja, mijn zaak niet, succes verder nog voor alle betrokken partijen :p

Kwertie
17 mei 2006, 14:58
Ik wil Bavert best wel geloven maar als je zoiets tegenkomt op een site waar géén mogelijkheid tot discussie is, dan is het eigenlijk niet meer dan doodnormaal dat DJones toch de kaart verkocht aan piotke.

Op zich wel vreemd want de meeste mensen zijn op één dag niet zomaar graag 50€ armer dus had DJones beter gewacht op een reactie van Bavert.

Conclusie is dat het gewoon een heel spijtige zaak is voor zowel Bavert als DJones, enkel in het voordeel van piotke, maar gezien alles gewoon volgens de regeltjes is verlopen kan ik er weinig op tegen hebben.