PDA

Volledige versie bekijken : Belgacom ADSL Wireless packet

Mr.Bluestar
11 mei 2006, 15:25
Ik verkoop dus een Belgacom ADSL Wireless packet.
Dit bestaat uit een modem/router/switch/wireless toestel in 1 geheel + een ADSL installatie pack wat eigenlijk gewoon 2 ADSL splitters zijn.
Je kan hier meer info vinden : http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=hbs_ad_wrlp_phil_g

Ik behoud mij het recht dat het hier buiten gaat als de prijs me niet aanstaat. openingsprijs is 40€. Ik ben van Wijnegem waar het ook kan afgehaald worden.

Coolrunner
11 mei 2006, 18:26
ook te gebruiken met andere providers vermoed ik ?

Mr.Bluestar
11 mei 2006, 22:32
Ik heb een sterk vermoeden van wel. Zou niet inzien waarom niet.
Zoals je op de link kan zien is het eigenlijk een Philips toestel.

Mr.Bluestar
13 mei 2006, 18:50
First UP!

Mr.Bluestar
16 mei 2006, 20:47
Niemand?

bluecooper
16 mei 2006, 21:02
ff off topic: mss wel bijvermelden dat je poort vier van de router niet kan gebruiken (dient voor bgtv).

@DtsE
16 mei 2006, 21:41
Poort 4 is te gebruiken, er moet enkel een kleine aanpassing gebeuren in de router.

Speciall
16 mei 2006, 22:37
die router werkt perfect met andere providers, anders zoude ze een proces voor koppelverkoop aan hun been hebbe. Hij ondersteund wel maar max 4 PC's DHCP) maar je kan probleemloos de originele Philips firmware erop gooien, dan heb je alle mogelijkheden.

Firedwarf
17 mei 2006, 20:18
Ook via post beschikbaar?

Firedwarf
17 mei 2006, 22:47
Zit er nog garantie op ?

Mr.Bluestar
18 mei 2006, 00:56
Ik wil hem wel opsturen als je wil. Heb wel geen direct idee van de prijs daarvan. Hij is nieuw dus garantie moet wel inorde zijn. Heb er wel geen factuur van omdat hij via 't werk aangekocht is. Ik wil wel persoonlijk garant staan want hij staat vreselijk in de weg.

Firedwarf
18 mei 2006, 01:04
Van waar ben je ? dan kunnen we wel iets regelen enneh als ge mij een papierke ondertekend da gij garant staat is het goed voor mij, tis ma da ik da kado wil doen daarmee , want zelf heb ik teleslet :-)

Zit alles erbij en zo? boekjes drivers, heel de retemeteut en is em gebruiksvriendelijk? Want ken al geen hol van installeren van zoiets :-)

IN da geval mag het snel afgehandeld worden en betaal ik zo snel mogelijk mits die garanties uiteraard :-)

Mr.Bluestar
18 mei 2006, 17:57
Ik ben van Wijnegem bij Antwerpen. Voor de rest is diene modem spiksplinter nieuw. Ik heb hem zelf nog niet gebruikt dus alles zit nog in de doos. Van de gebruiksvriendelijkheid kan ik dus ook niet veel zeggen. Voor de garantie is er geen probleem als je dat zo wil. Maareuh, je hebt nog wel geen bod gedaan hé ;-)

Firedwarf
18 mei 2006, 18:04
40 € inclusief met snelle afhandeling en papiertje voor garantie

Graag een PMmeke :-)

Mr.Bluestar
18 mei 2006, 18:28
Ik laat het tot vanavond staan. Als er dan niks anders uit de bus komt is hem van jou.

Mr.Bluestar
19 mei 2006, 16:55
Sorry, gisteren niet meer online geraakt.
Hij is voor jou want er komt voor de rest toch geen schot in.

PM me maar hoe jij wil afspreken.

Firedwarf
19 mei 2006, 20:42
Ok dan mag deze eigenlijk gesloten worden, modemmeke is verkocht dan :-)