PDA

Volledige versie bekijken : [TK]MSI k8n neo4 fi

PsYmon
4 mei 2006, 09:22
Oi,

even opnieuw aanbieden.
wegens aanschaf van een DFI bordje gaat dit bord weg. Het is een dikke maand oud met factuur en dus nog ruime garantie.
Nieuwprijs is nog steeds +- 95 euro denk ik?
Info vind je op de msi site: http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=651

Is compleet met alle toebehoren, behalve 1 ide kabel.

Qua OC-resultaten is het bord stabiel tot 280 mhz. Op 290 durft het wel eens onstabiel zijn, maar dat kan evengoed aan mijn cpu liggen, dat weet ik niet direct.

Minimumprijs: 60 euro EXCL
Meeneemprijs: 80 euro EXCL

Niet bieden onder de minimumprijzen graag. Ook niet bieden incl

Kenshi
4 mei 2006, 10:25
Had al eens gereplied in je vorige thread en PM gestuurd, maar nooit antwoord op gekregen dus nog maar eens vragen.
Kunt ge stabiliteit van mobo eens testen voor een nog hogere HTT, door de multiplier van je CPU en ram te verlagen zodat die zeker niet de bottleneck vormen. Wel T1 ram timings gebruiken.
Staat er al zo een zalman passief koelblokje op ?

PsYmon
4 mei 2006, 15:08
Jah, is wat in het honderd gelopen.

Zoals ik dus al zei, is 280fsb stabiel, hoger durft onstabiel worden.
Geen zalman omdat ik toch alle stekels moest afknippen om mijn 7800gt te laten passen.

EDIT: ben nu op hogere fsb aant testen. Ik laat nog iets weten

PsYmon
4 mei 2006, 16:47
300 mhz prime stabiel al sinds deze namiddag, dus al een 2-tal uren. Moet dat nog hoger? :)

yakmodder
4 mei 2006, 16:58
Ik doe met de mijne 340 dus hoger zal hij wel gaan ;), gewoon ff voor te zeggen dat dit zeer goed oc bordje is, tevreden hier :D

Free upke ;)

Kenshi
4 mei 2006, 19:04
allé bod van 60€ afgehaald in gent ( station ? )

Mijn mobo nu is gelimit tot 300MHz, dus kzoek bord da hoger geraakt. Dus als ge nog hoger wilt testen ;)

PsYmon
4 mei 2006, 19:46
allé bod van 60€ afgehaald in gent ( station ? )

Mijn mobo nu is gelimit tot 300MHz, dus kzoek bord da hoger geraakt. Dus als ge nog hoger wilt testen ;)

Ik zal het bord wat verder testen als ik tijd heb.

EDIT: 330mhz zonder problemen. Morgen wel geen tijd om te testen

PsYmon
5 mei 2006, 15:19
Meeneemprijs verlaagd naar 70 euro excl.
momenteel 340mhz fsb

Kenshi
5 mei 2006, 15:44
Mijn bod blijft geldig ;)
Heb ook al eens die Big Typhoon van je gekocht btw

PsYmon
6 mei 2006, 11:25
Laatste upje zie