PDA

Volledige versie bekijken : 2.5Ghz laptop

noccy
3 mei 2006, 18:32
Zoals in aankoopadvies thread

Heb hier nog een laptop staan die ik tegenwoordig (bijna) niet meer gebruik.

Medion Md 5400 :
2.5Ghz intel Pentium 4
256ram
64Mb geforce go kaartje
included: originele XP en laptoptas

gekocht eind 2002, dus geen garantie meer op. Maar heb er nooit problemen mee gehad.
Gaat weg omdat ik desktop wil upgraden
Zeker geen gamerslaptop ,maar kan nog perfect dienst doen voor een eindwerk ofzo.
minimumbod :300€
meeneem :500€
Fotos volgen vrijdag of zaterdag en denk zondag af te sluiten ,tenzij iemand eerder meeneemprijs biedt ofcourse

iLuVaToQ
3 mei 2006, 19:15
Zoals in aankoopadvies thread

Heb hier nog een laptop staan die ik tegenwoordig (bijna) niet meer gebruik.

Medion Md 5400 :
2.5Ghz intel Pentium 4
256ram
64Mb geforce go kaartje
included: originele XP en laptoptas

gekocht eind 2002, dus geen garantie meer op. Maar heb er nooit problemen mee gehad.
Gaat weg omdat ik desktop wil upgraden
Zeker geen gamerslaptop ,maar kan nog perfect dienst doen voor een eindwerk ofzo.
minimumbod :300€
meeneem :500€
Fotos volgen vrijdag of zaterdag en denk zondag af te sluiten ,tenzij iemand eerder meeneemprijs biedt ofcourse

hoe lang gaat de batterij mee ?
internet klaar ?

GADGET
3 mei 2006, 20:13
bod van 300€ indien die over tv out beschikt

placide
3 mei 2006, 21:27
bod 320€

spilliespeedy
4 mei 2006, 12:00
zelfde vraag hier, hoe lang gaat batterij mee?
T zou eentje worden voor mijn vrouw moet niet al te krachtig zijn

Freeeke
4 mei 2006, 17:51
330eurokes

piotke
4 mei 2006, 18:08
360 euro

noccy
4 mei 2006, 20:02
net betterij getest, met alle powersaving funties uit (screensaver ,hdd's powerdown, standby) duurde het 1.30u eer power warning opkwam.

Niet bijster lang ,maar het is dan ook een P4 ,geen pentium-M.
Met powersaving aan zal het wel +-2u duren eer ie in standby gaat.

op de andere vragen:
ja internet ready (ethernet en telefoon jack vanachter)
geen Tv-out op

Ga proberen van morgen een digicam vast te krijgen en fotos te pakken

noccy
6 mei 2006, 18:21
voila sie ,eindelijk fotos kunnen nemen.
Heb wel een kleine stommiteit gedaan, wou m mooi kuisen voor fotos...maar de blauwe verf op de cover kon niet zo goed tegen watten met ether op :S

soit ,die lichtere vlekken op cover zijn dus gewoon verf die beetje weg is (eronder zit nog een zilvere grondlaag) ,geen krassen ofzo

http://appelsiini.be/stuff/DSCN0736.JPG (hier zie je die lichtere vlek net boven datum)
http://appelsiini.be/stuff/DSCN0738.JPG
http://appelsiini.be/stuff/DSCN0739.JPG
http://appelsiini.be/stuff/DSCN0740.JPG

noccy
8 mei 2006, 16:34
zodra ik piotke vastkrijg en de details afgesproken zijn mag dit dicht

edit :blijkt dat piot gebanned is..k geef hem tot morgenavond voor te antwoorden ,daarna gaat verkoop verder met hoogste bod tot dan toe (freeke aan 330€)

Hierdoor zal ik thread wel pas komend weekend sluiten ipv vandaag

noccy
8 mei 2006, 21:19
UP!

(lees zeker edit in vorige post..verkoop gaat misschien niet door ,dus bieden staat vrij ;) )

placide
8 mei 2006, 23:57
340 €

piotke
11 mei 2006, 16:35
I'm back,

mail me op piotke@madshrimps.be voor afhandeling aub.

noccy
12 mei 2006, 20:18
Mail verstuurd ,mag hopelijk zondag dicht als alles afgehandeld is

noccy
29 mei 2006, 21:02
Heb mister piot maar gereport voor de blacklist.
Mailden een paar keer..maar eens we plaats afspreken hoor ik niks meer van hem..geen "sorry ga hem toch niet kopen' ,niks.

Staat 2,5 weken later dus terug te koop (liefst iemand die laptop zou kunnen ophalen in Leuven,Heverlee; of iemand die hier niet tever vandaan woont)

piotke
29 mei 2006, 21:50
Schat, ik heb 2 mails van u gehad, in mijn laatste reply stuur ik u mijn gegevens en mogelijke afspraken.

En verder is het stil gebleven langs uw kant ... Blijkbaar heb ik uw mail niet gezien. Ipv mail te hersturen, me te PM'en of iets dergelijks hoor ik niets. Tot een ander forumlid me op uw reply wees....

Sterk.

noccy
30 mei 2006, 00:15
Mja ik had dus geantwoord op u laatste mail, kon die woensdag tot in Mechelen komen (station of u school), maar heb niks meer van u gehoord. :unsure:

Deze week raak ik nietmeer tot in Mechelen, maar misschien kan jij wel in Leuven zien te geraken?
Wil echt wel deze week van laptop af zijn zodat k een TFT kan kopen.

The Navigator
30 mei 2006, 00:30
Je bent nu al een tijdje aan het klooien met dezelfde, de andere bieders hoor ik je ook niet over......(waarom niet weggedaan voor 330 aan Ffeeke?)....en dus neem ik aan dat dat ook niets wordt.
Ik weet het dan goed gemaakt; ik geef 300 euro en beloof dat ik morgenavond ( of andere dag welke ge wenst) voor Uwe deur sta, met geld en ge kunt de TFT gaan kopen. Snel en makkelijk EN 100% zeker!
Roept U maar!

Kreeftzor
30 mei 2006, 19:20
is die laptop al weg? anders willek wel 335€ ervoor geven ;)

piotke
31 mei 2006, 02:36
ondertussen heb ik al wel 2 andere laptops gekocht dusja...