PDA

Volledige versie bekijken : TK: Benq scanner & Epson printer

M_N_M
29 april 2006, 13:54
jow,

volgende randapparatuur mag weg:
* BENQ 4300U (scanner) : http://benq.us/Products/Scanner/index.cfm?product=15

* Epson C42UX (printer) : http://www.epson.nl/product/printer/stylusc42/index.htm

Beide in nieuwstaat en amper gebruikt, ze zijn echter wel al enkele jaren oud, geen garantie meer dus.

Meeneem beide : € 50

Weg wegens verkrijgen van een HP officejet via twerk.

Komt ook op Tones te staan!

Grtz

M_N_M
30 april 2006, 11:58
meeneem beide : € 40

Dx-Solutions
30 april 2006, 13:18
Hey,

Is de inkt nog oké? Ik veronderstel dat de drivers voor Xp meegeleverd worden?

M_N_M
30 april 2006, 13:25
Hey,

Is de inkt nog oké? Ik veronderstel dat de drivers voor Xp meegeleverd worden?
driver cd heb ik hier nog wel ergens liggen ja.
Je hebt ze wel niet echt nodig denk ik want xp vond die altijd standaard, idem voor scanner.

Inkt is er nog in maar geen volle cartridges meer (ik kijk even na hoe veel nog indien interesse), zwart/wit heb ik overlaatst wel nog vervangen.

Grtz

Dx-Solutions
30 april 2006, 13:36
Als je dat zou willen doen :)

shairi
1 mei 2006, 10:23
kunde me die scanner ook teksten inscannen? en kunt ge eventueel iets da ingscand is posten zoda we kunnen zien wat de kwaliteit is :)

M_N_M
1 mei 2006, 12:26
kunde me die scanner ook teksten inscannen? en kunt ge eventueel iets da ingscand is posten zoda we kunnen zien wat de kwaliteit is :)
tuurlijk kan je daar teksten mee inscannen.
Alles is wel al afgesloten maar zal het na de middag nog eens aansluiten voor voorbeeldscan te doen om default resolutie + max res + bij printer om inktniveau te checken. (zit wel geen echte epson inkt in btw)

Grtz

M_N_M
1 mei 2006, 13:21
ok hier is het:
* http://users.pandora.be/overclocking/scans.zip
-> scan.jpg : normale resolutie
-> scan001.jpg : hogere resolutie ("slechts" 500dpi, maximaal volgens de site is 19200 x 19200 dpi!!!)
-> scan002.jpg : tekst in normale resolutie (deze kan je met een OCR programma zelf inscannen zodanig dat de tekst "herkend" wordt en zodat je die direct kan editeren in word)

In normale resolutie duurt het slechts 5à10 sec voor een scan te maken, naarmate de resolutie hoger wordt duurt het natuurlijk iets langer.

Mbt printer:
* zwart : 50%
* kleur : 25%
=> zitten pelikan vullingen in, kosten in de makro veel minder dan echte epson vullingen (+-25€ voor beide ipv 25€/stuk)

Grtz

shairi
1 mei 2006, 13:59
40€ dus meeneem stuur maar pm als ge akkoord gaat me bod we kunnen hem komen halen in wetteren of in aalst desnoods

M_N_M
1 mei 2006, 14:02
40€ dus meeneem stuur maar pm als ge akkoord gaat me bod we kunnen hem komen halen in wetteren of in aalst desnoods
en dat is verkocht :)

mail me : M_N_M[at]pandora.be

shairi
1 mei 2006, 14:52
mailke verzonden

shairi
2 mei 2006, 19:31
goede koop gedaan alles werkt perfect en is compleet whitelist +1

M_N_M
2 mei 2006, 19:44
goede koop gedaan alles werkt perfect en is compleet whitelist +1
ok zal u ook whitelisten.