PDA

Volledige versie bekijken : Dell CRT scherm: P991 - ultraflat trinitron

Robain
28 april 2006, 12:45
Hallo,

Ik heb dus een een Dell P991 te koop.

Voor je er een vraag over stelt, alle specificaties zijn HIER (http://support.dell.com/support/edocs/monitors/p991/en/spec.htm) te vinden.

Verder nog enkel opmerkingen van mezelf
- Belangrijk : Er zit een foutje in het scherm, meerbepaald in de kabel (denk ik) Ergens moet daar een kabeltje vanbinnen beschadigd zijn, want het scherm slaat ietsje bruin-roder uit dan het zou moeten. Dit is echter vrij simpel op te lossen door in windows de kleurinstellingen van je grafische kaart een klein beetje aan te passen...
- Behalve dit in perfecte staat!
- Zwarte versie, geen verkleurigen o.i.d. door zon...
- Ik behoud me het recht ...
- Wegens het gewicht van dit beest, enkel afhaling, of verzending volledig op kosten en risico van de koper. (Afhaling in Gent of Brugge/Blankenberge) Tegen kleine vergoeding ben ik bereid te leveren in de omgevind van bovenstaande steden.
- Minimumprijs: €25

Greetz

WereWulf
28 april 2006, 18:24
Geeft die kabel geen miserie buiten dat?
Meeneemprijs?

Robain
28 april 2006, 22:29
Het enige gevolg van da foutje in de kabel is dus dat er iets meer rood/bruin in het scherm zit.

Ik heb dit opgelost door in de drivers van mijn grafische kaart de kleurbalans van rood aan te passen... Je ziet het dan enkel nog een beetje bij grote stukken zwart. Misschien dat het met nog een beetje beter tweaken van de drivers kan opgelost zijn... Meer gevolgen hiervan heb ik nog niet meegemaakt...

Meeneemprijs... Ik zal hier nog even over nadenken en zal morgen één posten!

Robain
30 april 2006, 09:54
upsakeeee

WereWulf
30 april 2006, 10:37
Meeneemprijs... Ik zal hier nog even over nadenken en zal morgen één posten!
*kuch* :-)

WereWulf
17 mei 2006, 22:14
*hoest*

Robain
18 mei 2006, 00:43
my bad, ik heb beslist om nog een paar maanden te wachten en dan meteen scherm en pc te verkopen...

dacht dat deze thread long forgotten was :-D

greetz