PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Bon Forcom Merelbeke

M_N_M
28 april 2006, 11:14
Jow,

ik heb een tijdje terug iets germa'ed dat nu niet meer gemaakt wordt. Aangezien ze mij dus geen nieuw product kunnen geven, heb ik daar een tegoedbon liggen ter waarde van €108.90.

Aangezien ik echt niets meer kan gebruiken voor mn PC en ik geen nutteloze zaken ga gaan kopen, zet ik het hier eens te koop.

Volgens mij is die bon op naam dus als je iets kan gebruiken van forcomexpress.be, let me know, ik rij er om en stuur het op naar u of je komt het bij mij halen :p

Deze mag weg voor € 90, uw voordeel is dus € 18.90, product dat je van mij krijgt is dus NIEUW!!

Ik rij er om in merelbeke en stuur het op naar u of je komt het bij mij thuis halen (oost-vlaanderen, serskamp)

Grtz

RpR
28 april 2006, 11:21
Ik ben zeer geinteresseerd.
Ik ben op zoek naar CORSAIR Twinx 1024MB PC3200 (2X512MB)

en da kost toch iets rond dat bedrag en ben van de regio.
Ik ben wel naar de zee tot zondag avond dus misschien kunnen we maandag iets afspreken.

M_N_M
28 april 2006, 12:41
Ik ben zeer geinteresseerd.
Ik ben op zoek naar CORSAIR Twinx 1024MB PC3200 (2X512MB)

en da kost toch iets rond dat bedrag en ben van de regio.
Ik ben wel naar de zee tot zondag avond dus misschien kunnen we maandag iets afspreken.
ok mooi!

Ik zie wel dat het ram maar €89 kost dus bon is niet volledig opgebruikt dan. Ik hou nog effe open (jij bent toch nr de zee :p) en dan zien we wel of ik niemand vind die iets duurder wil.

Grtz

M_N_M
29 april 2006, 09:27
^ schopje ^

Delangen
29 april 2006, 09:55
Zit daar een tijdslimiet op? Anders betaal ik nu wel al de 90€ en hou je de bon nog een maandje of 2 opzij....

M_N_M
29 april 2006, 09:56
Zit daar een tijdslimiet op? Anders betaal ik nu wel al de 90€ en hou je de bon nog een maandje of 2 opzij....
geen idee, volgens mij is dat naar de winkel gaan en iets meenemen..

Delangen
29 april 2006, 10:00
Aaah nog eens goed je eerste post gelezen , het is niet echt een bon die je bij jou hebt , je hebt daar gewoon nog 108 te goed ...
Best niet te lang wachten dan waarschijnlijk...
Jammer dat ze daar nog geen deftig DDR2 geheugen hebben.
Anders moet je eens bellen of je mag wachten tot de AM2 processor uit is?

Milkboy
29 april 2006, 10:39
Normaal gezien zijn die creditnota's 3 maand geldig.
Ik zou eventueel wel iets kunnen gebruiken, maar zal je nog proberen dit weekend te laten weten.

M_N_M
1 mei 2006, 08:39
ik ga dit ook even op tones/loveno & arena51 zetten.

Als je niet te ver woont wil ik het door u gevraagde product zelf aan huis leveren. Indien iets verder dan "niet ver" (zijnde niet andere kant van belgië) wil ik dat ook mits vergoeding van de naft :p

GADGET
1 mei 2006, 09:14
Western Digital Mybook External 160Gb USB2.0 € 109.95

als da goe is voor u moogde daar altijd om gaan :p

M_N_M
1 mei 2006, 11:27
Western Digital Mybook External 160Gb USB2.0 € 109.95

als da goe is voor u moogde daar altijd om gaan :p
van waar ben je?

GADGET
1 mei 2006, 12:19
ik ben van oost vl, tegen waasmunster.

(als je het ziet zitten ga ik wel nog enkele gegevens doorgeven via PM, want ik zou daar wel een factuur moeten van hebben op de zaak ;) )

M_N_M
1 mei 2006, 12:24
ik ben van oost vl, tegen waasmunster.

(als je het ziet zitten ga ik wel nog enkele gegevens doorgeven via PM, want ik zou daar wel een factuur moeten van hebben op de zaak ;) )
goed maar kan ik dat zomaar op uw zaak laten zetten ?

GADGET
1 mei 2006, 13:16
ja, waarom niet.

ik geef u gewoon de gegevens (naam, btw nr) en jij zegt 'kan je daar een factuur van maken voor *geef gegevens af* '

gij betaalt (met die bon) en ge krijgt de factuur mee ;)

PM me maar als da in orde is voor u

M_N_M
1 mei 2006, 14:55
goe voor mij :niceone: check pm