PDA

Volledige versie bekijken : Handelswetenschappen (hoge school)

eXtreme
27 april 2006, 20:16
Yow,

Deze richting interesseert mij echt wel...Maar ik vroeg mij af of ze te volgen is in Leuven??!!!!!

Ik keek op hun site en bij de inleiding staat er van wel ( khleuven.be )... Maar als ik dan kijk bij opleidingen of bij de campussen vind ik er niets over!!!

Nu zocht ik op google en kwam er een overzicht van ehsal ofzo en zij weerspiegelde Handelswetenschappen als Bedrijfsmanagement...maar dat is toch iets anders hé????

Mvg

Atrox
27 april 2006, 20:43
Ik denk dat die samen hangen. Ik volg office management en dit hoort bij het departement handelswetenschappen & bedrijfskunde ... :)

eXtreme
27 april 2006, 20:48
Maar kan ik het volgen in Leuven? :)

En er is toch een verschil tussen bedrijfsmanagement en handelswetenschappen hé?!

Bontus
27 april 2006, 20:49
waarschijnlijk zat je op de website van het departement maar zijn de richting toch gescheiden.

MaDDie
27 april 2006, 21:01
ik ga het volgen op hogeschool gent. Iemand nog wat info?

yourmama
27 april 2006, 22:56
ik zit nu in de 1e bach handelswetenschappen op hogeschool gent.

verschil bedrijfsmanagement en handelswetenschappen
bij Bm heb je geen wiskunde en meer politiek

Fuji
28 april 2006, 21:45
handeslwetenschappen leunt aan bij Tew, dus universitaire opleinding,master opleiding... bedrijfsmanagement is graduaatopleiding.

virox
28 april 2006, 21:52
ik zit nu in de 1e bach handelswetenschappen op hogeschool gent.

verschil bedrijfsmanagement en handelswetenschappen
bij Bm heb je geen wiskunde en meer politiek
in welke groep zit gij? :) Ikke groep 4

yourmama
3 mei 2006, 12:52
in welke groep zit gij? :) Ikke groep 4

kzit in groep 3, hoe was je frans ?

handelswetenschappen leunt idd zeer sterk aan TEW:
zelfde handboek voor economie en boekhouden ( zelfde prof ook ), ik heb 2 vrienden die tew doen en je ziet toch ongeveer hetzelfde enkel is tew moeilijker qua wiskunde ( op infodag zeiden ze tew is gebasseerd op 6uurs wiskunde, handelswetenschappen op 3 uur)

virox
3 mei 2006, 18:09
kzit in groep 3, hoe was je frans ?
bwa da viel mee denk wel da'k erdoor ga zijn