PDA

Volledige versie bekijken : 2*Xeon 3ghz + EPS PSU

M_N_M
23 april 2006, 18:40
Juw,

na crash van mijn moederbord (Iwill DH800) liggen volgende onderdelen al een tijdje in mn kast (moederbord is opgestuurd voor garantie):
* 2 x Intel Xeon 3,0Ghz/800Mhz FSB 2MB Cache Boxed with active cooling module, kheb ook wel nog 2 passieve liggen, je krijgt dus 4 koelers :)
=> ik heb nog een factuurtje hiervan (dateert van september 2005, nog in garantie dus..)
* Fortron Source FSP550-80GLC 550W EPS +12V Rev. 2.8 Full range w/ 24+4+8 pin + Active PFC. Erg still > 80% efficientie!!!

Nieuwprijzen @ mpl.be:
* xeons : € 600 (zonder extra cooling dan nog)
* PSU : €125

Minimumprijzen (tevens richtprijzen):
* xeons : € 375
* PSU : € 75

Deze gaan weg omdat ik het geld meer kan gebruiken dan de server op dit moment, ook heb ik er geen idee van hoe lang zo'n RMA kan duren bij Iwill (de winkel zei dat dit teruggestuurd moest worden naar taiwan dus dat zal een tijd duren vrees ik )

Ik verkoop ENKEL indien de prijs goed is en ik van alles afraak (mag desnoods aan verschillende personen verkocht worden), anders wacht ik tot het moederbord terug is (vermoedelijk nog een 2-3tal weken)!!

Bod op alles incl moederbord kan ook maar dan moet je wel rekening houden met de wachttijd ;)

Opmerking: Power supply werkt ZEKER (getest in de winkel), de Xeons zelf heb ik na de moederbord crash nog niet kunnen testen (geen xeon moederbord op overschot).

Ik verkies afhaling (Oost-Vlaanderen) zodat je ter plaatse kan testen, dit is het eerlijkste voor beide partijen. Post kan ook maar volledig op eigen (!!!) risico en kosten.

Grtz

PS: komt ook op het Tones forum

M_N_M
24 april 2006, 13:09
staat ook op webhostingtalk.nl, daar bod van:
* € 40 op PSU
* € 325 op CPU's

(stond er al tijdje op maar was de topic uit het oog verloren, heb deze morgen een nieuw bod gekregen en dan krijg ik daar mail van, vandaar dat ik het nu pas in mn gedachten schiet :))

Link : http://www.webhostingtalk.nl/te-koop-gevraagd-te-koop-aangeboden/92878-tk-2-xeon-3ghz-eps-psu.html#post699857

Grtz

gerthethert
24 april 2006, 13:36
psu: 60 euro excl verzending op mijn kosten ,

Gert

M_N_M
24 april 2006, 17:02
psu: 60 euro excl verzending op mijn kosten ,

genoteerd

M_N_M
26 april 2006, 14:31
en omhoog :)

gerthethert
26 april 2006, 14:51
en hoe lang laat je dit open?

M_N_M
26 april 2006, 15:12
en hoe lang laat je dit open?
tot ik beide kwijtraak aan deftige prijs (= niet minder dan helft vd nieuwprijs)

gerthethert
27 april 2006, 17:14
wat is een aanvaardbaar bod voor die cpu's ?

M_N_M
27 april 2006, 17:37
wat is een aanvaardbaar bod voor die cpu's ?
Minimumprijzen (tevens richtprijzen):
* xeons : € 375
* PSU : € 75

gerthethert
27 april 2006, 23:25
dan laat mijn bod op die psu ook maar vallen,

groetjes,
Gert

M_N_M
28 april 2006, 13:52
dan laat mijn bod op die psu ook maar vallen,

groetjes,
Gert
ok no prob. Bod op PSU kon er nog door maar zonder deftig bod op CPU's ging er toch niets de deur uit.

M_N_M
29 april 2006, 14:10
nog maar eens omhoog :)

M_N_M
1 mei 2006, 09:45
en dit materiaal is echt niet geliefd :p
Laatste up, anders laat ik hem onder het stof verdwijnen tot ik mijn mobo heb (normaal volgende week of binnen 2 weken)

Grtzzz

Hungry®
3 mei 2006, 09:42
hoe weet de kandidaatkoper of de cpu s nog wel werken? Ze zijn niet getest.

M_N_M
3 mei 2006, 13:40
hoe weet de kandidaatkoper of de cpu s nog wel werken? Ze zijn niet getest.
De kans dat ze niet werken is heel klein (mobo is gestorven maar alle andere onderdelen die op dat moment erin zaten heb ik kunnen testen (ram - 3D kaart - PSU - HD's) en werkten nog; de kans dat die cpu's dus kapot zijn is héél miniem)

De veronderstelling dat cpu's niet gaan is dus totaal ongegrond, ik heb ze gewoon niet meer kunnen testen aangezien ik geen xeon-mobo meer heb.
(volgende week heb ik normaal mn mobo terug uit RMA, dan kan ik het met zekerheid zeggen)

Je kan ze bij mij altijd komen uittesten als je een moederbord meebrengt.
Moest het dan blijven dat ze niet werken, dan krijg je natuurlijk je geld terug.. (ik ben een eerlijk mens, check de whitelist maar :))

Grtz

gerthethert
3 mei 2006, 13:45
en zou je overwegen om cpu's + psu te verkopen voor 350?

M_N_M
3 mei 2006, 13:47
en zou je overwegen om cpu's + psu te verkopen voor 350?
heb al bod van €325 op cpu's en €40 op PSU.
Als er niets beter komt gaan ze hiervoor weg maar ik wacht wel nog wat af, ligt hier nu toch al zolang dus een week min of meer zal het nu ook niet maken.

Grtz

gerthethert
3 mei 2006, 14:24
nvm dan

M_N_M
3 mei 2006, 19:09
graag houden aan de richtprijs aub!

Hungry®
4 mei 2006, 18:25
heb al bod van €325 op cpu's en €40 op PSU.
Als er niets beter komt gaan ze hiervoor weg maar ik wacht wel nog wat af, ligt hier nu toch al zolang dus een week min of meer zal het nu ook niet maken.

Grtz

ik zou graag hebben dat je eens de kaarten op tafel legt, je zegt ons hier dat wij ons moeten houden aan uw richtprijzen en die zijn in totaal 450 euro als ik goed kan rekenen. Anderzijds wil je wel de combinatie verkopen aan de Ollanders voor 365 euro. Waarom hebben die gasten voorrang?
Als ik goed kan lezen moeten we nu een bod doen van meer dan 450 euro, dat is 85 euro in het verschil dus.

M_N_M
4 mei 2006, 19:44
de kaarten liggen zoals ik schrijf in mn eerste post:
richtprijs = minimumprijs.

Ik vermeld enkel de andere boden (waaraan ik NIET verkoop) om te voorkomen dat er nog leukerds zijn die afkomen met een nog lager bod.

Maw die gasten hebben helemaal geen voorrang maar da's atm het hoogste bod dat ik heb (waar ik niet aan verkoop!)

Ik kan eventueel wat water bij mijne wijn doen maar zo veel geef ik nu ook nie toe. Zo groot is dat materiaal niet dus ligt hier eigenlijk niet in mn weg, enkel zonde van het geld.
Binnenkort heb ik mn moederbord terug en prolly heb ik dan meer kans omdat het geheel dan "compleet" is.

Grtz

flupke1
5 mei 2006, 11:56
450 voor mobo, cpu en koeling.

M_N_M
6 mei 2006, 13:10
450 voor mobo, cpu en koeling.
ff de financiën bekeken en eigenlijk nog zo'n slecht bod nie. Ik ga het noteren en mag weg aan deze prijs.

Ik laat het wel nog open tot ik moederbord terug heb uit RMA, mss kunnen er nog wat eurotjes bij ;)

PSU mag weg vanaf € 60 (iets minder dan helft vd nieuwprijs!)

Grtz

flupke1
6 mei 2006, 14:10
Ik heb een aanbod gehad waarbij het moederbord onmiddellijk beschikbaar is, dus ik trek me hier terug.

M_N_M
6 mei 2006, 14:12
Ik heb een aanbod gehad waarbij het moederbord onmiddellijk beschikbaar is, dus ik trek me hier terug.
okay :baard:

M_N_M
12 mei 2006, 08:35
^higher^

Dieter@be
12 mei 2006, 08:43
zijde die spullen nu nog nie kwijt? ge zult wel geen winst overhouden aan uw avontuurtje zeker :)

M_N_M
12 mei 2006, 08:44
zijde die spullen nu nog nie kwijt? ge zult wel geen winst overhouden aan uw avontuurtje zeker :)
nop tenzij ik ze nog een paar eeuw hou zodat het antiek wordt :p
Als ik mn kosten er kan uithalen ben ik al meer dan tevreden :(

Hungry®
12 mei 2006, 20:39
65 euro voor de voeding opgehaald mits dat je ze laat werken op een moederbord. Ik riskeer mijn moederbord niet door een onbezonnen aankoop.

M_N_M
12 mei 2006, 23:19
65 euro voor de voeding opgehaald mits dat je ze laat werken op een moederbord. Ik riskeer mijn moederbord niet door een onbezonnen aankoop.
mjo wil ik wel doen als ik mn mobo terugheb.
Voeding werkt 100%zeker, ze is getest in de winkel.

Bod genoteerd en mag weg hiervoor.

Grtz

Hungry®
12 mei 2006, 23:28
ik kom de voeding zondag ophalen in de voormiddag dan, ik moet misschien toch in erpe mere zijn voor de latten van den gamer als k ze tenminste haal. k Zal ze zelf wel testen op een prul mobo.
add me op messenger aub.

M_N_M
13 mei 2006, 10:35
ik wacht nog tot ik mn moederbord terug heb, anders kan ik die xeons niet testen en blijf ik met een "onzekere" verkoop zitten.

Hungry®
13 mei 2006, 10:38
np, mijn bod is in dat geval vrijblijvend, indien ik een ander vind dan vervalt het.
Ik ga er vanuit dat je nog steeds het geheel wil verkopen, ik heb er geen probleem mee. Suk6 verder.

M_N_M
13 mei 2006, 10:51
np, mijn bod is in dat geval vrijblijvend, indien ik een ander vind dan vervalt het.
Ik ga er vanuit dat je nog steeds het geheel wil verkopen, ik heb er geen probleem mee. Suk6 verder.
maakt mij eigenlijk niet uit, in het geheel verkopen lijkt mij niet echt makkelijk.

Als er morgen iemand kan komen voor mijn cpu's te testen en ik ze werkend zie kan ik ze met gerust hart verkopen en mag alles apart weg.
Anders zal het wachten zijn op mijn RMA moederbord voor de cpu's uit te testen.

Als jij tegen dan nog geen PSU hebt mag je er omkomen, je bod is goed hoor.
(of het moest zijn dat ik met je "cheapo" moederbord die xeons kan testen maar dat zal wel niet zeker, goeikope xeon moederborden ken ik zo niet direct :sad: )

Grtz

M_N_M
26 mei 2006, 15:22
geraakt die rommel echt nie weg :p

Indien iemand alles neemt : € 550 meeneem

(NIEUW mobo heb ik normaal volgende week, kheb vorige week bericht gekregen van de pc winkel dat het op komst was en dat ik RMA gekregen heb!)

Grtz

Hungry®
26 mei 2006, 18:11
heb ondertussen wel een ferme voeding gekocht van Gamer en niet die die ik hier heb gekocht op dit forum, die is voor een andere config. Mijn bod vervalt dus, zoals we hadden afgesproken.
Free up. En rommel...tja, dat is wel negatieve publiciteit hé, waardoor de waarde in evenredige wijze zakt. :D

zorbapol
26 mei 2006, 19:30
Is de psu terug te koop nu ?

Hungry®
26 mei 2006, 19:40
k peins t wel....k heb enkel nog interesse in zijn cpu s en de koelers.

M_N_M
26 mei 2006, 20:04
@ hungry: no prob zoals gezegd. Wat heb je over voro de cpu's?
Alles is nog vrij, psu ook dus.

Natuurlijk is het geen "rommel" maar het ligt net zoals "rommel" in mn kast te nietsen, I don't like that :) Tis tenslotte een aardig bedrag :(

Die € 550 van hierboven is INCL moederbord dus hé.

Grtz

zorbapol
26 mei 2006, 20:14
60€ excl voor de psu.

Wel verzending onder rembour op mijn kosten!

Hungry®
26 mei 2006, 20:40
@ hungry: no prob zoals gezegd. Wat heb je over voro de cpu's?
Alles is nog vrij, psu ook dus.

Natuurlijk is het geen "rommel" maar het ligt net zoals "rommel" in mn kast te nietsen, I don't like that :) Tis tenslotte een aardig bedrag :(

Die € 550 van hierboven is INCL moederbord dus hé.

Grtz
als je in Holland 325 euro voor beide cpu s krijgt zou k die snel van hand doen; ik zat te azen om de 2.4 LV s van Gertherthert en heb er naast gepakt, en die kostten....200 euro voor de twee.