PDA

Volledige versie bekijken : Mac mini

bram_purnot
20 april 2006, 16:38
Ik verkoop dus mijn Mac Mini met PPC-proc. van 1.25 Ghz, 256Mb ram,
80 GB HD, cd-r-rw/dvd-speler samen met mac OS X 10.4 en nog andere software indien gewenst.In perfecte staat in doos met aankoopbewijs enal bij.

Ik heb nog optioneel een superdrive (dvd-rw die ingebouwd kan worden) of een externe dvd-writer.
Ook kan er een toetsenbord en mighty mouse (2 knoppen) bijgeleverd worden.

Mag eventueel ook geruild worden tegen laptop, andere pc, ...

extremepc
20 april 2006, 16:42
wanneer is hij aangekocht

tinbie
20 april 2006, 16:42
nu, had ik je toch niet net gemaild :)

waarom open je een topic zonder richtprijs ?
daarmee een bod van €300.

wanneer sluit je af ?

bram_purnot
20 april 2006, 16:54
-Mac is aangekocht op 21/11/2005.
-Je had mij idd gemaild en ik zet er geen richtprijs bij omdat het eerder een interessepeiling is en ik doe nog altijd daar waar ik zelf zin in heb! Ik heb dus al een bod van 350!
Afsluiten doe ik als ik een deftig bod heb.

tinbie
20 april 2006, 16:59
-Je had mij idd gemaild en ik zet er geen richtprijs bij omdat het eerder een interessepeiling is en ik doe nog altijd daar waar ik zelf zin in heb! Ik heb dus al een bod van 350!

Jups, ook van mij..

/ aangezien je opnieuw verkoopt moet ik er wel ff over nadenken.

schep
20 april 2006, 17:55

ff vermelden dat als je hier post dat je zeker moet zijn dat je verkoopt, want interessepeilingen doen we hier niet aan mee he. Maw krijg je een bod (boven of gelijk aan minimumprijs), ben je volgens de regels verplicht om te verkopen.

tinbie
20 april 2006, 19:22
mijn boden vervallen, heb er eentje gevonden :)