PDA

Volledige versie bekijken : [TR] 6800GT tegen sucky pci-e kaart

LaCucaracha
20 april 2006, 00:33
Ok, mss toch ff de wat aanlokkelijke topic-titel verduidelijken :p

Ik wil mijn pci-e 6800gt van de hand doen. Deze is aangekocht in februari 2005, maar ze is ondertss al in RMA binnengedaan en heb eind maart 2006 een nieuwe gekregen ( die probleemloos ultra speeds haalt) en tevens opmerkelijk koeler loopt dan mijn vorige. Momenteel zit er een arctic silencer op gemonteerd ma die haal ik eraf/laat ik eropzitten, al naar gelang. De originele cooler krijg je er uiteraard sowieso bij, evenals de factuur. Er is nog garantie bij hofline t.e.m. februari 2007.

Wat wil ik hiervoor in de plaats?
een sucky pci-e kaartje ( maakt niet uit wat, 6200-6100, hoe slechter hoe liever) , met een hele fikse opleg.
Ik ben eigenlijk enkel geintresseerd in het geld, maar wil toch een karjte zodat ik nog beeld heb:p
een fikse opleg=150+ euro, zeker niet minder

greetz

LaCucaracha
20 april 2006, 15:27
huppa, ik wil de kaart ook gewoon huren:) dan krijgde ze terug als ik een nieuwe kaart koop

LaCucaracha
20 april 2006, 18:53
niemand iets?

PsYmon
20 april 2006, 21:37
Ik heb hier wel een x300se tje liggen die je mag huren ;)

Lucian
20 april 2006, 21:53
6200 heb ik
hoeveel opleg had je gedacht

LaCucaracha
21 april 2006, 14:14
bied maar iets, maar ik wil die sucky kaart eigenlijk niet kopen, ik wil gewoon mijn 6800gt verkoopen, maar tegelijk een sucky kaartje hebben zoda mijn pc toch nog draait...
binne een paar maand, als ik een nieuwe kaart koop, krijgt ge die kaart dan ook gewoon terug

SephirothSnake
21 april 2006, 15:48
Hoeveel zou je geven om een 6610xl pci-e 128mb te huren?

LaCucaracha
21 april 2006, 17:22
nen euro of 10:p
ma eigenlijk zoek ik iemand die zo een kaartje heeft, mijn 6800gt wil , die koopt en ik zijn kaartje eventjes leen/huur, zodat ik iets heb voor in mijn pc totdat ik (in de zomer) een nieuwe kaart koop

nu als iemand genoeg biedt voor mijn kaart, wil ik ook eerst mijn kaart verkopen, en ze dan van u huren, maar allebei ineens met dezelfde persoon is praktischer:)
ik zie trouwens juist dat uw kaartje nog redelijk goed is, dus dan zoek ik eerder iets in de richting van x300se.../6100
greetz

@Psymon: ik zie juist dat nieuwprijs van uw kaartje bij forcom 50€ is, dus lijkt mij een bedrag van 10€ voor uw kaarjte om ze te huren tot midden-eind juli wel fair

Als Psymon dat ziet zitten, mag de kaart ook naar mensen die mij geen vervangkaart kunnen bieden, in dat geval is de
minimumprijs=170 afgehaald
meeneemprijs=195€ afgehaald
Dit is mét NV Silencer erop gemonteerd ( en neem het van mij aan: eens die erop staat, wil je geen andere meer--->stiller,koeler....)
greetz

PsYmon
21 april 2006, 18:04
Voor mij is dat goed ze ;)