PDA

Volledige versie bekijken : MSI NEO2 + GSkill LE

n0sTRa
8 april 2006, 18:48
.1 Inleiding

Hoi, Ik heb hier nog enkele dingen die ik niet meer gebruik en daarom te koop aan bied.

.2 Objecten

G.Skill PC4400 LE

Omschrijving: TCCD440, 300mhz moet zeker mogelijk zijn. Heeft altijd stock gedraaid buiten die paar keer om te overclocken.
Afbeelding: http://users.skynet.be/fb488209/Verkoop/GSKILL1.JPG http://users.skynet.be/fb488209/Verkoop/GSKILL2.JPG
Minimumprijs: €180
Meeneemprijs: €200
MSI NEO2-54G

Omschrijving: Heb het bordje hier tijdje geleden aangekocht maar nog altijd niet gebruikt drm stel ik het terug te koop.
Afbeelding: http://users.skynet.be/fb488209/Verkoop/NEO2.JPG
Minimumprijs: €50
Meeneemprijs: €70

.3 Verzending

Ik stuur op met de post en kan eventueel afspreken in omgeving Knokke Heist/Brugge. Kosten zijn voor de koper dus excl bieden!!

.5 Slot

Indien de meeneem geboden is er nog kans om te overbieden tot 15min na het bod ... Ik verkoop aan wie ik wil wanneer ik wil zowel op het forum als buiten het forum. Geen zever over prijzen, ze liggen vast en het gerief ligt zeker al niet in men weg.

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator (http://topicgen.menlor.com), met dank aan Woverke en MenLoR

nTFs
8 april 2006, 19:04
Eerste link werkt niet.

n0sTRa
8 april 2006, 19:53
aangepast

n0sTRa
9 april 2006, 16:12
eerste up

Driesi
9 april 2006, 16:21
Neo2 max fsb die je stabiel haalde met dit bord? 50€ minimumprijs lijkt me wat hoog...

brechtvm
9 april 2006, 16:35
@ Driesi :
denk dat de prijs voor dat mobo niet overdreven is, want dit bordje kan concurreren met DFI nf3 ultra-d..
dusja..
énige verschil is wss die (lage) vDimm op deze msi..
maar voor de rest zijn ze bijna even degelijk..
dus de prijs lijkt me zéker niet te min...

Msi neo2 FX (kleine broertje, afgeslankte versie van Neo2 Plat.) kost trouwens nog 80€ nieuw in de goedkoopste shop van BE..
dus als ik n gok moet wagen : Neo2 Plat : 100€ nieuwwaarde
http://tones.be/shop_product.php?idx=101227

tot zover mijn betoog :p

n0sTRa
9 april 2006, 16:40
@Driesi: heb mobo nog niet aangesloten dus eigenlijk geen idee van.

Driesi
9 april 2006, 16:59
Beste Brechtvm,
Als u een betoog wil houden over hoeveel dit bordje wel niet waard is, mij niet gelaten maar doe dat dan aub ergens anders. U hebt geen interesse om dit bord te kopen, eerder om van uw eigen Neo2 af te geraken (zoals je mij pm-de). Mijn voorstel aan u is het volgende: maak zelf een thread waarin u uw moederbord wil verkopen en dit zonder te liggen pm-en naar elke geïnteresseerde in een andere thread met gelijkaardig object, doe daar uw betoog en probeer dan finaal dit bord verkocht te krijgen voor de 70€ die je vroeg aan mij. Wat de nieuwwaarde is van dit bord interesseert mij immers niet, de vraag is wat is de huidige 2de-hands marktwaarde, en probeer maar eens een neo2 aan iemand aan te smeren terwijl iedereen duchtig is aan het overstappen naar pci-e. De neo2's vliegen momenteel met bakken bij iedereen buiten. Maar soit ik ga hier niet meer verder op ingaan, brechtvm, mijn punt: indien je niet geïnteresseerd bent: laat uw commentaren achterwegen aub.

Mvg,
Driesi

brechtvm
9 april 2006, 17:04
@ Driesi : ik pm'de u omdat u de andere bieding verloor..of niet hoger wou bieden
maarja, no problem...
bordje komt sowieso te koop één dézer dagen ..
SPLINTERNIEUW bordje is denk ik wel dat geld waard...
//tot zover de offtopic\\(srry n0stra)

Driesi
9 april 2006, 17:17
Mja Brechtvm, u hebt de rare gewoonte om off-topic aan te trekken he, hoe zou dat nu komen? maar soit, geluk dat u zich excuseerde want u bent immers de eerste die met nutteloze dingen bent begonnen... deze thread gaat u feitelijk niet aan dus waarom zou je je ook nog maar moeien dan?
(ik ga het hierbij laten en niet verder ingaan op enige mogelijke reply's die nog volgen)

Nu even serieus: Wanneer is het bord aangekocht en is er nog een factuur bij dan? Dan zal ik eventueel een bod doen..dit zal de verkoper immers meer interesseren denk ik

Mvg,
Driesi

brechtvm
9 april 2006, 17:18
G.Skill PC4400 LE

> fixed price ?
> factuur ?
> hoeveer kreeg jij ze 'voor die paar keer overclocken' ?

n0sTRa
9 april 2006, 17:56
@Driesi: Is bordje dat ik hier maandje geleden gekocht heb, geen factuur en geen idee hoe oud :s
@brechtvm: 295 zonder memtest errors op men winchester, ergens begin 300 eens behaald met 3000+ venice. Met degelijke cpu is er volgens mij heel wat uit te halen.

Driesi
10 april 2006, 11:38
Alvast een bodje van 30€ inclusief verzending = 26.3€ excl reden: geen factuur meer dus geen garantie & waarschijnlijk ook geen wireless bij zoals ik kon zien in de thread waarin je dit kocht. Indien het bod u totaal niet aanstaat: no prob: bezien het dan als onbestaande, of als een free up.
Mvg,
Driesi

NoizeSuppressor
10 april 2006, 22:10
bod op mobo van 35 incl

n0sTRa
10 april 2006, 22:53
min prijs ;)

BoBo_Tnb
10 april 2006, 22:56
45€ voor mobo
wnn sluit je af?

n0sTRa
11 april 2006, 07:30
als de min prijs toch geboden is ;)

n0sTRa
11 april 2006, 21:44
Nog een upje, laatste als het aan mij ligt, min prijs staat er voor iets

BoBo_Tnb
13 april 2006, 15:23
ok ok 50€ voor mobo dan

n0sTRa
13 april 2006, 20:03
Genoteerd, sluit zaterdag rond 20u af, indien niet hoger is het verkocht. wlan is er idd niet bij. Als dit een probleem is moet je uw bod maar laten vallen..

mvg

blackfeather
13 april 2006, 20:07
ff nog een vraag ivm die ram: http://www.gskill.com/f1-3200dsu2le.html
volgens die site zitten daar heatspreaders op, waren jouwe standaard zonder die heatspreaders?, het lijkt zo omdat de stickers op de latjes zelf hangen, maar ik wil het toch zeker weten

n0sTRa
13 april 2006, 20:14
Vroeger waren de gskill latjes zonder heatspreaders.

blackfeather
13 april 2006, 20:15
dus toch correct, ik heb je een pm gestuurd ivm bod

n0sTRa
13 april 2006, 20:24
Had toch graag min prijs gezien.

blackfeather
13 april 2006, 20:26
jammer, had er echt op gehoopt, meer als dat was ik toch niet van plan te geven, ik heb goede ram zitten, maar omdat deze geen heatspreaders heeft en precies toch nog iets beter gaat, ging ik deze op mijn lanparty UT steken ;)

BoBo_Tnb
14 april 2006, 01:05
srr, maar helaas moe ik mijn bod van 50€ laten vallen
aangezien da er geen garantie meer en nie volledig is, wil ik wel nog 45€ excl geven

als je vindt da t te weinig is , laat dan maar vallen

blackfeather
14 april 2006, 09:15
Ik ga mijn bod publiekelijk maken, dit bod blijft staan tot ik je ervan verwittig dat ik het niet meer nodig heb.

150EUR exclusief aangetekende verzending