PDA

Volledige versie bekijken : Divx-dvd speler Aristona DV430 (Philips) voor €35

Plato
2 april 2006, 20:10
Speelt alles wat ik er in heb gestoken. Geen enkele cd of dvd dat ik er in stak heeft ie geweigerd. Kwaliteitsding. Uitmuntende beeld- en geluidskwaliteit. Ik garandeer je dat dit een hele goeie is, beter koop je deze 2ehands van mij dan een goedkope DVD speler nieuw waarvan je niet weet of 't een goeie is :)

Een ware allesslikker: speelt DVD, Divx, xvid, ondertitels, VCD, SVCD, Mpeg1, mpeg2, JPG, dvdr/rw, cd-r/rw
Regiovrij gemaakt (via ingegeven code)
Uitgangen: Scart, stereo, composiet en coaxial
Geheel compleet met doos, boekje, afstandsbediening en batterijen.
In perfecte staat, geen krasje nergens op.
Gekocht 11-1-2006 bij Media Markt, ticket aanwezig.
Nog in garantie tot 11-1-2007.
Afhandeling te Dilbeek - Brussel - Opwijk, geen verzending. Dan koop je beter een nieuwe!
minimum €35
meeneem €45

Plato
8 april 2006, 20:55
Edit: er wordt wel opgestuurd. Kost 7,40

Speelt uiteraard ook MP3

foto: http://users.pandora.be/hevig/fotos/telenet/IMG_9274a.jpg

Fartman
8 april 2006, 21:31
bod 40€ incl verzenden

AzZ_KiKr
9 april 2006, 10:46
reden verkoop? ik heb wel intresse en ol zen van opwijk dus da zou makkelijk zijn

maakt die veel lawaai? wij hebben er nu eentje en bijdvd' maakt die neorm veel lawaai...

Plato
9 april 2006, 11:11
Speler doet z'n werk stilletjes. Er is een zacht ruisen te horen van het draaien van de schijf, als je er dichtbij komt. Maar het is onhoorbaar als je in de zetel voor de tv zit hoor.

@ fartman: 40 inc. is iets te weinig, sorry.

AzZ_KiKr
9 april 2006, 11:38
waarom doe je hem weg?

waar kan je firmware ervoor vinden want ik vind er weinig van op het net :)

Plato
9 april 2006, 12:01
Ik hen een model met usb gekocht. Een kennis zocht een dvdspeler, en ik had groen licht om er eentje mee te brengen. Dit deed ik , en toen bedacht ze zich dat ze liever een dvd-recorder had. Nu ik er met 2 zit, houd ik liever het model met USB want dat vind ik reuze handig.

Firmware: ik ze geen reden om er andere firmware in te steken. Zoals ik al schreef, het ding speelt alles zonder morren.

MangleR
9 april 2006, 12:11
Firmware: ik ze geen reden om er andere firmware in te steken. Zoals ik al schreef, het ding speelt alles zonder morren.

speelt het echt alles, daarmee bedoel ik alle soorten xvid, divx, mpeg4 enzo..
want wij hebben nu ook ene thuis staan, maar bij sommige films loopt het geluid achter.

AzZ_KiKr
9 april 2006, 12:15
bodje van 35€ (afgehaald in opwijk dan wel)

Plato
9 april 2006, 12:26
speelt het echt alles, daarmee bedoel ik alle soorten xvid, divx, mpeg4 enzo..
want wij hebben nu ook ene thuis staan, maar bij sommige films loopt het geluid achter.

Ja dat heb ik ook gemerkt, en dat is denk ik te wijten aan downloadfouten. Het is enkel sporadisch bij divx/xvid dat het voorvalt. Ik heb nog niet geprobeerd om met een videofixer programma zo'n foutjes te herstellen (herschrijven keyframes), maar ik denk dat het dan verbetert. Op een moment dat het voorvalt druk ik even op pauze en dat verhelpt meestal de (minieme) achterstand. Voor mij was dit nooit een probleem.

Plato
9 april 2006, 12:35
bodje van 35€ (afgehaald in opwijk dan wel)

genoteerd

Plato
9 april 2006, 16:51
@azzkikr: voor € 40 kom ik em vanavond brengen. Ik moet er toch zijn straks.

CreaTe@SoF2
9 april 2006, 18:59
medionsux.. zie thread voor die ozaki 5.1, ik wil wel ruilen voor de dvd speler...
Ik woon in Lebbeke, ligt juist naast opwijk
Greetz

AzZ_KiKr
9 april 2006, 19:25
ik wacht nog wel ff en laat het bodje van 35€ staan :p (doe jij ook beter aan als ik je bod zie in ander topic)

CreaTe@SoF2
9 april 2006, 19:52
en wat bedoelt azzkikr daarmee?
Zo een surround setje (bij mij gloednieuw) kost wel pakje meer dan een dvd speler hoor... ;)

souleH
10 april 2006, 23:13
40€ :) excl. verzenden

Plato
10 april 2006, 23:22
40€ :) excl. verzenden

genoteerd :)

Morgen sluit ik af, 22:30 (wanneer ik thuis kom dus)

Plato
11 april 2006, 22:49
en 't is voor souleH. check pm