PDA

Volledige versie bekijken : [TK] World of Warcraft Collector's Edition..

Bolteh
31 maart 2006, 17:34
Ik verkoop dus m'n Collector's Edition van dit spel, dit was vrij "zeldzaam" toen WoW in België uitkwam (voor zo ver ik weet: maar 66 exemplaren over heel België)..

Dit pakket bevat:
- Originele Collector's Edition Box (27*31*7cm, hardcover met reliëfdruk van logo en details).
- 4 CD-Rom's met de game-files (installatie).
- 1 DVD-Rom met de game-files (installatie).
- 1 DVD met behind the scenes materiaal.
- 1 manual, 208 pagina's.
- 1 CD met de originele soundtrack van World of Warcraft.
- 1 World of Warcraft Artbook (Hardcover), 207 pagina's met WoW artwork en concept art.
- 1 clothmap. De kaart van Azeroth gedrukt op een stoffen doek.
- 1 Blizzard product-catalogus.

De account die bij dit spel zat is jammergenoeg al gebruikt door mezelf, dus deze kan/mag ik niet verkopen.

Dit pakket is in perfecte staat, CD's noch DVD's hebben krassen (DVD is dan ook maar 2 keer gebruikt geweest, CD's nooit)..

Dit alles was €75 bij aankoop.. Ik vraag hiervoor €55 (beginprijs, onderhandelen mogelijk).. Hou ook in gedachten dat deze versie nergens meer te verkrijgen is in de winkel, dus als je ooit de kans mislopen hebt om deze Collector's Edition te verkrijgen, hier is opnieuw een kans!

Mvg,
Bolteh

PS: ik voorzie ook het recht mij terug te houden van de verkoop als het eindbod mij niet aanstaat..

escenceboy
31 maart 2006, 17:49
ge wilt mss niet ruilen tegen ps2-games of pc-games?

Bolteh
31 maart 2006, 17:51
Neen, ni echt :)

escenceboy
31 maart 2006, 17:52
kon maar proberen eh:p
nog veel succes dan

Stevitski
31 maart 2006, 19:03
gebt toevallig geen psp? ik heb nog 2 games die ik ruil!

Bolteh
31 maart 2006, 19:22
Ik heb enkel een PC, en ik wil enkel verkopen, niet ruilen.. :)

bounce\
31 maart 2006, 20:56
waar ligt kluizen erges ? :p

komt ge toevallig soms in mechelen/leuven ? kheb interesse, ma moet eerst is checke da mijn financiele toestand het toelaat :x

Bolteh
31 maart 2006, 22:52
soms passeer ik Mechelen wel me de trein alsk naar een maat ga (woont in Kontich).. Dus da zou eventueel lukken :)

Kluizen ligt vlak bij Gent btw

Art
2 april 2006, 16:30
55euro bied ik dan.

Bolteh
2 april 2006, 16:34
Verkocht aan Art..