PDA

Volledige versie bekijken : [TK] AMD64 Athlon 3400+ & ASUS K8N-E DELUXE

binary_x
30 maart 2006, 21:59
.1 Inleiding

Hey...
Wegens stopzetting hobby verkoop ik onderstaande onderdelen.
Alles is voorzien van Factuur, en op beide onderdelen zit nog garantie.

.2 Objecten

ASUS K8N-E DELUXE

Omschrijving:

ASUS K8N-E Deluxe (AGP, socket 754, NFORCE 3 250GB, DDR400, SATAraid, Firewire, 8 Channel Sound, Gigabit LAN, 8 USB2.0)

The Flagship of AMD Athlon 64 MBs
-AMD Athlon 64 Processor
- AMD Cool 'n' Quiet Technology
- 6 Serial ATA ports
- Dual RAID
- NV Firewall
- AI Audio (8-channel Audio)
- AI BIOS
- AI Overclocking

Afbeelding: http://www.ahead-it.be/media/imgz/1133003030-1.jpg

Richtprijs: 60

AMD64 Athlon 3400+ (NC, 2.4Ghz)

Omschrijving: Processor AMD ATHLON 64-bit..
dit is dus GEEN SEMPRON (het kleine broertje van de Athlon)
maar wel de zware tégenhanger van sempron.. de ATHLON64
Richtprijs: 150

200€ voor beide onderdelen !

.3 Verzending

verzending 4€ (3.7€ + 0.3€ nafte tot aan postkantoor)

.5 Slot

Happy bidding !

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator (http://topicgen.menlor.com), met dank aan Woverke voor de code en MenloR voor de hosting

Innerlife
30 maart 2006, 22:01
bod vervalt wegens onderstaande reden, thx voor de info piotke!

piotke
31 maart 2006, 16:45
Dubbelaccount van brechtVM, wie reeds 2 maal op de blacklist staat.

Massman
31 maart 2006, 17:49
mogen dubbelaccounts op telenet ?

Innerlife
31 maart 2006, 20:34
Bij deze vervalt men bod :) kgeef nog liever 50€ meer aan een vertrouwelijk persoon

Kwertie
31 maart 2006, 20:44
wordt gecheckt ...

piotke
31 maart 2006, 21:45
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=398372

Veel valt er niet te checken eh .....

Wegens stopzetting hobby verkoop ik onderstaande onderdelen.

Ga je stoppen met accounts bij te maken en dit forum naar de kloten te helpen ? FYI, ik ben zelf opgestapt als mod, niet onder zachte dwang of whatever.

piotke
3 april 2006, 01:24
leuk om te zien dat mod hier geen bal aan doen. Zo vestig je wel een naam naar de members toe door deze persoon voort te trekken.

Roeldm
3 april 2006, 01:33
die hardware kwam me idd ook al bekend voor

BrechtVM aka jumpLover(alvast op tones) aka Binary_x aka ....

Brolpaq
3 april 2006, 01:52
leuk om te zien dat mod hier geen bal aan doen. Zo vestig je wel een naam naar de members toe door deze persoon voort te trekken.

Och jonge toch, hou er u ni mee bezig? Kunde het ni hebbe dat die jongen zijn hardware kan verkope? Zwak ze man.. Anywayz ik zwijg, brecht wordt hier zo gehaat omda manne zoals gij hem de grond intrekt.. Geen wonder da hij hem nimeer normaal gedraagt door van die personen dat het beter weten (zoals gij), ni omdat ge ex mod bent en aanschouwt wordt als de 'almighty king' en weg gaat voor mensen zoals brecht (zoals u beweert) dat ge u alles kunt permitteren, ofwel?

stvw
3 april 2006, 03:49
Och jonge toch, hou er u ni mee bezig? Kunde het ni hebbe dat die jongen zijn hardware kan verkope? Zwak ze man.. Anywayz ik zwijg, brecht wordt hier zo gehaat omda manne zoals gij hem de grond intrekt.. Geen wonder da hij hem nimeer normaal gedraagt door van die personen dat het beter weten (zoals gij), ni omdat ge ex mod bent en aanschouwt wordt als de 'almighty king' en weg gaat voor mensen zoals brecht (zoals u beweert) dat ge u alles kunt permitteren, ofwel?

Hij heeft over deze zaak wel 100 percent gelijk ;) En als gij dat alles permitteren noemt .. het zij zo. Hij behoedt tenminste iedereen nog van een geblackliste verkoper.

Nice work Piot :niceone:

piotke
3 april 2006, 09:50

Dus,

- Steeds explicietiet onder de minimumprijs bieden, belachelijke boden.
- Als ie dan iets wint staat het hier 2 weken later te koop aan 3 voud van aankoopprijs. Winst maken ok, maar doe dat op ebay en niet op hetzelfde forum nota bene.
- Bieden, eens gewonnen boden niet nakomen ? Das Brecht ja
- Krijgt hij teveel commentaar ? Dan maakt ie nieuwe account aan. Hij zit nu voor zover geweten aan zijn 3e.
- Kijk wat rond, zowat iedereen ergert zich aan zijn infantiele manier van bieden, overal.

Ik zal je met de neus opde feiten drukken de eerstvolgende keer dat jij commentaar op iemand hebt.

Vraag rond, iedereen kent brechtvm, en op een paar mensen na is iedereen hem liever kwijt dan rijk.....

Brolpaq
3 april 2006, 10:07
ola, da wist ik nie.:oink: Excuseer.

brechtvm
3 april 2006, 12:57
- Steeds explicietiet onder de minimumprijs bieden, belachelijke boden.
-onder minimumprijs bieden is al lang gedaan piot...dees noemt men dus 'oude koeien uit de gracht halen'...

- Als ie dan iets wint staat het hier 2 weken later te koop aan 3 voud van aankoopprijs. Winst maken ok, maar doe dat op ebay en niet op hetzelfde forum nota bene.
-als ik iets koop, is het omdat ik het nodig heb...en als ik het dan niet meer nodig heb, zet ik het aan een deftige (op voorhand geschatte) prijs te koop...

- Bieden, eens gewonnen boden niet nakomen ? Das Brecht ja
-idd, ik had u mobo 'zogezegd gewonne'... Geef zelf toe, eerst zit ge te wachte omdat ge 10€ meer wilt.. zonder vermelding van definitieve deadline... dus post ik dan nog dat ik ook uitkijk naar een ander mobo,dus dat bod kan vervallen (ik hou u dus op de hoogte) en dan ineens sluit ge af, en zegt ge dat ik het niet wil kopen ? wrong piot ! ik wou wel degelijk kopen, anders breng ik geen bod uit...maar gij zocht WEERAL een punt om mij te kloten...toen ik het bod uitbracht zat ge al te lache dusja...

- Krijgt hij teveel commentaar ? Dan maakt ie nieuwe account aan. Hij zit nu voor zover geweten aan zijn 3e.
-over die -al dan niet- fake accounts van mij zou ik maar zwijge... gij zat hier ook toch met een dubbelaccount hé man ?! dusja..
trouwes...énige account die IK gebruik ik brechtvm

- Kijk wat rond, zowat iedereen ergert zich aan zijn infantiele manier van bieden, overal.
-iedereen ergert zich ?... wel kijk.. door UW reactie is brolpaq ook al niet meer objectief...want idd, GIJ misbruikt uw (ex)macht...en das wat me dwars zit...ALTIJD commentaar geven, maar zelf het lief lammetje spéle...iedereen moest hier es wéte waarom ge opstapte als mod...en idd, ik heb het ganse verhaal van een mod gehoord met de melding erbij dat iedereen er op aandrong dat ge opstapte ! dus tis niet zomaar een 'verzinsel'..maar wel uit goede bron vernomen !

ten laatste : iedereen waar ik ooit zaken mee deed (en die dus het risico namen van met deze 'gevaarlijke koper/verkoper' zaken te doen) zijn content...(check white-list, en nee, niet iedereen diende whitelist in)...
kdeed ook zaken met mensen die DOOR U onder andere ook als 'gevaarlijk' beschouwd werden, maar nooit ambras mé gehad..
om dus maar te zegge dat het hier een roddel-gedoe is dat t geen naam meer heeft !
ps : voor mn BL is ondertussen al 3x via PM verduidelijking gevraagd, maar nog steeds geen reactie, dus hoe wil je dan dat dit rechtgezet wordt ?!

tot zover mijn verhaal...

DJones
3 april 2006, 15:15

ik vindt het is zeer jammer piotke je als mod weg bent gegaan

had je der nog geweest was dit malifiede speleke brechtvm allang opgelost geweest.

mvg Djones

Massman
3 april 2006, 15:23
@ brechtvm: gy beweert dat binary_x geen account is van jou ?

btw, ooit al eens nagedacht dat niet iedereen zo achter z'n geld zit ?

het feit dat ge hier een latje ram duurder verkocht hebt, gewoon omdat je gevonden hebt dat het ch-5 is, vertelt genoeg ...

verder stel ik mij ook vragen bij de signatures van bepaalde mensen. Blijkbaar is dit een nieuwe hype om mensen in belachelijk te maken :ironic:

Het wordt duidelijker en duidelijker dat sommige mensen dees forum als een speeltuin zien.

Grow up !

brechtvm
3 april 2006, 15:25
mijn sig is reactie op piot zn sig, die toch toegelaten wordt..dusja...
dan flame ik ook maar met feiten...
met dat verschil dat ik het ganse verhaal ken, en piot niet weet dat die BL op ongegronde basis toegekend is..

ivm ramlatje : 5€ duurder dacht ik ?
doordat men 5€ bood dan nog...
maarja..it's all 'bout 1 nickname...

na 3 pm's ivm BL reageren mods nog steeds niet dusja...

*post-stop*

Massman
3 april 2006, 15:32
mijn sig is reactie op piot zn sig, die toch toegelaten wordt..dusja...
dan flame ik ook maar met feiten...
met dat verschil dat ik het ganse verhaal ken, en piot niet weet dat die BL op ongegronde basis toegekend is..

ivm ramlatje : 5€ duurder dacht ik ?
doordat men 5€ bood dan nog...
maarja..it's all 'bout 1 nickname...

na 3 pm's ivm BL reageren mods nog steeds niet dusja...

*post-stop*

da's nu net de mentaliteit die ik hekel !

1) een reactie op ? Stel u daar eens boven jongen, als ge recht in uw schoenen staat hoeft ge daar niet eens op te reageren

2) feiten ? Van weet je zo'n dingen dan wel ? Het lijkt me vrij onlogisch dat één van de mods zo'n dingen zouden worden verteld aan 'gewone leden'

3) JA, 5 euro duurder ! op 20 euro is 5 euro redelijk wat hé. Ik heb hier zelf zo'n situatie:
1 6600GT op overschot en m'n broer wil die. Nu kan ik gemakkelijk een hele dure prijs maken, want hij zal nooit naar een prijswatch kijken.
Waarom doe ik dat niet ? Enig zelfrespect en respect voor andere misschien ?

4) 1 nickname ? Een naam maak je zelf, of dat nu een goeie of een slechte is.

brechtvm
3 april 2006, 15:35
@ Massman ...

ik sta recht in mn schoenen..
die BL kreeg ik omdat ik niet wou verkopen aan meeneemprijs, omdat al bij al bleek dat het geen BH-5 was, maar andere chips...
dusja...
koper wou enkel BH-5

zoals brolpaq zei :

...brecht wordt hier zo gehaat omda manne zoals gij hem de grond intrekt.. Geen wonder da hij hem nimeer normaal gedraagt door van die personen dat het beter weten (zoals gij)....
als men eens zou reageren op een menselijke manier, dan kunt ge van mij ook een menselijke reactie verwachten (vraag maar aan alle mensen waar ik ook zaken mee deed)..

maar ik kan het niet hebben dat er constant geflamed wordt, en in 99% van de gevallen dan nog zonder reden..
en zeker niet door piotke..
want niet iedereen kan die hier ook luchten hé...(cfr Gothrek)

Troman
3 april 2006, 15:36
idd

850TR
80XXX

Piotke ge hebt zelf 3 accounts of 5 accounts, deze steen moete dus zelf niet gaan werpen :)

Moderators?
Thja kinda pathetic,Gellie wete het zogenaamd verleden van brechvtm,allemaal mooi en wel.
Maar waarom nu niet de kat uit de boom kijken en zien hoe deze verkoop verloopt, en eventueel dan bij misloop hard optreden.
Op dit moment zie ik het nu niet van deze marginale voorstelling.

childish at it's best ;)

Massman
3 april 2006, 15:45
@ brecht:

Live and let live, er zijn altijd wel mensen bij de je niet sympathiek vindt. Daar is wel ALTIJD een reden voor, dus mensen gaan niet ZOMAAR iemand niet graag hebben.

Ik zal eerlijk zijn, zelf heb ik het ook niet direct voor u, maar zoals je waarschijnlijk wel weet, is dit één van de weinige keren dat ik daadwerkelijk in discussie ga met u. De rest van de tijd lees ik uw posts, maar reageer er niet op. Misschien moet je dat zelf ook maar doen.

Btw. Die Blacklist lijkt me wel rechtvaardig. Je verkoopt, naar eigen zeggen, bh-5, dat uiteindelijk geen bh-5 is ...

uw quote van Brolpaq is een mooi voorbeeld van de situatie omkeren. Blijkbaar vind je van jezelf dat je geen enkele fout maakt/gemaakt hebt ...

Probeer eens uit uw fouten te leren

brechtvm
3 april 2006, 15:49
heb fouten gemaakt, en geef dit ook toe..
maar vind niet dat ik daaraan constant aan herinnerd moet worden

Massman
3 april 2006, 15:56
uit het feit dat je met een tweede account dezelfde hardware opnieuw wilt verkopen, blijkt anders dat je niet direct van plan zijt om te veranderen ...

waarschijnlijk daarom dat piotke komt waarschuwen

bij mijn weten is een dubbelaccount zelfs verboden op het forum ..

brechtvm
3 april 2006, 15:59
@ massman : kzal es mn p4 aanbiede onder de naam Brechtvm ;)...
ge zult eens zien wat voor reacties ge krijgt :)
das geen verkoop-thread meer :)
got my point ?
als ze mij n 'kans' géven om opnieuw normaal te verkopen zal ik die grijpe..maar kmoet ze wel eerst krijgen...

Massman
3 april 2006, 16:00
Ik ben er vrij zeker van dat de nutteloze posts door moderators gedelete zullen worden en hun posters gecontacteerd zullen worden als het té erg wordt.

brechtvm
3 april 2006, 16:02
Ik ben er vrij zeker van dat de nutteloze posts door moderators gedelete zullen worden en hun posters gecontacteerd zullen worden als het té erg wordt.
dat dacht ik ook...en kijk eens waar we nu al zitten ? ;)

piotke
3 april 2006, 16:03
idd

850TR
80XXX

Piotke ge hebt zelf 3 accounts of 5 accounts, deze steen moete dus zelf niet gaan werpen :)

1 extra account 850t5r, om van mijn ex mod naam af te zijn. Heeft niet geholpen iedereen bleef me aanspreken als mod. Ondermeer door brecht. Was overigens met toestemming van supervisor.

Andere nickname lijkt op die van mij, maar ben ik niet. Doe gerust ip traces, je gata geen enkele match hebben :)

Massman
3 april 2006, 16:04
het forum is groot hé, bovendien is niet iedereen altijd beschikbaar.

piotke
3 april 2006, 16:08
als ze mij n 'kans' géven om opnieuw normaal te verkopen zal ik die grijpe..maar kmoet ze wel eerst krijgen...
Is mij ook nooit gegeven met mijn nieuwe nickname. Jij was zelfs bij 1 van de eersten om mij als ex mod aan te spreken.

brechtvm
3 april 2006, 16:10
Is mij ook nooit gegeven met mijn nieuwe nickname. Jij was zelfs bij 1 van de eersten om mij als ex mod aan te spreken.
heb ik dan ook gans jouw thread verneukt ?:doh:
got my point ?
toen ik mn opteron probeerde te verkopen was het ook geen 'verkoop' thread meer, maar een zwam thread..
en zo is het altijd...dusja :s
das wat me dwarszit..
dat er wat offtopic is, oké, zo'n dingen gebeuren nu eenmaal...
maar kvind toch dat offtopic ondergeschikt moet zijn aan het aantal boden ofzo..
en dat was steeds omgekeerd evenredig bij mij

Brolpaq
3 april 2006, 16:57
ik vindt het is zeer jammer piotke je als mod weg bent gegaan

had je der nog geweest was dit malifiede speleke brechtvm allang opgelost geweest.

mvg Djones

:oink: