PDA

Volledige versie bekijken : Tijdelijk stoppen met Hogeschool

fulcoboy
27 maart 2006, 17:38
Ik studeer nu informatica op KdG maar het ligt mij toch ni zo helemaal dus wil ik volgend jaar iets anders gaan studeren. Nu heb ik is gehoord hoe het zit met kindergeld als ik stop maar ze zeiden mij dat als ik stop verplicht ben mij bij de VDAB in te schrijven. Maar dit zou willen zeggen dat ik geen vakantiewerk kan doen in de zomer...

Is er iemand die mss iets gelijkaardigs heeft meegemaakt en die mij kan zeggen of da klopt? Tis gwn zo stoem van nu al die weken nog naart school te gaan...

devilface
27 maart 2006, 17:44
Als ge u nu uitschrijft, krijgde toch geen geld terug, dus kunde beter een of andere studentenjob zoeken(eventueel int zwart) terwijl ge ingeschreven blijft. Das denk ik het makkelijkst en financieel het meest efficiƫnt.

aXl_
27 maart 2006, 17:49
mijn inziens is er toch niets mis met gewoon de rest van het jaar niet meer naar de lessen te gaan, uw examens over te slaan en in de zomer gewoon uw vakantiejob te doen?

Trip
27 maart 2006, 17:52
idd ni uitschrijven

Sir. K
27 maart 2006, 18:02
zit momenteel met hetzelfde probleem... en idd, gewoon ingeschreven blijven.
best een studentjenjobke zoeken of eventueel iets int zwart, al is dat natuurlijk moeilijk te vinden. Ben ook is aant rondzien voor de moment ma pff

fulcoboy
27 maart 2006, 18:04
mijn inziens is er toch niets mis met gewoon de rest van het jaar niet meer naar de lessen te gaan, uw examens over te slaan en in de zomer gewoon uw vakantiejob te doen?

Ja maar kheb gehoord da als ge op examens ni aftekent da ge dan u kindergeld ook kunt verliezen.

Xuod
27 maart 2006, 18:06
tekent dan af... :ironic:

allistair
27 maart 2006, 18:28
gewoon een 0 vragen aan de docent voor al u vakken en dan zijt ge in orde

mauron
27 maart 2006, 18:28
Ja maar kheb gehoord da als ge op examens ni aftekent da ge dan u kindergeld ook kunt verliezen.