PDA

Volledige versie bekijken : Ultra X-Connect 500Watt Black Power Supply

Ironpole
20 maart 2006, 21:57
1. Product Info
Deze (http://www.ultraproducts.com/product_details.php?cPath=42&pPath=296&productID=296) voeding splinternieuw, ongeopend (zegel zit er nog op).

Voltage lijnen:
+3.3V: 28A (!!)
+5V: 30A (!!)
+12V: 34A (!!)
-12V: 0.8A
-5V: 0.3A
+5VSB: 2A

- Totaal vermogen van maar liefst 500 Watt! (Deze kan 500 Watt continu geven, in tegenstelling tot andere voedingen waarbij dit enkel PIEK vermogen is.)
- Modulair systeem, gebruik enkel de kabels die je nodig hebt.
- 2 Stille 80mm fans
- Mirror finish (Zwart)
- UV Reactieve kabels (Blauw UV-reactieve sleeving)
- Power Protections:
Short Circuit, In-rush Current,
Thermal Overload, Over-Temperature,
Over-Voltage,Over-Current, Under-Voltage.
- Kan perfect een SLI-systeem aan
- Met Amerikaanse en Europese Power Cord
- Levenslange garantie!
- Goeie moddingvoeding

Wanneer je alle kabels gebruikt, heb je:
1x 20-pins ATX kabel
1x 2x2 P4-moederbord Kabel
1x XEON-kabel
1x Floppy kabel
7x Molex
2x SATA-kabel

Deze voeding is géén brol, het concurreerd met voedingen zoals OCZ, Antec, Enermax, enz.

2. Prijs
Ik heb gezocht naar bestaande prijzen: Misco (http://www.misco.nl/productinformation/~105190~/Ultra%20X-Connect%20PC%20Voeding%20500%20Watt%20Zwart.htm)
Wat dus komt op € 95,19. Deze winkel is in Nederland, door het feit dat deze voeding NIET in België werd verkocht. Deze voeding is al discounted in US! (Wordt dus niet meer gemaakt) Een exclusief product dus! Met die redenen zou ik niet té ver onder de Miscoprijs willen gaan. Denk eraan, dit is nog nooit gebruikt, dus het is exact hetzelfde alsof je ze bij een gewone winkel koopt.
Bied bij voorkeur exclusief verzendingskosten.

3. Verzending
Ik heb als voorkeur verzending indien de afstanden te groot worden.
Afgehalen kan in principe altijd, brengen niet. Ik verstuur het pakket wanneer het geld op mijn rekening staat, ik hou het bewijs van de post bij.
De prijs voor de verzending bedraagd € 8,20.
Dit bevat:
1. Verzending voor de Post
2. Verpakkingsmateriaal

Zo wordt veiligheid gegarandeerd en schade geminimaliseerd. Ik doe mijn best om schade te voorkomen en indien deze zou voorkomen ligt deze volledig in handen van de post.

4. Verloop
Ik heb geen vaste datum wanneer ik afsluit, wanneer ik tevreden ben met het bod, neem ik het bod aan, maar geef kans op overbieden. (Ik wacht dus een uurtje ofzo)

5. Verder
Ik heb 1+ Whitelist en geen Blacklist.

Veel plezier!

NoizeSuppressor
20 maart 2006, 21:59
65 exclusief, hoe verloopt garantie?

Ironpole
20 maart 2006, 22:03
65 exclusief, hoe verloopt garantie?

Je hebt 3 jaar garantie, je kan deze ook verlengen naar Levenslange Garantie door een formulier op de Ultra site in te vullen met je modelnummer en persoonlijke informatie. Je moet je probleem uitleggen op het forum en daar helpen ze je om het op te lossen. Indien dit niet kan, stellen ze een garantie voor. Je moet dan mailen naar de Warranty Support, of je wordt geholpen door een vriendelijke meneer op het forum. Je krijgt dan een nieuwe voeding toegestuurd op het adres dat je op je formulier hebt ingevuld.

BTW: ik zit in de examens dus het kan zijn dat ik soms laat reageer. Mijn excuses.

NoizeSuppressor
20 maart 2006, 22:11
Geen probleem man, heb jij trouwens een aankoopbewijs ervan?

Mijn bod staat, je ziet maar wat je ermee doet

groeten en veel succes

Ironpole
21 maart 2006, 21:08
Geen probleem man, heb jij trouwens een aankoopbewijs ervan?

Mijn bod staat, je ziet maar wat je ermee doet

groeten en veel succes

Ik zal even de uitleg doen.

Deze soort voeding is in mijn computer kapot gegaan omdat mijn moederbord de voeding kortsluitte. Dan heb ik deze voeding uit garantie toegestuurd gekregen, maar heb deze voeding nu eigenlijk niet meer nodig (en ik ga het niet meer met mijn moederbord riskeren). Begrijp me niet verkeerd, deze voeding is super, maar heeft enkel wat kuren bij mijn ASUS A7N8X Deluxe moederbord.

Maar ik heb zeker en vast bewijs, je krijgt er een kopie van als ik de voeding opstuur. Maar ik wacht nog andere boden af om hoger te bieden.

Trouwens, als je wil maak ik een foto van de doos.

Ironpole
22 maart 2006, 16:52
Up 1.

Ironpole
24 maart 2006, 13:25
Up 2.

Deze voeding heeft meer power op de +12V lijn dan sommige voedingen met dual rail tesamen!

Ironpole
30 maart 2006, 11:01
Up 3.