PDA

Volledige versie bekijken : zomercursus wiskunde

crossfader
20 maart 2006, 18:15
hoi allemaal, ik zou graag een zomercursus wisk volgen tijdens de zomervakantie weet iemand hier een goed adres voor in de buurt van het antwerpse? Het is namelijk omdat ik van BSO afstudeer en verder wil studeren in de richting Electronica-ITC op HA, als ik zon cursus volg is dat voldoende om mee te kunnen met de rest?

greetz

Mephisto
20 maart 2006, 18:19
Check eens bij de hoge scholen zelf.
Ik heb in september ook een herhalingscurcus wiskunde kunnen volgen om alles her op te frissen. Was toen wel aan universiteit hasselt, maar misschien hebben sommige hoge scholen ook zoiets?

crossfader
20 maart 2006, 18:25
ja dat is er inderdaag in september elke voormiddag, maar ik vrees dat dit niet genoeg zal zijn...

2 many soldiers
20 maart 2006, 19:57
als ge goed gemotiveerd zijt en ni te dom lukt da wel. Voor wiskunde te begrijpen moete vooral ook veel oefeningen maken.

kondamin
20 maart 2006, 20:00
normaal gezien zijn er wel een ton wiskunde cursusen te vinden online.
en euh, als jij op de school vraagt waar je nu gaat voor informatie over die dingen zullen ze jou wel wat adressen kunnen geven

Myst!Q
20 maart 2006, 20:04
Alsde vragen hebt over elektronica-ict moogde mij altijd contacteren :)

crossfader
23 maart 2006, 21:20
Weet er iemand goede wiskunde cursussen online staan, heb uren gegoogled en niets deftig gevonden, aanraders zijn ook welkom

greetz

Avilowca
23 maart 2006, 22:28
ga een cursus oppikken aan de KUL

-etienne-
24 maart 2006, 15:15
leren in de vakantie lukt toch niet, onder 't jaar is 't al moeiljk genoeg.

Hellrabbit
24 maart 2006, 15:44
wat doet iedereen me een 2e zit dan? :p

-etienne-
24 maart 2006, 21:26
da's een noodsituatie, dan is motivatie iets hoger :)

en dan nog... ik heb toch helemaal niet hard geleerd in tweede zit. ( alle chance der nog door )