PDA

Volledige versie bekijken : Geforce 6800GS pci-e

Ramrod51
18 maart 2006, 11:53
Hoi,
reeds lang lezer hier, maar dit is men eerste post :)
Ik heb namelijk een 6800Gs in pci-e uitvoering te koop.
Het kaartje is van het merk Gigabyte, heeft 256Mb DDR3 en is nog volledig nieuw (ongeopend en in de doos).
Ik had 2 van deze kaartjes besteld in nederland een tijdje geleden, eentje voor mij en eentje voor een vriend, maar wegens omstandigheden moet die zijn kaartje niet meer hebben, dus probeer ik het te verkopen...
Ik had er graag rond de 190 euro van gekregen (verkoop zonder winst of verlies dan), hier in belgie kosten ze volgens dat ik zie nog rond de 225 euro nieuw opt moment (bronnen: www.padeg.be en www.microcity.be).
Ik kan uiteraard een kopietje van de aankoopfactuur meegeven, er is nog 2 jaar garantie op.
Haalt 5000 in 3dMark05 op men Amd 3500+ met 1 gig ddr (stock speeds).

EDIT: link naar kaartje op website producent (http://www.giga-byte.com/Products/VGA/Products_Overview.aspx?ProductID=1297)
Ik ben van regio Brussel

Ramrod51
20 maart 2006, 14:21
niemand met een behoorlijk bod voor dit kaartje? :confused:

neomitochondria
20 maart 2006, 17:47
het is ook een vrij dure prijs die je nog vraagt vind ik, in duitsland of nederland vind je dezelfde kaart voor die prijs nieuw.

[MgC]Hammer
20 maart 2006, 22:34
daarom dat we hier op het forum ook nooit vergelijken met buitenlandse shops he, anders moet je in nederland of duitsland gaan wonen, dan kan je aan die prijzen kopen.

Roefus
20 maart 2006, 23:14
of je kan er toevallig eens passeren, of iemand kenne die er toevallig eens passeert etc

Ramrod51
21 maart 2006, 09:04
het is zoals de persoon hier 3 posts boven zei, een kaartje uit nederland, nieuw, dus je zou je zo eventueel verzendkosten en (mss) lange leveringstijd kunnen besparen :) Aangezien je van mij ook kopietje van aankoopfactuur meekrijgt kan je dus ook garantie opeisen bij alternate (winkel van waar kaartje komt) website->www.alternate.nl
maar zoals ik ook in men 2de post zei, doe een goed bod en dan zien we wel verder... ik probeer alleen men eigen domme fout (uitgelegd in men eerste post) een beetje te minimaliseren en zo weinig mogelijk verlies te maken ;)