PDA

Volledige versie bekijken : Outlook Express - PostvakIN verdwenen

Blue-Bora
18 maart 2006, 10:14
Daarnet open ik mijn Outlook Express en ik zie dat men map "postvakin" helemaal leeg is terwijl er gisteren nog enkele 1000'en mails instonden.
Ik heb de gewoonte van al men mails bij te houden (enkel spam word verwijderd).

Ik ben eens gaan kijken in identeties/enz.... en daar staat men postvakin.dbx nog wel in en is 1.9GB groot.

Ik heb ook verschillende submappen in outlook en daar staat alles nog netjes in.Enkel dien postvakin is leeg (buiten de nieuwe mails die deze nacht gestuurd zijn).

Weet er dus iemand hoe ik dien "postvakin.dbx" van 1.9GB terug in mijn outlook express kan krijgen?

Alvast bedankt

Fighting Hobbit
18 maart 2006, 10:18
Daarnet open ik mijn Outlook Express en ik zie dat men map "postvakin" helemaal leeg is terwijl er gisteren nog enkele 1000'en mails instonden.
Ik heb de gewoonte van al men mails bij te houden (enkel spam word verwijderd).

Ik ben eens gaan kijken in identeties/enz.... en daar staat men postvakin.dbx nog wel in en is 1.9GB groot.

Ik heb ook verschillende submappen in outlook en daar staat alles nog netjes in.Enkel dien postvakin is leeg (buiten de nieuwe mails die deze nacht gestuurd zijn).

Weet er dus iemand hoe ik dien "postvakin.dbx" van 1.9GB terug in mijn outlook express kan krijgen?

Alvast bedankt
Al gereboot?

Blue-Bora
18 maart 2006, 10:22
Al gereboot?

ja das het eerste wat ik heb geprobeerd :)

Kheb ook nen backup gemaakt van de map waar al de .dbx files instaan en die dan op outlook express als archiefmap te gebruiken --> geen resultaat.

Ook de file postvakin.dbx een andere naam gegeven, dan outlook geopent waarbij hij een nieuwe postvakin.dbx maakte.Daarna terug gesloten en die file verwijderd zodat hij misschien die oude file terug nam --> geen resultaat.

Blue-Bora
18 maart 2006, 10:28
Ik ga nu eens proberen heel dien map van outlook op men portable schijf te zetten en dan kijken of men pc die kan lezen (ik zit nu op de laptop)

Zou da iets te maken kunnen hebben met FAT32 en NTFS schijven die niet groter dan 2GB/file mogen hebben ofzo?
Kheb daar nog is last mee gehad met nen film die groter was dan 2GB en dat de schijf op men laptop da niet aanpakte maar de pc wel.

*edit*

Men gewone pc kan die ook niet lezen.Wel haalt hij de 4 nieuwe mails van deze nacht eruit die in hetzelfde dbx bestand staan van 1.9GB :unsure:

Lashknife
18 maart 2006, 15:57
http://www.oemailrecovery.com/outlook-express-repair.html there ya go ;)

en meer op http://www.google.com/search?q=outlook%20express%202%20gb
had je zelf kunnen vinden, en het is idd geweten dat outlook pst's die groter dan 2gb worden onbruikbaar worden voor outlook, dus kans was groot dat dit met dbx files van OE ook het geval is.

gl :niceone:

Blue-Bora
18 maart 2006, 17:19
Thanks,

maar da moet ge kopen da proggyke :)
Ik ga da niet betalen om da maar 1x te gebruiken.
Der moet toch een ander manier zijn denk ik