PDA

Volledige versie bekijken : hotmail probleem

Selphis
13 maart 2006, 16:29
als ik via hotmail een mail met bijlagen wil doorsturen, krijgen de anderen de mail wel aan, maar als ze de bijlagen willen openen, krijgen ze een blanco document, weet iemand hier wat ik eraan kan doen?:confused:

Mr. M
13 maart 2006, 17:59
er zijn bepaalde extensies die hotmail (zogezegd om veiligheidsredenen) niet wil doorsturen (.exe, .mp3 ...)
het enige wa ge dus moet doen is ofwel die bestanden zippen, ofwel ze veranderen naar onbestaande extensies (.exu ofzo) en die dan door de persoon die ze aankrijgt terug laten hernoemen (op msn messenger kunde hetzelfde voorhebben)

schneider
13 maart 2006, 18:18
er zijn bepaalde extensies die hotmail (zogezegd om veiligheidsredenen) niet wil doorsturen (.exe, .mp3 ...)
het enige wa ge dus moet doen is ofwel die bestanden zippen, ofwel ze veranderen naar onbestaande extensies (.exu ofzo) en die dan door de persoon die ze aankrijgt terug laten hernoemen (op msn messenger kunde hetzelfde voorhebben)
ja maar voor msn is er patch voor :)

Selphis
16 maart 2006, 19:19
het probleem is, dat ik een mail met attachment aankrijg, en als ik die wil forwarden, krijgen de anderen een leeg document aan...

Exit
16 maart 2006, 19:32
openen ze die online of in bvb OE .....

Mr. M
16 maart 2006, 19:41
ja maar voor msn is er patch voor :)
idd, ma da heb ik niet vermeld omdat dit voor hotmail er toch niet is :)

Selphis
16 maart 2006, 19:53
het probleem is, dat ik een mail met attachment aankrijg, en als ik die wil forwarden, krijgen de anderen een leeg document aan...