PDA

Volledige versie bekijken : geen internet op 1 vd 2 pc's

jNs
12 maart 2006, 13:40
heb probleem me men internet :s
op mn pc kan ik nie surfe, msn, eigelijk gewoon niets da me internet te make heeft ma der staat rechts benede van 100mb/s verbinding en op mn andere pc die draadloos me router verbonde is heb ik wel internet :s
iemand die kan helpe?

Api3
12 maart 2006, 14:01
wat heeft dit met css te maken?

De SkeEvN
12 maart 2006, 14:06
alles.. internet = css

schneider
12 maart 2006, 18:05
heb probleem me men internet :s
op mn pc kan ik nie surfe, msn, eigelijk gewoon niets da me internet te make heeft ma der staat rechts benede van 100mb/s verbinding en op mn andere pc die draadloos me router verbonde is heb ik wel internet :s
iemand die kan helpe?
Stel manueel u ip in en gateway,dan heb je wel internet

wecker
12 maart 2006, 18:51
ik heb nu is net hetzelfde probleem !
op mijn pc kan ik niet op internet ( beperkte of geen verbindingsmogelijkheden) en op mijn laptop, die net hetzelfde is ingesteld (!) geraak ik wel op internet. Ik heb al geprobeert om het handmatig in te stellen maar dat lukt percies niet echt goed. Ik geraak wel op m'n lan verbinding maar ik krijg maar geen verbinding met m'n internet :s
( bij handmatig moet je toch: ip-adres, subnetmasker en standaard-gateway gewoon invullen é? )

Exit
12 maart 2006, 20:14
ik heb nu is net hetzelfde probleem !
op mijn pc kan ik niet op internet ( beperkte of geen verbindingsmogelijkheden) en op mijn laptop, die net hetzelfde is ingesteld (!) geraak ik wel op internet. Ik heb al geprobeert om het handmatig in te stellen maar dat lukt percies niet echt goed. Ik geraak wel op m'n lan verbinding maar ik krijg maar geen verbinding met m'n internet :s
( bij handmatig moet je toch: ip-adres, subnetmasker en standaard-gateway gewoon invullen é? )
yip, enkel die 3 MAAr hoe is het internet bij u? (telenet,adsl,router, modem, ...)

wecker
12 maart 2006, 20:21
wij hebben een ADSL lijn en gebruiken een router om tegelijkertijd met die 2 pc's op intenet te geraken. Maar zoals ik dus al gezegd heb: ik geraak ook door handmatig in te stellen dus niet op internet. Mss dat ik verkeerd ip gebruik ofzo ?

Exit
12 maart 2006, 20:54
als ge hadnmatig instelt moet ge een ip nemen binnen de range van de router/ander pc's en als gateaway ip van router opgeven

wecker
12 maart 2006, 22:05
en is er ergens een manier om dat te zien ?

Exit
12 maart 2006, 22:21
kijk welk ip de andere pc heeft en neem dat +- over
bvb pc1:
192.168.0.x (x = nr van 2 tot 254)
255.255.255.0 (zelfde)
192.168.0.1 (gateaway op alle pc's zelfde)

ip range is waarde die ingesteld wwordt (vanwarr tot waar) in de router

jNs
15 maart 2006, 21:46
nvm was mn modem da om de 10 seconde fucked up was.. word binnekort nieuwe geinstalleerd & skeevn.. ty voor het goeie antwoord eh nerd :s