PDA

Volledige versie bekijken : Virus probleem

Cyberkid
11 maart 2006, 21:22
Vorig weekend kwam ik terug van een reis, en m'n broerke had m'n hd kapot gemaakt, deze is inmiddels opgestuurd maja das terzake nu had'k op een klein schijfke van 20gig ne nieve windows geinstalleerd om ondertussen wa te interneten enzo maja 'k was natuurlijk vergeten een virusscanner te installeren. da is dan geeindig met een dikke infectie, kan m'n pc niet meer opstarte en als'k em aan zet blijft hij maar opstarten dus de fig van mijne bios komt erop dan zo'n dos ding waarna hij naar m'n hd zoekt voor op te starten en dan begint em gewoon volledig opnief (met bios scherm) in bios geraak'k nog en in mijn boot menu ook ma vo de rest kan'k dus niets meer doen. Te vergeefse moeite om te vragen miss ma is er nog een kans om deze hd nie te moeten formateren ? want er stonden ondertussen toch al terug wa belangrijkere files op?

Exit
11 maart 2006, 21:32
veilige mode? reinstall erover
sp2 installed? zoja, kies booten zonder auto reboot, check de bluescreen

decarlo
11 maart 2006, 23:48
misschien kun je met een antiviruscd die bootable is je pc nog redden door vanuit dos een antivirus scan te doen

Cyberkid
12 maart 2006, 19:41
bedankt is in middels opgelost heb nog een oude hd gevonden waar 'k ne windows kon opzetten enzo mijn files kon redde :)