PDA

Volledige versie bekijken : IE niet langer "Standaard" Browser

simat
11 maart 2006, 10:48
Ik gebruik IE versie 7 beta 2
Deze is niet langer mijn "standaard browser" en zodanig worden geen externe links bvb vanuit outlook meer opgestart.
Via de normale weg
- programmatoegang en instellingen -> aangepast -> kies een standaard webbrowser
of
- via internet options -> programs -> default webbrowser -> make IE default webbrowser
GEBEUREN GEEN AANPASSINGEN !
IK INSTALLEERDE GEEN ANDERE WEBBROWSER's !

Ik probeerde reeds een patch "IE_Default_Browser.reg" maar dan krijg ik een foutbericht "kan ... browser.reg niet importeren...niet alle gegevens zijn naar het register geschreven. Sommige sleutels worden gebruikt door het systeem of door andere processen"

Kan iemand me op he goeie spoor zetten aub.

cooly
11 maart 2006, 11:05
mss omdat het een beta versie is dat het nog niet herkent word ofzo door andere programma's.

nTFs
11 maart 2006, 11:11
Misschien kan je jezelf de vraag stellen of je een beta versie nodig hebt ?

simat
11 maart 2006, 12:28
mss omdat het een beta versie is dat het nog niet herkent word ofzo door andere programma's.

Dit euvel heeft niks te maken met welke IE versie er werkzaam is.
Beta 7 versie heeft eerder wel gewerkt en werkt nog, ENKEL HET FEIT DAT Internet Explorer (om het even welke versie) geen "STANDAARD" browser meer is DAT IS HET PROBLEEM !

EternalSilence
11 maart 2006, 12:48
download firefox
IE zijn voor de ontwetende internet gebruikers
IE zit vol met gaten in de code, waar zelf trojan horses door geraken,om nog maar te zwijgen van hoe kwetsbaar IE is voor spyware
en IE is ook veel onhandiger in gebruik dan firefox

ma goed, enige reden da ik u dus kan geven is :: download firefox ;)