PDA

Volledige versie bekijken : Slechte internetverbinding

jannick werckx
8 maart 2006, 22:04
Mijn vriendin zit met volgende probleem:

Bij haar thuis hebben ze draadloos internet op alle 3 de pc's , de buurman heeft ook draadloos internet , en nu is 1van de 3 pc's waarschijnlijk per ongeluk op de verkeerde zen internetaccount aant werken (die van de buurman dus:D).
En nu heeft ze dus constant problemen met slechte verbinding.
Ze probeerde het internet terug op haar eigen router te zetten maar dat lukt dus blijkbar niet ..
Ik ken er bitterweinig van , en meer info dan bovenstaande kon ze ook niet geven. Dus dringend hulp gevraagd !

Jannick

Exit
9 maart 2006, 19:36
bij de netwerk verbinding de andere nemen. (beschikbare lan lijst)
beveilig uw eigen lan verbinding in de router en stel voor de lan in dat die enkel beveiligde lans zoekt en verbindt.

jannick werckx
10 maart 2006, 16:09
Nja, das dus net het probleem, die wil niet inloggen op hun eigen netwerk, die hed da geprobeerd zoals gy zegt, maar dat lukt dus niet ..

TiZon
10 maart 2006, 17:47
Download eens het tooltje van Mcafee voor draadloze netwerken. (Staat in netwerksticky ergens)
Dan bekijk je de beschikbare draadloze netwerken. Je klikt 1x links op nu ga je naar de geavanceerde opties en selecteer je 'Clear' voor deze verbinding, nu wordt er geen rekening meer mee gehouden. Dubbelklik nu op jouw verbinging en geef je WEP/WPA-key op.

jannick werckx
11 maart 2006, 00:46
Waar staat dat progje precies bij ?
bij 'Firewall' zijn geen Mcafee progs te vinden.
En die WAP/WPE sleutel, waar kan je die terugvinden ?

Jannick

Exit
11 maart 2006, 11:21
in de router

TiZon
11 maart 2006, 11:58
Hier is het progje: http://www.wirelesssecuritycorp.com/wsc/public/WPAAssistant.do

Maar als je niet weet wat WEP of WPA is, zal je het wss niet hebben ingesteld.
Doe maar gewoon eens zoas ik hierboven zei.