PDA

Volledige versie bekijken : 'jeltex'

Atmosfera
7 maart 2006, 01:10
kent iemand jeltex hier op het forum?
omdat ik al een effe niks van hem heb gehoord ivm met een koop die hij zou doen bij mij
het geld is nog altijd niet gestort, en zijn pmbox zit vol
misschien is er gewoon iets met zijn internet ofzo, ik weet het niet
maar wou het gewoon weten zodat ik het spel ook gewoon terug te koop kan zette moest hij het ineens niet meer willen..
grtz

Jayvie
8 maart 2006, 09:59
Aha, heeft ook bij mij iets gekocht, heeft idd nog niet gereageerd...

Atmosfera
8 maart 2006, 14:20
nja dan heeft em pech dan zet ik het terug te koop ..

j3T
9 maart 2006, 00:08
Ook al iets mee voorgehad. Hij wou God of War, ps2 game van me kopen, maar twijfelde omdat ie geld storten en ik nadien game opsturen onbetrouwbaar vond.
Als blijk van vetrouwen en omdat al mijn zaken hier al zonder problemen verlopen waren, mocht ie van mij na aankomst van game betalen.
Dus, paar dagen later is de game zogezegd verloren gegaan, want hij had nog niks ontvangen en game was met prior opgestuurd. Niks aan te doen natuurlijk, want ik kan niet bewijzen dat ie effectief de game ontvangen heeft dus ook geen blacklist aanvragen.
Maar ik vind het toch wel toevallig dat dit mijn enigste pakket is dat ooit in de post "verloren" gegaan is. Ben er vrij van overtuigd da'k in de zak gezet ben.

Atmosfera
9 maart 2006, 00:22
da's idd klote
maja ik wil eerst geld zien en dan stuur ik het op (zeker als die persoon nog geen of weinig whitelistpunte heeft),
aangezien mijn whitelistpunten toch redelijk zijn, en ik ook nog nooit een deal heb verknald mogen ze me wel vertrouwen dat ik het ook degelijk opstuur
nuja dat heeft er eigenlijk niks mee te maken
heb hem vandaag gehoord in diezelfde thread, hij zou het geld een van dees gaan storte,
dat zn inbox volzat kan em ni verklaren