PDA

Volledige versie bekijken : blazingsvbiker

LaXozz
24 februari 2006, 13:41
halo , deze persoon blijft dus ontkennen dat hij het geld op zijn rekening heeft ontvangen duurt nu al meer dan +-2 weken en terwijl alle anderen het geld al paar dagen hebben ontvangen... ps heb het bewijs van betaling hier liggen , dus als jullie mij niet geloven trek ik foto ervan

jah , blijkbaar is deze persoon nu ook gebanned

ik heb zijn naam maar weet niet zeker of het zijn echte naam is zunne :oink:

amai heel leuk terug..

Time
24 februari 2006, 13:52
Die zal dinsdag pas terug op het forum kunnen.:)

LaXozz
24 februari 2006, 13:55
Die zal dinsdag pas terug op het forum kunnen.:)merci voor de info , nuja kdenk niet dat ik ooit nog mijn spullen zal ontvangen van deze verkoper... , reageert veel te raar op pm's als hij al antwoord en nu reageert al paar dagen niet meer op pm's en dan banned ...

TheAntropoid
24 februari 2006, 17:00
admins zouden een andere ban moeten toepassen waar bv een gebruiker die geregeld in B&S vertoeft wel nog zin PM's kan beheren maar geen publieke toegang meer tot het forum onder die nick..
MMm zeer goed voorstel vindek van mn eigen

Firefoxbt
24 februari 2006, 18:52
milde doeme, hier moet ik nog vanop lotverkopen een terugbetaling van hem krijgen, als hij zich niet haast : /

Lemmichi
26 februari 2006, 17:43
tzal allemaal in orde komen zegt hij, ik ken hem irl en heb er met hem gisteren es over gesproken

Firefoxbt
26 februari 2006, 20:46
mij begint hij op lotverkopen.be al half te bedreigen en verontwaardigd te doen ...

toch eens lotverkopen.be admins moeten inlichten, want kleutertjes willen we toch niet :)

blazingsvbiker
28 februari 2006, 11:27
Hallo

@Laxozz :
Ten eerste mijn beste, hebt u zelf een kleine week gewacht voor het bedrag over te maken op mijn rekening! (u hebt mij zelf nog eens een pm gestuurd na enkele dagen (k'dacht4) omdat u mijn gegevens kwijt was! en dus niet meer kon betalen:s !) en dit nadat ik meerdere malen heb moeten vragen of er reeds vordering in de transactie kwam:oink: !!

ten tweede, hebt u mij dan na die week gezegd dat u toen had betaald en u dat ook kon bewijzen via uitreksel (ik geloofde u toen reeds wel, en heb dus ook niet gevraagd om dat uitreksel),maar daar ik altijd wacht om het object te versturen tot het geld op mijn rekening ZELF staat, en dit nog 3dagen extra in beslag nam (ik kan u dat ook bewijzen, via uitreksel van mijn bank, wanneer dat ik dat bedrag erop heb gekregen;) ) komt dit alles tezamen op --> 7dagen wachten van uzelf:niceone: + 3 dagen van mij tot het op mijn rek. stond = 10dagen !!

ten derde, ik had dus uw geld ontvangen donderdagavond, en heb u dat proberen te melden d.m.v. PM ( donderdag dus), heb dit gedaan en ik kreeg direct een email van forum zelf dat uwen inbox vol zat en ik dit bericht niet kon versturen
heb dan search gedaan op uwen naam en dan via uw profiel een email vertuurd naar u toe met de vraag om uw inbox te ledigen + de vermelding erbij dat ik uw geld ontvangen had en ik NORMAAL ging kijken om de fles nog te versturen voor het weekend (tot ik deze topic las vrijdag:doh: )
heb hierop niets van antwoord gezien? (ben wel dan dag nadien vrijdag dus gebanned geweest tot nu, vandaar dat ik geen reactie meer kon geven!!)

DUS: je zit hier te zeveren dat het te lang duurd maar eigenlijk ligt het aan uzelf, heb op geen enkele moment mijzelf van de "domme" gebaard dat ik uw geld nog niet ontvangen had, terwijl ik dit wel al zou moeten ontvangen hebben (integendeels zelfs, ik kan hier nog alle pm's en email posten!)
ook verwijt u mij van niet meer te reageren op uw laatste pm's:angry: dat u mij zou vertuurd hebben, ook dit is weer gelogen tenzij de pm's u mij zou verstuurd hebben verloren zouden zijn gegaan wat ik ten sterkste betwijfel ! anders heb ik op ALLE pm's onmiddellijk gereageerd

*heb met opzet nu nog gewacht het object te versturen:tongue: , daar ik eerst dit wou rechtzetten, en ik deze topic geheel onterecht en reputatieverneukend vind! (en er reeds 200+ mensen van telenet nu reeds deze gelezen hebben !)
Dus Laxozz, zet dit even recht hier als u dit zou willen zodat mijn naam gezuiverd is, ik wacht....

*verder Laxozz, bent uzelf een ripper zover ik al eens research heb gedaan, u zou reeds meerdere malen u voor hebben gedaan voor iemand anders en mensen hebben afgeript (kan u anders eens heel de post hier opnieuw posten ter bewijs, als u dit wenst!!tezamen met al de psm u mij hebt getuurd dagnadien al vragen waar die blijft lol man mij gaat ge nie rippen!)

@Firefoxbt :
U had idd nog recht op het terug te vorderen bedrag, dat ik u nog moest.
Heb dit ondertussen wel al terug betaald en zou het dus ook wel fijn en enigzins normaal vinden dat u dat ook hier zou komen recht zetten:unsure: , ok?! wel komen klagen en zagen maar voor de rest....:s dat vind ik toch wel wat erg kleuterachtig hoor of beter peuterachtig

btw: ga de fles morgen op sturen (heb mezelf sterk moeten inhouden om u eens echt te rippen en niets op te sturen maar goed....)

Firefoxbt
28 februari 2006, 11:43
je hebt eigelijk maar 18€ gestort, ipv 20€, maar swat :D

Je hebt er in mijn ogen een boeltje van gemaakt, en en ik ben eerlijk gezegd niet van plan het hierbij te laten. Een serieuse waarschuwing is het minste dat je verdient. Een suprisebox twv 200€ waar ik 55€ voor betaal die uiteindelijk nog geen 30€ bleek waard te zijn (demo's, gebruikte inkt, de kunst was een belachelijk 'blokker'-achtige wekker, ...)

Owja, Laxozz, tegen mij heb je ook al zitten zagen omdat het niet snel genoeg kon gaan.
Welja, het kan gebeuren dat als je een maandag betaald, ik een donderdag heb geld ontvang, een vrijdagavond controleer en normaal pas de dinsdag erop kan verzenden. Maar als ik dan per ongeluk uw gegevens verlies, dan kan dit natuurlijk uitlopen, das natuurlijk mijn fout, maar een dag telt 24uur en de post heeft voor mij de laatste tijd zeer ongelukkige openingsuren...

blazingsvbiker
28 februari 2006, 11:47
oh,ik stort u dan dadelijk nog 2euro bij tevreden dan, tja zulke mensen moeten altijd het laatste woord hebben he ,maar swat

minste dat ik kan verwahten is een zware waarschuwing en wat had u dan gehoopt een ban mss? heb u toch het bedrag teruggestuurd, nee?ook al vind u dat ik u geript heb ?? u gaat dus verder?(hierbij laat ik de zaak van firefoxbt zijn daar ik niet terug hier deze discussie ga openen, wat, wat waard is e.d.) tgaat hier omtrent laxozz

Firefoxbt
28 februari 2006, 11:52
Ik eis toch geen ban? Je hebt me flink bij m'n kloten genomen met die box, en als ik dan zie dat andere mensen nog klachten hebben over je...
Ja sorry, maar dan wil ik idd een waarschuwing voor u ja.

Het heeft btw ook wel ferm 10 dagen geduurd eer ik uw betaling kreeg he, maar wel achter mijn gat zitten zagen om te betalen...

blazingsvbiker
28 februari 2006, 11:57
hiermee bedoeld u waarschijlijk 10dagen voor u het hebt ontvangen ipv betaling?? en id kan zijn idem reden als van laxozz ik wacht tot het op mijn rek zelf staat! en dit is totaal ander probleem! u was niet tevreden over de inhoud van die box tot daar... diene kerel hier (laxozz) begint leugens te zeggen wat niet kan!!!!!!

Firefoxbt
28 februari 2006, 12:08
maar je was wel gebanned...

(?)

blazingsvbiker
28 februari 2006, 12:11
ja ik was gebanned omdat ik een iets te grote mond had voor de mods (dit was wel terecht heb mij uitgeproken in een topic waar ik eigenlijk niet zoveel kennis over heb en dus de andere wel gelijk had) ging omtrent linkse en rechtse motor van een vliegtuig verwisselen

WillieWafel
28 februari 2006, 12:20
and lemme guess, your name is glenn ?

blazingsvbiker
28 februari 2006, 12:23
wat is uwen probleem man over wat zit ik hier dan te liegen?? moet ik een thread starten met al uwen en mijne pm'S en posts?? verder uitleg gewenst !! (en minder grote mond van u aub Laxozz gastje )

Time
28 februari 2006, 12:24
Da's de beste taktiek natuurlijk, als je met argumenten wordt weggeblazen en je hebt er zelf geen: beginnen dreigen.:lol:

blazingsvbiker
28 februari 2006, 12:26
@Time idd vind dat wel leuk zenne zulke mannetjes die denken dat ze de wereld aan kunnen heb hier naast hoop bullshit ook nog fun aan!
keep up the good work Laxozz gastje

@williewafel u bent reeds geript geweest mss door hem?zou best mogelijk zijn hij is uit Veurne

WillieWafel
28 februari 2006, 12:31
@williewafel u bent reeds geript geweest mss door hem?zou best mogelijk zijn hij is uit Veurne

is het idd Glenn :woohoo:

Tjah vriend, die mens heeft zo ongeveer de helft van het forum hier erop gelegd, is telkens terug gekeerd onder 36 verschillende accounts en heeft nog steeds het lef de les aan anderen te spellen :scream:

Die mens is wereldbekend

blazingsvbiker
28 februari 2006, 12:33
aaahh ik bedenk me dan mss nog in dit geval, mss laat ik hem nog effe wachten, voor al de mensen die hij al heeft afgeript ! en dan nog het lef te hebben om hier zo de klokken te komen luiden man man man .....

LaXozz
28 februari 2006, 12:35
aaahh ik bedenk me dan mss nog in dit geval, mss laat ik hem nog effe wachten, voor al de mensen die hij al heeft afgeript ! en dan nog het lef te hebben om hier zo de klokken te komen luiden man man man .....k doe maar :) kom het dan morgen zelf afhalen ;)

WillieWafel
28 februari 2006, 12:35
ah hier the law, met zijn overbekende pc shop die mensen oplicht en waar ik nog steeds stukken van moet hebben ook samen met mijn vriend na meer dan 10 maand :) :niceone:

guess again

ik heb nog nooit met u te doen gehad mor man, jij hebt pas een reputatie om U tegen te zeggen ;)

blazingsvbiker
28 februari 2006, 12:36
k kzie u morgen dan xxxxxxxxxxxxxxxxxxx 8400 oostende voor tgeval u deze nog niet had en neem al uwen vriendjes mee ok? (idd the law is wel een goed verkoper zie maar loverkopen .be)

WillieWafel
28 februari 2006, 12:36
metalvriendjes en punkervriendjes, ....

heb in tijde van meta die msn logs gelezen - hilarisch gewoon

Firefoxbt
28 februari 2006, 12:38
k kzie u morgen dan xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx voor tgeval u deze nog niet had en neem al uwen vriendjes mee ok? (idd the law is wel een goed verkoper zie maar loverkopen .be)

wil jij nog een ban? :rofl:

blazingsvbiker
28 februari 2006, 12:38
@firefoxbt lol (euh nee wil geen ban)

LaXozz
28 februari 2006, 12:40
k kzie u morgen dan xxxxxxxxxxxxxxxxxxx 8400 oostende voor tgeval u deze nog niet had en neem al uwen vriendjes mee ok? (idd the law is wel een goed verkoper zie maar loverkopen .be)euhm over dat via zijn winkel weet jij niks ok? dus zwijg maar als je er niks van weet... moet nog altijd voor +- 100 euro uit die zijn winkel :)

en mijn vriendjes? zal wel alleen komen + dan kan je mijn vervoerskosten wel nog vergoeden...

blazingsvbiker
28 februari 2006, 12:43
dat zou mij heel onwaarschijlijk lijken dat u nog 100euro van hem moet daar the law een heel erkend, goed verkoper is en zijn reputatie toch niet op het spel gaat zetten voor 4000bef, terwijl hij er duizenden zou aan verliezen dan... maar goed dit ga ik verder niet betwisten daar ik daar niets mee te zien heb

WillieWafel
28 februari 2006, 12:45
ge zijt allemaal zageventen samen

enne laxeerdinges : ikzelf heb nog nie te doen gehad me u maar een vriend van mij wel - betreffende Final fantasy games - remember ;)

Twas ook niet al te zuiver daar he uw historie

blazingsvbiker
28 februari 2006, 12:45
hahaah laxeerdinges strijk gaan!

LaXozz
28 februari 2006, 12:49
hahaah laxeerdinges strijk gaan!kijk maar eerst een beetje naar u eigen..

blazingsvbiker
28 februari 2006, 12:55
allé laten we nu volwassen zijn voor het hier een flamewar wordt,
enigste wat ik van u vraag Laxozz is dat u mijn naam zuiverd maw zeggen zoas het echt is gebeurd en dus al uw verwijten nergens opslaan en dan stuur ik het wel op hoor np!

blazingsvbiker
28 februari 2006, 13:24
en wat zal het worden excuses ofnie ?

LaXozz
28 februari 2006, 13:27
en wat zal het worden excusses ofnie ?sorry hoor excuses? ik denk dat ik hier nog altijd in mijn recht ben? of niet soms? :wtf:

heb mss de tread vroeg geopend dat wel ja ! mede door dat je niet meer reageerde via pm de laatste 2 dagen voor je banned was ofzo , + dak dan zag dat je banned was hadden me schrik doen oplopen.

blazingsvbiker
28 februari 2006, 13:33
in uw recht ? nee !, tenzij u beschikt over het recht, om mensen onterecht allerlei verwijten naar het hoofd te slingeren, en zo op die manier toch voor een stuk de reputatie van die persoon ten gronde doet gaan !

dus zoals het hoort had ik graag uwen excuses, voor de onterechte verwijten + iets wat grote mond!
tenzij u er echt op staat om uw benen stijf te houden dan doet u maar en zien we wel wie het laatste zal lachen

Mvg, Blazingsvbiker

LaXozz
28 februari 2006, 13:37
in uw recht ? nee !, tenzij u beschikt over het recht, om mensen onterecht allerlei verwijten naar het hoofd te slingeren, en zo op die manier toch voor een stuk de reputatie van die persoon ten gronde doet gaan !

dus zoals het hoort had ik graag uwen excusses, voor de onterechte verwijten + iets wat grote mond!
tenzij u er echt op staat om uw benen stijf te houden dan doet u maar en zien we wel wie het laatste zal lachen

Mvg, Blazingsvbikereuhm ik heb gezegd dat ik de tread te vroeg heb geopend ok... iets wat grote mond? ik ben zo ok ;)

laatst lacht? is dit een tip zoals : dan zal ik niet verzenden? u doet maar :)

blazingsvbiker
28 februari 2006, 14:50
nee dat was geen tip, ik vraag gewoon om uw onterechte verwijten terug te nemen. Daar kunt u toch wel begrip voor oprbengen hoop ik, daar uzelf ook weet hoe de verkoop ECHT, zoals ik het proberen te vermelden heb in men reply, is gebeurd !

LaXozz
28 februari 2006, 14:58
nee dat was geen tip, ik vraag gewoon om uw onterechte verwijten terug te nemen. Daar kunt u toch wel begrip voor oprbengen hoop ik, daar uzelf ook weet hoe de verkoop ECHT, zoals ik het proberen te vermelden heb in men reply, is gebeurd ! dus bij deze aan iedereen blazingsvbiker is ten onrechte beschuldigd door mij (laxozz) en is zeker te vertrouwen !!! goed? dus ik ben hier in de fout gegaan en zeker niet blazing !!!! ps : kan je het dan nu (vandaag ) opsturen? + excuses voor mijn o zo grote mond :x

blazingsvbiker
28 februari 2006, 17:10
ok, meer vroeg ik niet, vandaag ga ik het niet meer kunnen versturen, daar de postkantoren reeds dicht zullen zijn, morgen is em onderweg!

(btw:was hier eigenlijk weer zo'n nutteloze thread, heb geduld is de boodschap! bij zaken kopen en verkopen)

Firefoxbt
1 maart 2006, 13:46
trouwens blazingsvbiker, ik wacht nog steeds op de link waar je kan zien dat die zippo 40€ waard is he :D

ik geloof er geen kl*ten van.

op ebay ook zo ene gezien voor 10€

blazingsvbiker
1 maart 2006, 17:33
lol ebay daar kunde die niet vinden of tzijn de fake 1's want die worden enkel en alleen verkocht aan boord van oorlogshepen, dus bij deze gaat het waarschijnlijk niet om dezelfde

Dennoman
1 maart 2006, 20:24
Aaaah, LaXozz, ge leeft wel nog :)
Is mijn pakje goed aangekomen (PSX games)? :)

Firefoxbt
1 maart 2006, 20:26
lol ebay daar kunde die niet vinden of tzijn de fake 1's want die worden enkel en alleen verkocht aan boord van oorlogshepen, dus bij deze gaat het waarschijnlijk niet om dezelfde

http://cgi.benl.ebay.be/zippo-de-la-marine-belge-fregate-wandelaar_W0QQitemZ6256214699QQcategoryZ8870QQrdZ1 QQcmdZViewItem

fake zeker he?

zeveraar.

Nog een beetje blijven liegen.

Een blacklist op lotverkopen, da verdient gij.

Kwertie
2 maart 2006, 11:54
mensen.. persoonlijke dingen of dingen die hier eigenlijk weinig met dit forum of met de topic zelf te maken hebben hou je hier liefst achterwege, of je praat erover via PM...

blazingsvbiker
2 maart 2006, 12:38
@Kwertie idd
@Firefoxbt man voor de 1000 keer das van een BUITENLANDS OORLOGSSCHIP en geen Belgische of eender wat dan ook, en als ie voor maar slechts 10 euro de deur is uitgegaan op ebay dan is dat, die verkoper zijn probleem, als die ze wil verkopen aan die prijs, mij niet gelaten maar ga mijn broek er niet aan scheuren zoals hem
@Laxozz en al ontvangen? graag bevestiging hiervan

blazingsvbiker
4 maart 2006, 10:39
hallo laxozz en al gehad want u bent ook snel om te klagen maar om bevestiging te geven bent u niet een van de snelste blijkbaar? nog altijd geen tijd gehad ?