PDA

Volledige versie bekijken : muziek opnemen van micro prob..

passero
17 februari 2006, 20:55
Ik heb hier een prob bij het opnemen van muziek via een micro. Ik speel klassieke gitaar en wanneer ik dit opneem en beluister dat in bijvoorbeeld audition dan klinkt het perfect, de kwaliteit toch ;). Echter, wanneer ik dat dan opsla als mp3 of wma ofzo dan is de kwaliteit erbarmelijk, niet meer om aan te horen.
Ik heb ook al een ander prog gebruikt en daar idem, na de opname klinkt alles goed tot ik opsla naar mp3. Wanner ik opsla als .vob dan klinkt het wel goed dus ik vermoed dat het mis gaat bij de compressie. Zijn daar instellingen voor in windows ofzo? Kan ik ergens een codec opnieuw installeren of what ever want ik vind het ambetant dat ik dat niet kan omzetten tenzij naar bestanden die mega groot zijn, niet echt handig voor inet dus.

Exit
17 februari 2006, 22:16
isntell in da onverter en daar de mp3 compressie kiezen, ... kbit/s instellen in de codec met het prog waarmee ge omvormt naar mp3

passero
17 februari 2006, 23:10
never mind het is al opgelost en het lag niet aan de compressie :s
Telkens wanneer ik als mp3 opsloeg en open dan opende hij in windows media player... blijkbaar had mijn broer met de equilizer gefoefeld in wmp waardoor dus de lage tonen zeer slecht door kwamen... en ikke maar denken dat het compressie is :s
Terwijl het een domme instelling is in de media player pfffff