PDA

Volledige versie bekijken : nieuwe ipod

Oser
15 februari 2006, 21:12
ik heb daarstraks een nieuwe ipod aangekregen in een superklein doosje.
er staat bono int groot op de zwarte ipod van 30 GB.

men vraag is: is dat de foto of video?

mensen die er zo 1 hebben gekocht, help me oud

Gr

keeperke126
15 februari 2006, 21:23
Als de iPod zwart is, dan is het zowiezo de video. Verkoop je hem?

Dakantochnie
15 februari 2006, 21:55
Is gewoon de U2-video editie. :)

cope
15 februari 2006, 21:57
dus ge kunt er films(ja chte lange films) op bekijken ?

keeperke126
15 februari 2006, 22:02
Mag ik erop wijzen dat bij de gewone ipod video's langs 1 zijde Bono staat & langs de andere zijde the Gorillaz als ik me niet vergis. De U2-editie is die met het rode scroll-wheel.
@Cope: ja, je kan lange films bekijken. Staat nu op de mijne een film van 1uur en wat minuten op en een hele DVD van the Simpsons. Is dus perfect mogelijk.

cope
15 februari 2006, 22:05
en hoeveel kost er zo eentje ?

Oser
15 februari 2006, 23:46
Mag ik erop wijzen dat bij de gewone ipod video's langs 1 zijde Bono staat & langs de andere zijde the Gorillaz als ik me niet vergis. De U2-editie is die met het rode scroll-wheel.
@Cope: ja, je kan lange films bekijken. Staat nu op de mijne een film van 1uur en wat minuten op en een hele DVD van the Simpsons. Is dus perfect mogelijk.

aha!

tis er 1 met gorillaz

thx telenet

jullie zijn mijn helden!!!!:applause:

normaal heb ik die direct verkocht, want er zijn massa's geintresseerden, anders komt hij op multimedia ;)

gr

keeperke126
16 februari 2006, 07:24
aha!

tis er 1 met gorillaz

thx telenet

jullie zijn mijn helden!!!!:applause:

normaal heb ik die direct verkocht, want er zijn massa's geintresseerden, anders komt hij op multimedia ;)

gr

Neenee, niet thx Telenet, thanx keeperke126 :D :applause:

Oser
16 februari 2006, 17:10
idd :D

maar voor hulp staan er altijd mensen klaar ;)

is 300 euro vragen voor zo'n ipod veel?

(ik weet het, zou normaal in prijsschatting moeten staan, maar er is nu toch een topic open

GhO$T
16 februari 2006, 17:17
lolz krijg jij zo dikwijls pakketjes toegestuurd waarvan je maar half weet wat erin zit? :p , of is't gewonnen ofzoiets?

voor 150€ zal je hem waarschijnlijk wel makkelijk kwijt raken (aan mij bevoorbeeld :D )

Ik denk dat het toch iets beneden de 300 zal zijn aangezien ze maar iets meer kosten in de winkel en de meesten daar toch de voorkeur aan geven.

Z03m
16 februari 2006, 17:19
kost nieuw 329€ dus 300€ is redelijk veel als je garantie kan wel zowiezo via de site van apple das geen probleem maar denk toch dat 270€ zeker moet gaan en 290€ dan zou je geluk hebben btw schitterend toestel heb zelf de versie van 60 gb van 450€ echt max van een machientje

Oser
16 februari 2006, 18:34
kga dan vo 275... eerst is rondhoren bij de rienden hier

intresse mag altijd gepm'd worden maar hij staat hier nog niet officieel te koop

hou er rekening mee!

tijs12
4 maart 2006, 14:09
Ik heb zelf ook zon ipod video en er staat gewoon een video van u2 op om duidelijk te maken dat het hier om de ipod video gaat. 30 gb ben er heel content van het coverthe bijgekocht uit silecon zit confortabel !