PDA

Volledige versie bekijken : Bio-Olympiade

edraket
15 februari 2006, 18:40
Ik heb vandaag voor de 1ste keer meegedaan aan de voorrondes van de bio-olympiade in Oost-Vlaanderen. Mijn indruk achteraf is dat het echt niet makkelijk was, maar een groot deel van de vragen waren toch wel doenbaar.

Zijn er nog mensen die hier meegedaan hebben?

chosen1
15 februari 2006, 19:15
nog nooit van gehoord! bij ons ist alleen wiskunde olympiade

drxero
15 februari 2006, 19:17
bij ons enkel wiskunde olympiade, chemie olympiade en frans olympiade :p

omfg
15 februari 2006, 21:11
nog nooit gehoord van bio olympiade :unsure:

ik doe wel binnenkort mee aan de franse olympiade (olyfran), doet er nog iemand mee?

.alone
15 februari 2006, 21:41
er bestaat nog een fysica olympiade ook, dacht ik..

jammer genoeg interesseer ik me niet genoeg in wetenschappen om daaraan mee te doen.

moet wel tof zijn, zo eens weten hoe ver je staat t.o.v. medeleerlingen uit andere scholen.

Margeitje
15 februari 2006, 22:44
nog nooit gehoord van bio olympiade :unsure:

ik doe wel binnenkort mee aan de franse olympiade (olyfran), doet er nog iemand mee?
kheb daar vorig jaar en 2jaar geleden aan meegedaan ^^
2jaar geleden gediskwalificeerd omdak met mijn lomp gedoe iets verkeerd had aangeduid op da blad voor de computer :p
vorig jaar had ik 84 <o/
dus een certificaat en keicoole maar kilometers te grote tshirt gekregen :woohoo:

YellinD
15 februari 2006, 22:45
Ik heb in mijn 'jonge tijd' ook aan bio-olympiade meegedaan
was idd doenbaar doch niet te simpel :)

Avilowca
15 februari 2006, 22:46
ik ben daarstraks in 't stad een vriendin van me tegen het lijf gelopen die de olympiade hier in Leuven had gedaan. Ze kon er absoluut niets van :p

NecroNeo
15 februari 2006, 22:59
Ik heb die drie jaar geleden gewonnen. Best wel een aanrader om mee te doen, de 15 beste in de voorrondes mogen een paar dagen op stage gaan als voorbereiding op de finale. En de 2 beste van de finale mogen naar het buitenland de eer van ons landje gaan verdedigen, ikzelf ben toen naar Minsk (Wit-Rusland) geweest. (En dat alles op hun kosten ^^)