PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Games : cod, coduo, CSS, WOW, mohaa warchest + COV

[MgC]Hammer
14 februari 2006, 10:44
Ik heb hier nog enkele games liggen die stof aan het vangen zijn en waar k wel van af wil.

*Cod + coduo : 15 euro incl

*mohaa warchest : 10 euro incl

*css : account + mn backup disk, mn originele is gepikt op lan :doh: : 15 incl

*WOW : heb k eens geruild met guildwars : geen idee van welke char er op staat, geen speeltijd meer bij : 20 euro incl.

*City of villains : gisteren aangekocht, maar compleet over het hoofd gezien dat je der eigenlijk visa vor moet hebben, nieuwprijs 39.99 bij freerecordshop, ik verkoop em voor 30 euro incl, is reeds opgedaan en account aangemaakt, ik moet nog eens zien hoe k dat kan regelen.

Prijzen zijn richtprijzen, city of villains gaat nie voor een appel en ei buiten, is nieuw van gisteren, andere prijzen zijn richtprijzen.

Doe een bod en we zien wel

Greetz

Bruiswater
14 februari 2006, 11:14
WOW 20 euro incl.

[MgC]Hammer
14 februari 2006, 11:55
wat ik wel vergeten vermelden was, de verzending naar mij is door de post een hoekske van het dvd dooske beschadigd, als je bod nog steeds geldt, zal ik je pm'en met mn gegevens.

Greetz

Bruiswater
14 februari 2006, 12:38
voor een hoekje van een dvd-doosje ga ik niet zeuren. Heb hier doosjes genoeg liggen.
Bod blijft.

[MgC]Hammer
14 februari 2006, 13:38
WoW verkocht aan bruiswater

[MgC]Hammer
14 februari 2006, 17:15
en up 1

[MgC]Hammer
14 februari 2006, 20:08
ik heb het ondertussen ook op lotverkopen gezet

http://lotverkopen.be/viewtopic.php?t=2603

Vlaams_front
16 februari 2006, 17:01
Hammer']Ik heb hier nog enkele games liggen die stof aan het vangen zijn en waar k wel van af wil.

*css : account + mn backup disk, mn originele is gepikt op lan :doh: : 15 incl

*WOW : heb k eens geruild met guildwars : geen idee van welke char er op staat, geen speeltijd meer bij : 20 euro incl.

*City of villains : gisteren aangekocht, maar compleet over het hoofd gezien dat je der eigenlijk visa vor moet hebben, nieuwprijs 39.99 bij freerecordshop, ik verkoop em voor 30 euro incl, is reeds opgedaan en account aangemaakt, ik moet nog eens zien hoe k dat kan regelen.

Prijzen zijn richtprijzen, city of villains gaat nie voor een appel en ei buiten, is nieuw van gisteren, andere prijzen zijn richtprijzen.

Doe een bod en we zien wel

Greetz

15 incl voor css.

Snelle afhandeling gewenst. ;)

Hazz
17 februari 2006, 18:25
Hammer']

Voor bovenstaande games => 23 € incl. indien snelle afhandeling

Grz

Hazz
19 februari 2006, 11:29
Wanneer sluit je af..?

[MgC]Hammer
19 februari 2006, 11:54
23 incl is goed voor mij, ik zal je straks mn gegevens pm'en dan kunnen we afhandelen.

Enige spel dat nu nog te koop is

City Of Villains meeneemprijs 25 euro excl.

Greetz

Hazz
19 februari 2006, 12:20
in orde :niceone: zal je mijn gegevens ook even pm'en