PDA

Volledige versie bekijken : [PC]Verkoop van halve PC in stukjes

Therif
12 februari 2006, 21:46
Verkoop van een stukjes PC, karkas

-SAMEN:Moederbord-Intel Desktop Board D845WN +CPU Intel Pentium IV 1,7Ghz en meegegeven Fan

-Hercules Digifire 7.1 (soundcard)-2XFireWire-1XSPDIF)

-Ethernetkaart 10/100

-1XKingston ValueRam: PC133 128Mb Ram
-1XtakeMS 128Mb PC133
-1XMemory Corp 256 Mb Ram PC133
ALLE DRIE SDRAM

Grafische kaart:
-Creative nVidia GeForce Ti200 64Mb VGA out DVI out TV out

-Voeding 250W

-Case aOpen Middle - 3 X cd layer 2 X Fdd layer of 1 Fdd 2 Hdd

Ik geef geen beginprijs voor al dat goed.
Alles werkt nog zeer goed ;)
Wisselen mogelijk, bied wat je hebt aan.

:) :) :) :p :p :p ;) :D :niceone: :niceone: :niceone: :niceone:

MVG

Gamer
12 februari 2006, 22:04
Moederbord-Intel Desktop Board D845WN +CPU Intel Pentium IV 1,7Ghz en meegegeven Fan

€ 25 inclusief.

dat is toch S478 hoop ik ?

Therif
13 februari 2006, 08:02
Ik weet niet wat je bedoeld, dit is het moederbord:
De mijne is de linkse kolom
http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/d845wn/sb/cs-008926.htm

nTFs
13 februari 2006, 11:39
Ik weet niet wat je bedoeld, dit is het moederbord:
De mijne is de linkse kolom
http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/d845wn/sb/cs-008926.htm

Socket 478 dus.

Therif
13 februari 2006, 12:25
@nTFs: Voor 30€ verkoop ik het direct, ben je nog geïnteresseerd?

hystrix
13 februari 2006, 12:57
30€ geboden, ik pm u

-Draco-
13 februari 2006, 13:03
u moet anderen ook de kans geven!
35€ hier, ik pm ook!

hystrix
13 februari 2006, 13:04
Hij zegt:

dan veronderstel ik dat dat de meeneemprijs is en in de rules staat, dat eens de meeneemprijs geboden is deze verkocht moet worden, dus ...

-Draco-
13 februari 2006, 13:08
niets van in huis...
Ik vind de regel van het kwartier ook gelden!
Eventueel meeneemprijs!
We laten de verkoper beslissen, en die kiest denk ik voor mijn bod van 35€ afgehaald!

ebay
13 februari 2006, 13:09
Bod van 75€ voor alles samen.

-Draco-
13 februari 2006, 13:14
75-35=40€
Voor 40€ kan je alles buiten CPU ook nog kwijt hoor!
Als de ram past op dat mobo bied ik 50€ op cpu+mobo+ram.

Antwoord maar op mijn pm aub.
Snelle afhandeling gewenst!

hystrix
13 februari 2006, 13:26
40€ op mobo + cpu

Therif
13 februari 2006, 14:02
Ik ben even de draad kwijt
- Als ik het goed begrijp wil hystrix of -Draco- mobo+cpu voor 40€. Het Ram past op het moederbord.

Ik zou zeggen 60€ voor cpu+mobo+ram meeneemprijs behalve als iem voor 14u15 meer bied.(Vastgelegd). Het is interessanter als ram meegaat met mobo

ethernetkaart: 1€, bieden tot vrijdag
-Hercules Digifire 7.1 (soundcard)-2XFireWire-1XSPDIF), 20€ omdat deze uniek is en er is nog steeds geen update van digifire serie- Gekocht in makro voor 100€ 12maanden geleden +-
-Grafische kaart mogen jullie prijzen

en de case geef ik gratis mee met als iem mobo+cpu+ram neemt

Zo, is alles ok voor iedereen?

Therif
13 februari 2006, 14:15
Het is 14u15, en niets geboden, 15min meer tijd, tot 14u30
(Ik ga zo proberen door te gaan tot iem antwoord)

Therif
13 februari 2006, 14:31
Het is 14u31, en niets geboden, 15min meer tijd, tot 14u46

Therif
13 februari 2006, 14:46
Ik zal w8ten op een eerstvolgende bod... info op post #13,

yezzer
13 februari 2006, 15:09
zit de fan nog op de cpu gemonteerd? werkt alles nog goed?
is de backplate nog aanwezig en eventuele driver cd en boekje van het mobo?
cpu is toch geen celeron?

Therif
13 februari 2006, 15:18
cpu is geen celeron, de fan is nog op de cpu gemonteerd, alles werkt zeer goed, ik geef de case mee met moederbord op gemonteerd ;)

yezzer
13 februari 2006, 15:29
ok, ik bied uwe meeneemprijs van 60 euro volgens uw post nr 13 en de daaraan verbonden voorwaarden, dwz als niemand hoger bied tegen 15u45 ben ik dan de definitieve koper voor de cpu+ram+mobo+case.
ik bied eveneens tevens 1 euro voor die netwerkkaart.
graag bevestiging van bovenstaande
mvg

Therif
13 februari 2006, 15:30
Bevestigd, als niemand hoger biedt voor 15u44, bent u gewonnen

NonDotZer0
13 februari 2006, 15:43
graka = agp zeker?

yezzer
13 februari 2006, 15:46
Bevestigd, als niemand hoger biedt voor 15u44, bent u gewonnen

idd, u mag mij verder via mail (yezzer@yucom.be) of pm contacteren kwestie van de afhandeling.
mvg

ik ben ten andere goed whitelisted, dus je mag op uw 2 oren slapen !

Therif
13 februari 2006, 15:46
Zo, cpu+ram+mobo+case+netwerkkaart verkocht aan yezzer voor 61€

Therif
13 februari 2006, 15:47
gra card agp

yezzer
13 februari 2006, 15:52
Zo, cpu+ram+mobo+case+netwerkkaart verkocht aan yezzer voor 61€

ok, en alles is vlot en volgens het boekje verlopen, prima!
ik heb u reeds een pm gedaan om de verdere afhandeling af te spreken, zodat u dan ook vlug over uw centen kunt beschikken.
mvg

Therif
13 februari 2006, 15:58
Dit alles is dan in orde

Nog te verkopen:
-Hercules Digifire 7.1 (soundcard)-2XFireWire-1XSPDIF)--PCI
Grafische kaart:
-Creative nVidia GeForce Ti200 64Mb VGA out DVI out TV out--AGP

De Voeding ga ik meegeven met de Case aan yezzer

yezzer
13 februari 2006, 15:59
De Voeding ga ik meegeven met de Case aan yezzer

ok, thx mate!

-Draco-
13 februari 2006, 17:33
neeeeeeen!
Ik wil ook nog!
Ik ben niet zo ziek om ganse dag op pc te zitten, ik heb werk te doen!
Ik vind niet dat je zonder een einddatum af te spreken mag verkopen zonder een meeneemprijs vermeld is!
Daarom ga ik me daarmee nog even ten rade vragen bij moderators.

Ik bied 65€ voor mobo+cpu+ram+voeding+graka!!!!

hystrix
13 februari 2006, 17:34
ik heb er mij bij neergelegd, is niet fait punt. Eerst zegde 30 € direct deal ik biedt da en dan ist in eens helemaal anders en niemand was voor zen pc, maja

-Draco-
13 februari 2006, 17:42
ik heb ge pm'ed naar een moderator om even te kijken.
Dat van die cpu en mobo ok, daar zou ik me bij neer gelegd hebben. Toen er een bod voor alles kwam, daarentegen zou de verkoper daarvoor kiezen, dus kon ik terug een tegenbod doen.
MAAR ZONDER EINDDATUM EN UUR EN MEENEEMPRIJS OP TE STELLEN verkopen achter de rug terwijl andere mensen op het werk centjes aan het verdienen zijn die niet de ganse dag op de pc zitten, dat is niet eerlijk.
Bij mijn weten is het een regel om einddatum en of meeneemprijs op te stellen als er meerdere geïnteresseerden zijn.
Ik zou het niet anders vinden dan fair om mijn laatste bod nog in overweging te nemen.

yezzer
13 februari 2006, 17:59
ik heb ge pm'ed naar een moderator om even te kijken.
Dat van die cpu en mobo ok, daar zou ik me bij neer gelegd hebben. Toen er een bod voor alles kwam, daarentegen zou de verkoper daarvoor kiezen, dus kon ik terug een tegenbod doen.
MAAR ZONDER EINDDATUM EN UUR EN MEENEEMPRIJS OP TE STELLEN verkopen achter de rug terwijl andere mensen op het werk centjes aan het verdienen zijn die niet de ganse dag op de pc zitten, dat is niet eerlijk.
Bij mijn weten is het een regel om einddatum en of meeneemprijs op te stellen als er meerdere geïnteresseerden zijn.
Ik zou het niet anders vinden dan fair om mijn laatste bod nog in overweging te nemen.

even nog een ENIGE en korte reply:
het klopt langs GEEN KANTEN dat er geen einddatum en meeneemprijs werd vooropgesteld door de verkoper: lees eens goed post nummer 13 aub: (ik citeer) "Ik zou zeggen 60€ voor cpu+mobo+ram meeneemprijs behalve als iem voor 14u15 meer bied.(Vastgelegd). Het is interessanter als ram meegaat met mobo"
dus er is hier 100% sprake van een meeneemprijs, en het is zeker niet verboden van de verkoper om (ja, zelfs midden in een thread) over te schakelen op meeneemprijzen. Dat gebeurt hier frequent, zelfs potentiële kopers vragen dit zelf aan threadstarters als ze interesse betonen. Dus hier is geen speld tussen te steken. Meer nog, de koper liet zelfs de mogelijkheid om binnen het kwartier hoger te bieden, wat niet gebeurd is. (en wat ook geen verplichting is bij een meeneemprijs om marge te laten in de tijd).
En btw, ik was wél aan het werken bij mijn werkgever toen ik dat bod deed.
Het is idd voor de rappe.
Sorry voor u, maar ik vrees dat ook de mod's hier geen gelijk zullen halen: alles is perfect en eerlijk verlopen.
mvg

hystrix
13 februari 2006, 18:03
Wat is dat dan?

yezzer
13 februari 2006, 18:18
Wat is dat dan?

u hebt dat zelf niet als meeneemprijs geïnterpreteerd, want u bent zelf nog hoger beginnen bieden (zie post nr 12)
het is dan pas dat de verkoper orde op zaken heeft gesteld omdat alles vrij onduidelijk werd , ten andere dat heeft hij zelf in de daaropvolgende post meedegedeeld.
en om dan zeker verwarring te vermijden én om onduidelijkheid tegen te gaan heeft de verkoper direct daarop gereplyd door het zelf een duidelijke meeneemprijs erop te plakken.
en net op die meeneemprijs bent u niet meer ingegaan, want er is nergens nog een post van u te bespeuren waar u dan die prijs hebt geboden.
sorry, maar ik meen dat dit toch wel duidelijk is.
ondertussen werd tevens de afhandeling met de verkoper via mail en pm al afgerond.
mvg

-Draco-
13 februari 2006, 18:20
ah zo, het is dus alleen weggelegd voor mensen die TIJDENS HUN WERKUREN ONGEOORLOOFD INTERNET GEBRUIKEN???????????

Mijn bod blijft van de 65€
op graka+cpu+mobo+ram+voeding.
Ik wacht op reactie van moderator en verkoper.

yezzer
13 februari 2006, 18:37
ah zo, het is dus alleen weggelegd voor mensen die TIJDENS HUN WERKUREN ONGEOORLOOFD INTERNET GEBRUIKEN???????????

Ik had gezegd dat ik een ENIGE reactie ging doen, en na deze zal het er ook bij blijven, want het is niet de bedoeling dat dit hier op deze manier uit zijn voegen barst.
trouwens, ik heb full en ongelimiteerd access tot internet tijdens de werkuren, dus dat is zeker niet ongeoorloofd. trouwens, ALS er iemand mij daarvoor op de vingers zou moeten tikken, dan zal dat mijn baas zijn en zeker u niet!!

yezzer
13 februari 2006, 18:37

Ik had gezegd dat ik een ENIGE reactie ging doen, en na deze zal het er ook bij blijven, want het is niet de bedoeling dat dit hier op deze manier uit zijn voegen barst.
trouwens, ik heb full en ongelimiteerd access tot internet tijdens de werkuren, dus dat is zeker niet ongeoorloofd. trouwens, ALS er iemand mij daarvoor op de vingers zou moeten tikken, dan zal dat mijn baas zijn en zeker u niet!!

Therif
13 februari 2006, 18:47
Ik heb aan yezzer verkocht aan 60 voor cpu+mobo+ram+voeding+case, ik zou in geen geval een graka verkopen voor 5€ meer.

Nu nog even ter zake,

Nog te verkopen:
-Hercules Digifire 7.1 (soundcard)-2XFireWire-1XSPDIF)--PCI
Grafische kaart:
-Creative nVidia GeForce Ti200 64Mb VGA out DVI out TV out--AGP

-Draco-
13 februari 2006, 19:57
mij best...
Als jullie op deze oneerlijke manier zaken willen doen...
Van mij zul je geen last meer hebben!
Geef in het vervolg andere bieders een kans!
Ajuus

hystrix
13 februari 2006, 20:40
mij best...
Als jullie op deze oneerlijke manier zaken willen doen...
Van mij zul je geen last meer hebben!
Geef in het vervolg andere bieders een kans!
Ajuus
²nd that

Kwertie
13 februari 2006, 21:46
ik kreeg wel geen pm maar hier toch even op reageren..
das hier idd geen juiste gang van zaken, als verkoper moet je zeker de kans geven andere te laten overbieden als er geen meeneemprijs of geen tijdstip is vastgesteld om te sluiten...
daarenboven zie ik in je beginpost niet staan dat je je het recht behoudt te verkopen aan wie je wil, wanneer je wil, als je dit erbij vermeldt, dan weten de mensen die bieden tenminste waaraan ze zich kunnen verwachten

ff ter zijde: ik had ook interesse in dat geheugen btw, maarja..

Therif
13 februari 2006, 21:55
sry, ik had mss toch wel moeten w8ten tot 's avonds, voor dat hebben jullie 100% gelijk. Maar het is op dit moment totaal te laat om terug naar het begin te gaan...

Voor de moment is de betaling al afgehandelt... sorry, nog eens, maar het is tegelijk een goede les voor me...

mvg, therif

ebay
13 februari 2006, 23:51
Wa voor een troep is me dat hier allemaal seg !!!

-Draco-
14 februari 2006, 17:13
lol
moest yezzer toch nog afhaken, pm maar...

yezzer
20 februari 2006, 07:41
deal goed afgerond: afgehaald afgelopen weekend (het testen is voor later op de week)
vriendelijke en behulpzame verkoper: aanrader!
bij deze dan ook whitelisted!

pepinos
20 februari 2006, 18:19
Graka nog te koop dus?