PDA

Volledige versie bekijken : Macbookpro

cabel men
12 februari 2006, 20:04
Kan iemand mij aub zeggen wnr De Macbookpro euhm..."uit" is :)
Want kga em wrs Deze avond bestellen , en kzou graag weten wnr ik hem dan Hier zou hebben

Zero Grav
12 februari 2006, 23:27
.. Dit is sowieso al geen operating system en als je de site erop naleest kan je zien dat je hem nu al kan kopen en enkel tussen de 3 à 4 weken moet wachten tot hij aan je deur staat.

cabel men
13 februari 2006, 16:48
.. Dit is sowieso al geen operating system en als je de site erop naleest kan je zien dat je hem nu al kan kopen en enkel tussen de 3 à 4 weken moet wachten tot hij aan je deur staat.
Dan mag jij mij zeggen waar het anders zou moeten gepost worden ....

Dus hij is nog niet "Af" zalk ma zeggen ?

Zero Grav
13 februari 2006, 17:10
Er is gewoon een lange leveringstijd.

cabel men
15 februari 2006, 21:39
Er is gewoon een lange leveringstijd. om toch even geen nieuwe Thread ier voor te maken , kan iemand mij dit Bevestigen ?http://www.insidemacgames.com/forum/index.php?showtopic=24263
zou wel tof zijn

dJeez
15 februari 2006, 22:14
Check de site van Apple hé zeg, daar staat alles in 't lang en in 't breed uitgelegd. De VS site is al geupdate, de BE site echter nog niet.

Om 't helemaal volledig te maken : bij TechData (leverancier van zowat alle hardware aan computerwinkels) kan je de MacBook Pro met de nieuwe specs momenteel nog niet bestellen, enkel die met de oude specs staan erin (en niks in stock, maw nog niks leverbaar).