PDA

Volledige versie bekijken : secret weapons over normandy? wie heeft er ook probs bij installatie??

Tuberian
11 februari 2006, 12:04
hey!

ik zit met een klein probje, en ik hoop echt dat er iemand is die me kan helpen!
ik heb swon (secret weapons over normandy) geinstalleerd op mn laptop, maar deze wil niet draaien...

mijn laptop heeft de benodigde systeem eisen maar swon kan mijn grafische kaart niet vinden (gforce fx go 5200). ook zijn er probs met de installatie van direct X9b...

dus ikke dacht, gewoon ff mijn drivers van mijn kaart updaten... maar wat blijkt, (na het downloaden van de nieuwste drivers, blijkt dat ik deze niet eens kan updaten, omdat ik zogezegt geen geforce kaart zou hebben??:confused: ??)
en gezien volgens mij toch mijn grafish kaartje echt werkt (want ik speel verschillende recente games) denk ik dat het probleem bij de drivers ligt, en niet aan de kaart zelf.

ik vind nergens een geschikte driver om mijn kaart te updaten, heb die van omega ook al geprobeerd...

om een lang verhaal kort te maken:

wie heeft er ook al zulke problemen gehad met zn grafisch kaartje in zijn laptop? en, zijn deze problemen op te lossen???

hopend op een snel antwoord uit cyberspace...
greetz...
tubby

Exit
11 februari 2006, 19:31
van direct X9b => isntalleer eens DX9C

en over die drivers .... de meeste laptops hebben speciale drivers van de laptop fabrikant, dus die nvidia/ati drivers werken NIET voor laptop graka's.
probeer eens de OMEGA drivers, die ondersteunen dacht ik wel de laptop graka's