PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Allerlei rommel

DigitalOverdose
9 februari 2006, 20:19
1. 2 Pentium II CPU's: Vraag me ni hoe snel ze zijn, 'k heb ze een tijdje terug van ene gekregen die in ne PC winkel werkt. Normaal gezien werken ze beide nog wel.

2. laptop met een paar mankementjes: Packard Bell Easy Note, 233Mhz, 256Mb RAM, 4Gb HD, diskette, CDROM, 1 USB poort, geluid + ingebouwde boxkes. Er zit een gloednieuw draadloos PCMCIA netwerkkaartje van Belkin bij, batterij gaat +/- een uurke mee, oplader zit erbij.
De mankementjes zijn:
- een scheur van +/- 5cm achteraan het scherm. Kan gefikst worden met nen degelijke lijm.
- CDROM is defekt geraakt nadat hij eens van tafel is gevallen.
- Bij het booten zet hij telkens weer zijnen BIOS op zijn standaard waarden waarna hij dan vraagt of ge die wilt veranderen of door wilt gaan met booten (ge weet wel, alsof ge de CMOS reset op een moederbord). Als ge dan kiest voor doorgaan start hij normaal voort op maar het is de laatsten tijd ook al een paar keer voorgevallen dat hij dan gewoon weer opnieuw startte. Batterij'ke op het moederbord dat leeg geraakt?

3. Volgende 'case': http://www.acer.be/acereuro/page4.do?dau22.oid=10783&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=2&CountryISOCtxParam=BE&LanguageISOCtxParam=nl&crc=4069156212
Alles is er dus wel uitgesloopt en 't is enkel de case + de oorspronkelijke voeding die er in zit dat nog overblijft. En den DVD speler die erin zat ook want die pastte ni in een gewone case. Mischien voor ene die wa handig is?

Als ik een goei bod krijg voor iets dan gaat het weg. DE 2 CPU's wil ik best opsturen met de post, de rest is voor degenen die willen komen afhalen.

Ozymandias
9 februari 2006, 20:31
Waar ligt vlimmeren?
Welk typenummer is die laptop? Je stuurt hem dus echt niet op?
Kan je fotootjes maken?

wonderboy
9 februari 2006, 21:58
3. Volgende 'case': http://www.acer.be/acereuro/page4.do...crc=4069156212
Alles is er dus wel uitgesloopt en 't is enkel de case + de oorspronkelijke voeding die er in zit dat nog overblijft. En den DVD speler die erin zat ook want die pastte ni in een gewone case. Mischien voor ene die wa handig is?
Dus Case, Voeding, DVD speler?
--> Met afstandbediening???
Wat wil je hiervoor krijgen? Ik heb ook geen idee. Hoeveel watt is de voeding?

DigitalOverdose
10 februari 2006, 01:11
@ Ozymandias: Vlimmeren ligt tussen Beerse en Oost-Malle, ongeveer op 30km van Edegem. Typenummer zal ik morgen es zien (er slapen nu mensen waar em ligt). Eventueel wil ik'm wel brengen als de prijs me aanstaat, post liever ni omdat ik da voor zulke dingen ni vertrouw.

@ Wonderboy: de voeding is iets van een 250W dacht ik, zal ik morgen ook eens juist bezien. De afstandsbediening zit er ni bij, die gebruik ik nu zelf.
En wat ik er nog voor wil krijgen? Ik dacht aan een 10€ of zo. Ik ben nog op zoek naar een simpele ATX case met een al even simpel voedingske om nen ouwe PIII in te bouwen, dus da mag ook.

ice_jellow
10 februari 2006, 08:52
zou't ge eventueel dat draadloos netwerkkaartje apart verkopen?
en tegen welke prijs?

DigitalOverdose
10 februari 2006, 13:36
@Wonderboy: de voeding is 200W

@Ozydinges: een echt typenummer staat er ni op. Op den achterkant staat wel 'Model: P110000114', ik weet ni of ge daar wa mee zijt?

@ice_jellow: netwerkkaartje kan eventueel apart verkocht worden. Wa wilt ge ervoor geven? Een ouwe nog werkende ATX case (met voeding) is ook goe als ge die nog hebt ligge.

Ozymandias
10 februari 2006, 13:54
zoudt ge daar toch fotootjes van kunnen maken? Pentium I of II?

Beginbodje van 50 euro afgehaald...

Kiara
10 februari 2006, 17:08
40 euro voor de laptop zonder het netwerk kaartje.

DigitalOverdose
10 februari 2006, 17:50
Tot voor kort kon ik wreed schoon foro'kes maken... tot den oplader van menne camera zoek is geraakt bij menne verhuis (er is daar wreed veel bij kwijt geraakt).

Soit, voor't netwerkkaartje kan ik normaal gezien wel een 15€ krijgen (kosten nieuw zo'n 25-30€) dus het bod van Kiara lijkt me het interessantste als dat inclusief afhaling is en indien ja dan is'm meteen ook aan haar verkocht.

Verdere afhandeling via PM of MSN: jochems2002@hotmail.com

Kiara
10 februari 2006, 17:57
Uiteraard inclusief afhaling ;)

DigitalOverdose
10 februari 2006, 17:58
K, laptop sold aan Kiara

wonderboy
10 februari 2006, 18:50
@ Wonderboy: de voeding is iets van een 250W dacht ik, zal ik morgen ook eens juist bezien. De afstandsbediening zit er ni bij, die gebruik ik nu zelf.
En wat ik er nog voor wil krijgen? Ik dacht aan een 10€ of zo. Ik ben nog op zoek naar een simpele ATX case met een al even simpel voedingske om nen ouwe PIII in te bouwen, dus da mag ook.
10EUR voor mij!!! (kan ik is prullen) Of als je een simpel kastje wilt met voeding, geen probleem...

DigitalOverdose
10 februari 2006, 19:57
K, case verkocht aan Wonderboy. Laat via PM of MSN mor weten waneer ge kunt komen afhalen.

wonderboy
10 februari 2006, 20:10
PM sent!!!

snapM
10 februari 2006, 23:58
fotos heb ik mss interesse

DigitalOverdose
11 februari 2006, 00:08
Foto's van wat want de case en de laptop zijn normaal gezien verkocht en ik heb al gezegd dat ik er momenteel geen kan maken.

Momenteel nog verkrijgbaar: 2 Pentium 2 CPU's en een draadloos PCMCIA netwerkkaartje van Belkin

ice_jellow
2 mei 2006, 23:44
Deze topic uit het oog verloren, heb je dit netwerkkaartjevan belkin nog?
voor 10 Euro wil ik het wel komen halen één van de dagen.