PDA

Volledige versie bekijken : [tk] Super Rare!!!!! Ff Vii Pc

TatuObsessed
9 februari 2006, 15:04
deze gaat enkel buiten als ik een HEEEEEEL goed bod krijg :p
koop deze niet om te spelen maar staat prachtig in elke hardcoregamer van final fantasy
het gaat dus niet om één of ander dvd doosje maar om een prachige doos in trapezium vorm

meer uitleg moet hier niet bij :niceone:

Big Taj
9 februari 2006, 15:06
deze gaat enkel buiten als ik een HEEEEEEL goed bod krijg :p
koop deze niet om te spelen maar staat prachtig in elke hardcoregamer van final fantasy
het gaat dus niet om één of ander dvd doosje maar om een prachige doos in trapezium vorm

meer uitleg moet hier niet bij :niceone:
maar mss wel een foto?

TatuObsessed
9 februari 2006, 15:16
http://users.pandora.be/devilke666/FF%20VII.JPG

astemblief:)

vinteg
9 februari 2006, 15:43
als dit een versie is die op XP werkt wilk eventueel wel bieden

PaLaDiN
9 februari 2006, 16:11
als dit een versie is die op XP werkt wilk eventueel wel bieden

Werkt op XP als je de juiste patches vant net installed.

vinteg
9 februari 2006, 16:28
heb van ne maat al is zijn FF7 geinstalled inclusief patch en het enige wat ik zag als ik het opstarten waren de figuren (characters) omgeving was helemaal zwart

Kiara
9 februari 2006, 16:48
40 euro

Rage
9 februari 2006, 17:02
heb van ne maat al is zijn FF7 geinstalled inclusief patch en het enige wat ik zag als ik het opstarten waren de figuren (characters) omgeving was helemaal zwart

Hier werkt die perfect zonder enige patch. (winxpsp1)

Katz
9 februari 2006, 17:26
Heeft ook te maken met de gfx kaart.

Ik heb een ATI kaart en ne maat van mij ook en we hebben allebei hetzelfde probleem, namelijk vreemde gfx fouten vooral in de volledig 3D gedeelten zoals op de worldmap en de chocoboraces.

ps. trapezium?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Trapezium

denk dat je balk bedoelt zoals vroeger altijd het geval was bij pc games. :)

spikie
9 februari 2006, 18:09
45 € incl.

edit: wanneer sluit ge af?

TatuObsessed
9 februari 2006, 18:36
wanneer ik een fantastisch bod krijg :p

heb niet echt een einddatum, zoals ik al zei deze gaat enkel buiten wanneer ik tevreden ben over de bedragen
45€ incl is al begin maar ik verwacht wel wat meer

twine
10 februari 2006, 08:17
Voor 30€ heb ik de 7 en 8 op pc. Nieuw.
De 7 voor 15 en de 8 voor 20 los.

Klopt iets niet, of ben ik het?

spikie
10 februari 2006, 08:31
laat dan is wete waar da ge die nieuw nog vind

killgore
10 februari 2006, 12:05
had zelfde probleem en ik moest 2 patches installeren en het werkte perfect (sp2 btw, ma hebbet onder pure xp zonder sp's ook gespeeld met zelfde patches).

edit: twine, tis blijkbaar een speciale versie, hoewel die foto ook schoon gezichtsbedrog kan zijn :p. LIjkt me echter niet zo ...

twine
10 februari 2006, 12:10
laat dan is wete waar da ge die nieuw nog vind

Kijkt ne keer op ebay. Daar vind je nog wel een aantal.

Bjorn
10 februari 2006, 12:19
op ebay idd, maar is meestal wel die kleinere doos versie , met zo vanboven die balk 'pc game', hbe ze hier ook alletwee staan de grote en de kleine versie :), kleine versie is nieuw en sealed ^_^ soz voor offtopic :) , maar ik vind 45€ toch al een heel mooi bod :)

TatuObsessed
10 februari 2006, 12:45
zoals ik al zei tis nu ni da 45€ geen mooi bod is maar ik doe dit alleen maar om te zien hoeveel ik er voor kan krijgen
het is natuurlijk beter om het op ebay ofzo te zetten, maar dan ben ik verplicht om hem, voor welk bod dan ook, weg te doen
daarom dat ik hem ff hier heb gezet

PaLaDiN
10 februari 2006, 12:52
kan zijn wegens ati kaart, ik zelf heb een geforce dus de nvidia patch voor ff7 lost alle probs op. Je kan natuurlijk altijd in software mode spelen
En btw ja kan het spel nog makkelijk nieuw en sealed krijgen op ebay (heb tijdje geleden zelf nog 1 gekocht voor 20€ ofzo)

Rage
10 februari 2006, 13:41
Ik heb een ATI kaart, en ik heb net ontdenkt dat ik idd een patch had geinstalleert... wel ene voor een RivaTNT geloof ik. (nvidia patch is da zeker?)

die werkt dus evengoe voor ATI

spikie
10 februari 2006, 19:15
word er eigelijk nog over mijn bod nagedacht of ist te weinig? indien het te weinig is, geef dan een startprijs op

Firefoxbt
10 februari 2006, 19:44
zoals ik al zei tis nu ni da 45€ geen mooi bod is maar ik doe dit alleen maar om te zien hoeveel ik er voor kan krijgen

dit mag hier dan ook niet staan he :ironic:

tis hier om te verkopen, niet om es te laten bieden om te kijken hoeveel je ervoor zou krijgen. reportje gedaan :) .

T

Kwertie
10 februari 2006, 22:31
het is natuurlijk beter om het op ebay ofzo te zetten, maar dan ben ik verplicht om hem, voor welk bod dan ook, weg te doen
daarom dat ik hem ff hier heb gezet
amai 't forum zou mooi zijn moest iedereen zo beginnen :oink:
als je hier iets te koop stelt, dan is't ook te koop he, als je een schatting wilt, ga je naar prijsschatting, maar op deze manier geef je de potentiële kopers alleen maar een verkeerd gedacht...