PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Logitech Cordless Desktop MX Bluetooth

milleuh
7 februari 2006, 18:56
- MX 900 optical mouse (Bluetooth)
- Cordless Desktop Mx (Bluetooth)

Bijgeleverde software, batterijen inbegrepen(oplaadbare en gewone)
Verkoopsprijs: 80 € zonder transportkosten inbegrepen
Reden van verkoop: kopen van nieuw besturingssysteem
Transport: valt overeen te komen

specs en info: http://www.pricewatch.info/item/16692

milleuh
10 februari 2006, 20:07
Update Nr.1

milleuh
12 februari 2006, 12:58
Update nr.2

Komaan mensen! Dit is een koopje!

milleuh
12 februari 2006, 19:06
update nr.3
70 € dan maar lager ga ik niet. Het is te nemen of te laten.

=Dujosh=
12 februari 2006, 21:05
Kan je geen info geven over desktop, want ik vind er echt niets van op internet.
hoe oud is deze al, staat, foto eventueel ?
en het is dit model
Logitech Cordless Desktop MX Bluetooth ?
want die vind ik niet op logitech site :)

brc
13 februari 2006, 16:35
Waarschijnlijk gaat het over deze setup (http://www.hardware-pacers.com/pages.php?pid=262&catType=r)

gratis upje ;) en even vermelden dat ik er ook zo eentje heb en er best tevreden van ben ;)

brc
13 februari 2006, 16:39
maar als het inderdaad die setup is vind ik 80€ excl wel aan den duren kant,

hoe oud ?
nog garantie ?
waar en wanneer +/- gekocht ?

een :s kan je eens uitleggen waarom ge verkoopt ?? euhm andere os ?? snap de link niet goed naar verkoop van keyboard en muis als ge een andere os koopt... ? :s ?

grtz

enZiiime
13 februari 2006, 17:13
Hij heeft GELD nodig, leert is leze :D

en prijs lijkt imo veel te hoog ja ^^

brc
13 februari 2006, 19:06
niet alleen lijkt.....
hij mag natuurlijk van mij vragen wat hij wil... ik heb al zo eentje... maar zoals gepost... snap het verband ni

milleuh
14 februari 2006, 21:02
Ik vond geen enkele degelijke site die wat info gaf over het product en ja ik spreek over een Logitech Cordless Desktop MX Bluetooth.
Er is helaas geen garantie meer op. De muis en toetsenbord zijn ongeveer 1 jaar en 3 maand oud. Ik kan je verzekeren dat zowel toetsenbord als muis er bijna nieuw uitzien. Foto's op aanvraag via msn.
Nieuwprijs: 65 € (transportkosten niet bijgerekend)
info: http://www.hardware-pacers.com/pages.php?pid=262&catType=r
Enige interesse voeg mij toe op msn: Emile_Wuyts@hotmail.com

milleuh
20 februari 2006, 19:20
echt niemand???

FaNaTieKeN
20 februari 2006, 19:27
Nieuwprijs: 65 €
en gij vraagt €70 zonder ganantie ect. geen wonder dat ge em niet kwijt raakt.

nico
20 februari 2006, 22:25
15excl(om et op gang te trekken)

wwdj
21 februari 2006, 00:43
20 excl

milleuh
22 februari 2006, 15:04
en gij vraagt €70 zonder ganantie ect. geen wonder dat ge em niet kwijt raakt.

Met nieuwprijs bedoel ik dat ik er zoveel wil voor hebben. Dit is niet de winkelprijs! In de winkel kost hem nog 99€.
65 € voor deze muis en toetsenbord is een goed koopje.

Ik heb mijn vorige muis (MX700)voor 60 € kunnen verkopen.

DrWho
22 februari 2006, 15:39
Met nieuwprijs bedoel ik dat ik er zoveel wil voor hebben. Dit is niet de winkelprijs! In de winkel kost hem nog 99€.
65 € voor deze muis en toetsenbord is een goed koopje.

Ik heb mijn vorige muis (MX700)voor 60 € kunnen verkopen.
Dan moet je de buy&sell-it terminologie toch nog eens goed doornemen. "Nieuwprijs" zal haast door niemand geïnterpreteerd worden als "de prijs die de koper er nog voor wil krijgen..." neen, dat neemt iedereen aan als "prijs die men in de winkel nog moet betalen".

Jij hebt het over je "meeneemprijs", iemand die 65 wil geven krijgt het. je kan een "biedprijs" stellen vanaf bv 50 euro en vanaf daar ga je de boden overwegen, tot het een prijs haalt die je tot verkopen kan overhalen.

Tot zover mijn bijdrage, toch niet geheel nutteloos en een tip voor duidelijkere communicatie ;)

brc
22 februari 2006, 16:51
moet dan maar eens laten weten in welke winkel,
onlangs een desktop mx 3100 willen bestellen en kreeg van die al te horen dat hij "end of life" was dus ik zie niet teveel winkels een setup nog verkopen die zelfs al ouder is dan diegene die jij verkoopt

anyway... zoals de meeste mensen u trachten duidelijk te maken...
je vraagprijs is echt te hoog

milleuh
22 februari 2006, 22:13
Ik spreek hier wel over muis + hub + toetsenbord. Ik vind 20 € overdreven weinig dus ik blijf bij mijn MEENEEMPRIJS van 65 €.

nico
22 februari 2006, 22:41
jonge,das de nieuwprijs, wie gaat da nu kopen?
lijkt me echt geen slimme zet

brc
22 februari 2006, 22:44
20 is idd weinig... dat ga ik niet ontkennen....

=Dujosh=
22 februari 2006, 23:05
30€ zouwk er eventueel nog voor geven,
maar kweet conditie van keyboard en muis niet ...

brc
23 februari 2006, 10:32
Kijk, het gaat over en draadloze optische muis MX900 en een draadloos multimediakeyboard met een Bluetooth hub (goed voor draadloze verbinding met gsm en andere bluetooth apparaten)
dit systeem werkt goed en heb er zelf ook een staan zo'n setup

de nieuwprijs van een gelijkaardige setup ZONDER die bluetooth mogelijkheden staat rond een +/- 80€-90€ (denk ik)

ik begrijp dus dat de verkoper met een bod als 20 of 30€ geen genoegen zal nemen

imo lijkt me een verkoopprijs van 50€ excl (indien alles natuurlijk nog in goede staat) dan ook een redelijke prijs (om een idee te geven) ik verplicht natuurlijk niemand tot iets maar wees gewoon wat redelijk...

grtz

ec8or
23 februari 2006, 10:47
€ 40 excl. :woohoo:

milleuh
23 februari 2006, 16:13
Kijk, ik weet dat je hier een slag uit wilt halen. Ik ga hier niet mijn handen aan verbranden hoor. Mijn aanbod blijft hetzelfde:
te nemen of te laten.

milleuh
23 februari 2006, 16:15
Bod genoteerd van 40 €. Alvast een voorlopige bod hoop ik als je ziet wat het ding nog waard is.

=Dujosh=
23 februari 2006, 17:12
Kijk, ik weet dat je hier een slag uit wilt halen. Ik ga hier niet mijn handen aan verbranden hoor. Mijn aanbod blijft hetzelfde:
te nemen of te laten.

Probleem is dat ik gewoon geen echte prijs heb om mee te vergelijken.
Maar goed,
als ik het zo lees wilk bod van 45euro uitbrengen als er echt niets mee scheelt met keyboard en muis.

brc
23 februari 2006, 20:37
@milleuh
post pics pls van de setup....
ik kan elke koper goed begrijpen als hij geen pics ziet hij geen bod wil uitbrengen

@dujosh
ik denk wel dat als je een bod brengt van 50€ excl met pics die je aanstaan dat de verkoper akkoord zal gaan

luister ik ken de verkoper niet en ik ken de kopers niet maar daar ik eenzelfde seutp heb ziek ik dit liever voor alle partijen tot een aanvaardbaar einde verlopen;....

grtz

milleuh
23 februari 2006, 22:31
Ik wil gerust foto's doorsturen via msn indien interesse. Ik heb geen webspace dus kan ik geen foto's online zetten.

=Dujosh=
23 februari 2006, 22:52
Kzal je toevoegen,

milleuh
5 maart 2006, 20:28
update....

nog enige interesse iemand????