PDA

Volledige versie bekijken : [TK] intel P4 2000

Jarne
6 februari 2006, 20:10
te koop
intel p4 2000,
256MB ram,
Nec dvdrw double layer,
dvdrom,
gigabit netwerkkaart,
geforce fx5200 videokaart

minimumprijs en tevens meeneemprijs is 300€

kom niet af met lagere boden, prijs is te hoog, blablabla
ik heb rondgevraagd en dit is een eerlijke prijs.

mvg

piotke
6 februari 2006, 21:20
op de verkeede plaats rondgevraagd dan, voor die prijs stel je neiuw systeem samen...

OP de gigabit nic en VGA na, maar die zijn 15 + 20 waard 2e hands, dusja...

miketayson
6 februari 2006, 21:41
120 euro geboden

Jarne
6 februari 2006, 22:04
kijk, lager dan 250€ ga ik niet,
@piotke, hou uw commentaar vo uw eigen ipv andere hun threads te komen afbreken.
@miketayson: 250

piotke
6 februari 2006, 22:12
kijk, lager dan 250€ ga ik niet,
@piotke, hou uw commentaar vo uw eigen ipv andere hun threads te komen afbreken.
@miketayson: 250

Gewoon reageren kende niet zeker ?
Er is een verschil tussen zagen op 5 euro, of de actuele nieuwprijzen vermelden eh ...

miketayson
6 februari 2006, 22:13
jarne,

piotke kwam niet afbreken, die gaf gewoon mee dat u prijs niet realistich is of mag dat ook al niet meer...
Er is een verschil tussen afbreken en info plaatsen vind ik...

ps, 250 is voor mij te veel moet je nog laten zakken benik wel bereid om deze te kopen...

Jarne
7 februari 2006, 06:56
info geven? Dit forum staat bekend dat men overal onder de prijs gaat en de post afbreekt. Nu heb ik het zelf eens ondervonden ook. Kzal vragen aan een mod om deze post te sluiten. Verkoop gaat NIET door.

TekkaBlade
7 februari 2006, 12:03
info geven? Dit forum staat bekend dat men overal onder de prijs gaat en de post afbreekt. Nu heb ik het zelf eens ondervonden ook. Kzal vragen aan een mod om deze post te sluiten. Verkoop gaat NIET door.

Zo werkt dat nu eenmaal...

Verkoper wil hoge prijs, koper wil lage prijs :p

wonderboy
7 februari 2006, 12:45
op de verkeede plaats rondgevraagd dan, voor die prijs stel je neiuw systeem samen...
OP de gigabit nic en VGA na, maar die zijn 15 + 20 waard 2e hands, dusja...
2nd that!

Jarne, niemand breekt uw post af. Als je zelf eens even rondkijkt zal je zien dat je voor de hier opgesomde stukken tussen 125 en 140, max 150EUR krijgt. Neem de tijd om eens echt rond te kijken en je zal zien dat men je hier niet heeft willen lastigvallen om de prijs zoveel mogelijk te dumpen. 300EUR is dromen ze...

Jarne
7 februari 2006, 18:35
oke, sry, mijn reactie is wat hoog uitgevallen. Gisterenavond was ik moe en vanmorgen juist uit mijn bed. excuses naar diegene dat ik aangevallen heb.

btw, kheb een bod op 2dehands voor 150€