PDA

Volledige versie bekijken : Outpost Firewall Pro

-----
5 februari 2006, 12:16
Yow,kheb hier op m'n pc Outpost Firewall Pro staan ,maar als ik sommige sites wil bekijken of op msn kan ik er niet op .

Bij msn komt erop => problemen oplossen en dan start dat om te kijken wat er mis is : DNS & Key poorten => Kan geen verbinding maken met de service.De oorzaak hiervan is mogelijk verkeerde proxy-of frewallinstellingen.Controleer je proxy-en fireallinstellingen.De proxy-instellingen vind je in MSN Messenger-opties.Raadpleeg de instructies voor de instellingen van de firewall.
Hier (http://bb.domaindlx.com/D34dly/MsnMsgr2.txt) is er ne logje dat msn aangemaakt heeft.

Op het internet ,komt dan the site couldn't be found,check the name and try again.

Als ik m'n firewall afzet ,dan kan ik er wel op.Maar hoe moet ik nu die proxy-instellingen wijzigen ,want veel snap ik er niet van :( Soms werkt het en soms dan weer niet ...

Thx

Exit
5 februari 2006, 13:30
proxy instell in IE zelf (proxy van uw isp instellen)
firewall, mogelijkheid voor proxy instel?

Bubbling Zombie
5 februari 2006, 13:41
proxy instell in IE zelf (proxy van uw isp instellen)
firewall, mogelijkheid voor proxy instel?

misschien heeft ie gewoon nog niet msn in de firewall regels gezet. HET KAN HE.

-----
5 februari 2006, 13:45
Kheb nog eens goed gekeken bij instellingen en bij Blocked Applications stond er svchost.exe ,kheb die eens op allowed gezet en nu gaat alles trg ;)

Anyway moet de thread hier blijven staan of magke het verwijderen?

Exit
5 februari 2006, 14:52
mag blijven staan, is dan voor anderen die search gebruiken dees tegen komen en zien of ze dezelfde fout hebben,
zal topic closen