PDA

Volledige versie bekijken : Stageplaats: Opleiding Jeugd en Gehandicapten zorg (opvoeder)

Dark_ParaSite
3 februari 2006, 16:06
Hey,

Ik weet nie of het geschikt is dit hier te posten maar, ik ben dus opzoek naar een stage plaats voor de opleiding Jeugd en Gehandicapten zorg in de omgeving van Hasselt.

Ik zoek vooral een plaats waar er in de weekends en savonds ook gewerkt wordt, aangezien ik met een deeltijdse job zit.

Nu als er iemand mensen of plaatsen kent laat hier gerust een nummer achter waar ik deze personen op kan bereiken!

K'heb een lijst gekregen en ben deze volledig aan het afgaan maar het wil nie echt vlotten door de moeilijke uren die ik beschikbaar heb dankzij mijn job, nu daarmee dat ik hier een postje doe erover. Want ik ben er zeker van dat er nog plaatsen zijn die nie op men lijstje staan waar ze mensen zoeken :)

In elk geval bedankt moest er iemand een plaats weten :)

Peeceefobie
3 februari 2006, 16:12
Al gezocht in de gouden gids :unsure: ??

Anders, probeer es raad te vragen bij bestaande (gekende) organisaties, die zullen je wel verderhelpen... stadhuis van Hasselt mss ook ...

Dark_ParaSite
3 februari 2006, 16:14
Al gezocht in de gouden gids :unsure: ??

Anders, probeer es raad te vragen bij bestaande (gekende) organisaties, die zullen je wel verderhelpen... stadhuis van Hasselt mss ook ...

Goudengids zal ik zeker ook eens bekijken! Heb daar nu eens totaal nie opgedacht, stadhuis zouden ze me daar verdere info adressen enz kunnen bezorgen denkt ge?

[deleted]
3 februari 2006, 16:24
[deleted]

Dark_ParaSite
3 februari 2006, 16:44
KIDS school? hebt ge daar eventueel een telefoon nummer ofzo van?

En is het de juiste benaming? zodat ik de nummer kan opzoeken :)

Peeceefobie
3 februari 2006, 17:53
Goudengids zal ik zeker ook eens bekijken! Heb daar nu eens totaal nie opgedacht, stadhuis zouden ze me daar verdere info adressen enz kunnen bezorgen denkt ge?
Ik denk het, eens gaan naar de dienst economie ofzo... Wie niet waagt niet wint hé ;)

coap
4 februari 2006, 13:34
Waar zitte op school?
Ik doe de zelfde opleiding in leuven en wij krijgen een heel blad met stageplaatsen maar natuurlijk niet voor hasselt . Ik kan u aanraden om http://www.desocialekaart.be/ te raadplegen . En dan is bellen naar die nummers . succes ==)

Piekatsjoe
4 februari 2006, 14:26
Krygde daar geen lijst van O.o? Ik doe dezelfde richting als u, en wij krijgen een lijst met alle stageplaatsen waaruit we kunnen kiezen (zit in 5de jaar, jij mss in 6de?)

Frank-ie
19 september 2008, 15:20
Mijn excuses voor het late ophalen van dit topic, maar mag je in deze opleiding ook een kleuterschool als stageplaats opgeven?

coap
19 september 2008, 15:39
Een kleuter school met Type 1 en 2 kinderen , meschien maar kzou toch eerder beginne bij mentaal volwassen gehandicapte ofzo.