PDA

Volledige versie bekijken : no-cdfm 2006

B4mb!
1 februari 2006, 13:43
k zoek een no-cd voor football manager 2006.
waar kan ik die vinden en hoe zetik die op dat spel kan iemand mij dat uitlegen?;)
want ik heb dat zelf nooit eerder gedaan.

B4mb!
1 februari 2006, 14:49
leg me gewoon uit hoe ik dat doe:)

metaphore
1 februari 2006, 16:10
ktwijfel of da helemaal legaal is ...

maar ge zoekt er enen, da is meestal een .exe bestand en nog een ander bestandje vaak

da heeft zelfde benaming als u gewone .exe om u spel/programma te openen

als ge gewoon die nieuwe .exe (als er meerdere bestanden zijn al die bestanden dus) (van de nocd) naar de map waar de oude staat sleept, dan zal hij vragen of je de oude wil vervangen, ja (op alles)

als ze zelf een nocd hebben uitgegeven is het geen probleem
anders is het wel illegaal, en met hetgeen je dan via PeertoPeer vind zal je makkelijk virussen ofzo meepakken, typisch dat da in zo'n bestandjes zit dus scant da eerst ;)

Mr. M
1 februari 2006, 17:19
als ge het spel hebt gekocht is het volgens mij niet illegaal, maja
wie zoekt die vindt, meer is hier ni toegestaan van te zeggen he (geen links ofzo)

trouwens de kans dat het spel gekocht is is ni zo groot als ge een no-cd zoekt (ja ok ge kunt da ook doen om u cd te sparen, ma da vind k een redelijk zwak uitvlucht, tis wel handig omda ge ni altijd van cd moet verwissele, ma da is het ook :))

Exit
1 februari 2006, 19:17
inderdaad, SEARCH op google of forum, laaatst nog sites gestaan waar ge no cd kunt vinden, hoe te gebruiken moet ge zelf uitzoeken, is niet te checken of dat ge zelegaal gebruikt.

CLOSED