PDA

Volledige versie bekijken : probleem goldpatch sof2

Vincent86
31 januari 2006, 16:05
gedag

ik heb dus sof2 double helix en ik speelde het tot nu toe altijd zonder een patch maar ik had vernomen dat de goldpatch goed was en iedereen speelt online daarmee dusja. Ik installeer da dus en wat zie ik heel mijn menu in de game is kapot, allemaal gele kleurtjes en geen duidelijk zicht. ik moet zelf afsluiten met CTRL ALT DEL.
ik dacht dus de driver van men medion radeon 9800xl te herinstalleren via de sit
dat maakte dus niets uit, directX 9 heb ik ook, en vroeger werkte het spel perfect
kweetniet juist welke versie ik heb maar als ik het opstart komt er in dat groene kadertje SOF2 O.13(mss dat)
weet hier iemand een goede oplossing voor? dat zou wirklich supacool zijn:)

Vincent86
31 januari 2006, 16:12
sorry ik denk dat ik dit bericht in de verkeerde topic heb gezet? indien dit zo is zou de man die dit regelt dit juist willen zetten?:)

Exit
31 januari 2006, 19:00
mag blijven staan hier, is op 1ste zicht softwarematig, aangezien het na de patch mis gegaan is, dus uninstall die patch eens of uninstall de game en reinstall het zonder die patch, check of het terug in orde is.

Vincent86
31 januari 2006, 23:15
dat heb ik al gedaan, maart probleem is da iedereen online gamet met de goldpatch en met de gewone versie heb je de keuze uit 6 servers die meestal gewoon leeg zijn. en goldpatch heeft extra weapons en maps en 100den servers, net daarom dat ik het zo graag zou willen:s

Exit
1 februari 2006, 19:06
werrkt het zonder wel goed?
instell ingame voor graka aanpassen, welke graka hebt ge?

Vincent86
3 februari 2006, 22:02
zonder patch werkt alles zoals het moet, en mijn grafische kaart is een medion radeon 9800xl. en keb al driver herinstalleerd omdak dacht dat da ging helpen en die driver is ati catalist 6.1. ja keb daar ook nie al te veel verstand van van die dingen zo. wat bedoel je daar met instell ingame? mr exit

dauwie
14 februari 2006, 20:27
ik heb ook hetzelfde met mijn soldier of fortune. Weet er niemand hoe je dit kan oplossen?