PDA

Volledige versie bekijken : Catalyst control pannel vraagje

crack007
28 januari 2006, 15:25
hallo kun je de nieuwe drivers 6.1 niet installeren zonder control center en dat je toch nog control pannel hebt?
ik installeerde 6.1 zonder control center ma toen zag ik dat ik ook geen control pannel meer had?
bedankt

Mr. M
28 januari 2006, 18:54
ja ge kunt gewoon enkel de Display Driver dlden en installen (ma dan moogde ni ALLES wegdoen he, enkel de vorige display driver)
dus install eerste een driver MET control panel en uninstall dan enkel de display driver en install dan de 6.1 display driver
en zo hebde dus 6.1 met control panel en ni da KUT controlcenter

crack007
28 januari 2006, 23:28
wrm brengen ze nietmeer gewoon catalyst met control pannel uit?
ze zeggen toch dat het beste om nieuwe drivers te installeren alles verwijderen in veilige modus en dan driver cleaner runnen. dus als ik alleen display drivers verwijder is dat toch niet goed?
bedankt alvast

Mr. M
28 januari 2006, 23:48
ik weet ni waarom ze die niet meer uitbrengen ma blijkbaar is een of andere kwiet bij ati erop gekomen dat die CCC beter is (ma das ni waar, das dikke bucht)

als ik normaal gezien nieuwe gfx drivers install uninstall k de vorige en na de reboot install k de nieuwe (niks veilige modus en driver cleaner) en ik heb nog nooit probleme gehad

op menne vorige pc installede ik ze zelfs over de vorige (ma daar heb k (buite met de pc zelf) wel probs gehad)
en ik ken nog mense die da doen zonder probleem

nu in wa ik zeg uninstalled ge de driver zelf WEL he, dus ge uninstalled de ATI display driver, ma van het ATI control panel blijft ge af
en na de reboot gaat ge gewoon die nieuwe displaydriver kunne installe en dan staat die control panel er nog op

en als het echt ni zou moge/kunne zou ATI geen apparte displaydriver uitbrenge he
alleen als ze me nieuwe functies afkome gaan we me dees systeem e probleem hebbe wsl :p (maja nu kunde in CCC ook al meer functies als in control panel)

crack007
29 januari 2006, 17:42
ok bedankt he man Mr. M
bij de volgende nieuwe drivers installeer ik eerst terug een oude versie met cp en dan haal ik alleen de nieuwe display drivers af.
peace

SMa
29 januari 2006, 17:45
kleine opmerking:
je kunt wel installeren zonder ccc

control center uitvinken bij de install, dan gaat "display drivers" ook uitgevinkt worden
maar die vink je dan gewoon weer aan

crack007
29 januari 2006, 18:04
@ sheep ja weet ik wel heb ik gedaan maar dan heb je ook geen control pannel he, en dan kan ik die vpu recover niet afzetten