PDA

Volledige versie bekijken : webcamconferentie software?

AccuCore
21 januari 2006, 17:01
ben op zoek naar een programma om samen met vrienden en vriendinnen te webcammen aan een hogere resolutie en betere fps dan messenger!(das echt te brak voor woorden :s)

dus ik zoek software waarmee we GEMAKKELIJK(iedereen moet het snel/gemakkelijk kunnen instellen en ermee kunnen werken ook pc-nieuwelingen)
1tegen1 kan webcammen!

en dan liefst nog freeware ook :)

Exit
21 januari 2006, 17:13
check eens welke upload speed ge hebt bij msn .... tijdens webcam
post dat hier en ook uw internet isp snelheden die ge hebt ....

hoge res webcam = hoge upload ....

SkY
21 januari 2006, 17:36
Idd, msn kan de afbeeldingen (voor een vloeiend beeld 25/sec) waarschijnlijk niet zo snel versturen. Daarvoor is de uploadsnelheid niet snel genoeg. Waarschijnlijk.

maxdevis
21 januari 2006, 17:41
skype misschien, die hebben sinds kort ook webcam-ondersteuning

AccuCore
21 januari 2006, 18:51
ik heb telenet xpress net turbo( 20mbit down 55kb/s up )
degeene waar ik meeste mee chat heeft gewoon standaard telenet(10mbit zekers down? up wetek ni)

ik dacht ni da da echt een prob kon zijn!
maar via msn bestanden verzenden gaat toch via een msn server he?
is dit ook zo voor webcam?

ik was gewoon op zoek naar een proggie waarmee ik bijvoorbeeld op 640*480(max resolutie van men webcam) kon uitzenden EN ontvangen!
upload en download doen er ni toe(heb genoeg plaats op men telemeter altijd dus....)

Preske
21 januari 2006, 20:52
ik zoek daar ook al heel lang naar. En ik heb er hier ook al enkele keren achter gevraagd.
Nu, ik weet wel zo'n programma waar je met maximum 5 personen kan chatten in de zelfde "kamer"
maar het is betalend, plus als meisje wordt ge constant lastig gevallen door geile 50'ers, aangezien je publiek zit. (ik denk wel dat je je op invisible kan zetten e.d. maar ik heb er niet lang mee gewerkt, gezien het maar een 21dagen trail was)

Het programma noemt ISPQ.
en het ziet er ongv zo uit
http://users.pandora.be/preske/kat.JPG

AccuCore
22 januari 2006, 09:34
preske: zo heb je in nederland ook een gratise website he! waar je een chatkamer kan openen met webcam(ben wel naam kwijt!)
maar das ni de bedoeling he....ik wil ni via een website of zo gaan! gewoon proggie installen HOOGSTENS ergens nickname registreren en cammen!
ik dacht dat ik het gevonden had..... Camcolada das zo een proggie om te cammen MAAR die sluit altijd direct bij mij :s hij geeft een error die veel te snel weg is om te lezen :s

WHIEEEEEEEEEEEEE die camcolada werkt WEL :p
allee ik heb em al aan de praat gekregen maar nog ni mee gecamt!
probleem was....wrong username :p(mja....had eens nen andere nickname ingegeven en was da vergeten :p )

Preske
22 januari 2006, 11:52
preske: zo heb je in nederland ook een gratise website he! waar je een chatkamer kan openen met webcam(ben wel naam kwijt!)
maar das ni de bedoeling he....ik wil ni via een website of zo gaan! gewoon proggie installen HOOGSTENS ergens nickname registreren en cammen!
ik dacht dat ik het gevonden had..... Camcolada das zo een proggie om te cammen MAAR die sluit altijd direct bij mij :s hij geeft een error die veel te snel weg is om te lezen :s

WHIEEEEEEEEEEEEE die camcolada werkt WEL :p
allee ik heb em al aan de praat gekregen maar nog ni mee gecamt!
probleem was....wrong username :p(mja....had eens nen andere nickname ingegeven en was da vergeten :p )

je moet hier ook niet via een website gaan.
maar dat programma maakt gewoon gebruik van verschillende "kamers". Juist zoals uw Camcolada programma :)
btw @ tour van camolada : :rofl: :rofl:

AccuCore
22 januari 2006, 22:04
lolZ dien tour.....amaai amaai amaai...ik zou me schamen als ik daarin voorkwam :p