PDA

Volledige versie bekijken : Studeren

OrbiT^
20 januari 2006, 18:15
Ik heb als opdracht van het school gekregen een enquête te maken over 'studeren'. Ik dacht meteen er een online enquête van te maken aangezien het gemakkelijk is om zo een groot publiek aan te spreken. Als degene onder jullie die in het secundair onderwijs zitten even de enquête zouden willen invullen dan doen die mij een groot plezier :)

Hier is ze:
http://enquete.informaticabeheer.org

mobman
20 januari 2006, 18:30
done ;)

Gentille
20 januari 2006, 18:33
wou ze invullen maar zit al in het hoger :p

Fighting Hobbit
20 januari 2006, 18:35
Gedaan, mooi gemaakt trouwens.

OrbiT^
20 januari 2006, 18:37
merci allemaal :)

bludgeoned
20 januari 2006, 18:48
done
idd mooi werkje

versta wel die vraag niet goed
zou toch ook een "neen, ongeveer hetzelfde"
Zag je vroeger anders op tegen studeren? [Stemmen: 55]
Ja ik studeerde vroeger liever (22 stemmen)
40%
Neen ik heb nooit graag gestudeerd (26 stemmen)
47.3%
Ja vroeger studeerde ik minder graag (7 stemmen)
12.7%

Fighting Hobbit
20 januari 2006, 18:52
Nu mijn schoolloopbaan op zijn einde loopt en ik een beetje eindelijk uit de problemen met bepaalde personen uit mijn klas ben, moet ik toegeven dat ik eigelijkw el graag naar school ga, tijdens vakanties vraag ik me altijd af wat het nut is van een hele dag tv te kijken of achter de pc te zitten (ja, ik doe ook wel dingen met vrienden, maar dat is niet dagelijks), op school weet ik dat ik iets nuttigs doe.

NSA.Rhinox
20 januari 2006, 18:58
aangezien zoiets geen moeite kost én we dermee iemand een plezier doen: done :)

Tha_nOn
20 januari 2006, 18:59
soms vind ik wel mijn juiste antwoorden niet:p

want ga ik graag naar school? soms:p
studeer ik goed? enkel als de leerstof mij interesseert:p maar dat staat er niet bij:p
achja:p
kheb het toc maar ingevuld

OrbiT^
20 januari 2006, 19:03
soms vind ik wel mijn juiste antwoorden niet:p

want ga ik graag naar school? soms:p
studeer ik goed? enkel als de leerstof mij interesseert:p maar dat staat er niet bij:p
achja:p
kheb het toc maar ingevuld

heb je mss wel gelijk in maar als ik had moeten rekening houden met elk mogelijk antwoord dat iemand kan geven dan had je waarsch 3 dagen nodig om ze in te vullen :) Nuja allemaal al erg bedankt !

EternalSilence
20 januari 2006, 19:06
gedaan

wou da ik het nie meer 'kon' doen
aangezien ze mij lieten bokken in het 5de middelbaar .. :doh:.. :sad:

FroFro
20 januari 2006, 19:08
ook gedaan :)

Bonk
20 januari 2006, 19:08
done ^^

viewer
20 januari 2006, 19:12
gedaan.

bij die ene vraag "studeer je graag" zou imo een optie ja, als de leerstof me interesseert toegevoegd moeten worden.

voor de rest prima :niceone:

xDama
20 januari 2006, 19:16
-Ingevuld-

Geven leerkrachten op de juiste manier les? [Stemmen: 70]

Ja (0 stemmen)

Zegt genoeg :)

gilles.be
20 januari 2006, 19:21
done ^^

NapalmBenny,
20 januari 2006, 19:22
-Ingevuld-

Geven leerkrachten op de juiste manier les? [Stemmen: 70]

Ja (0 stemmen)

Zegt genoeg :)

Zo'n enquêtes over 't school betekenen juist niets :p, alsof ene snotneus daar ooit een positief antwoord zal geven :p, snap zelfs niet dat de scholen soms zo een enquête houden, die kennen het resultaat toch al op voorhand, of blijven die werkelijk in de goedheid geloven :p:p?

Snotneus vindt zijn eigen cool vandaag ==> negatief antwoorden op de enquête.

viewer
20 januari 2006, 19:25
vinde gij dat al uw leerkrachten goed lesgeven?

persoonlijk heb ik meestal geantwoord.

De meeste leerkrachten bij ons op school (don bosco hechtel) geven goed les, sommigen zelfs heel goed, maar der zijn er een paar die het gewoon nie uitgelegd krijgen...

Das nie meer dan normaal ze

OrbiT^
20 januari 2006, 19:26
Zo'n enquêtes over 't school betekenen juist niets :p, alsof ene snotneus daar ooit een positief antwoord zal geven :p, snap zelfs niet dat de scholen soms zo een enquête houden, die kennen het resultaat toch al op voorhand, of blijven die werkelijk in de goedheid geloven :p:p?

Snotneus vindt zijn eigen cool vandaag ==> negatief antwoorden op de enquête.

Hmmm tis niet de bedoeling dat er negatief wordt geantwoord, en de meeste mensen doen dat dan ook niet, daar heb ik vertrouwen in. Veel jongeren zijn zelfs geintreseerd in zulke enquêtes. Ik toch allesinds :)

thugangel
20 januari 2006, 19:28
de site wordt niet juist getoont in safari :angry:

(zou het invullen maar zit in't hoger :) )

gl :)

128MB
20 januari 2006, 19:32
Bedankt Tom om deze enquête in te vullen.

NapalmBenny,
20 januari 2006, 19:33
Hmmm tis niet de bedoeling dat er negatief wordt geantwoord, en de meeste mensen doen dat dan ook niet, daar heb ik vertrouwen in. Veel jongeren zijn zelfs geintreseerd in zulke enquêtes. Ik toch allesinds :)
Mja idd :p, heb ze bekeken :p:p, ik had beter eerst gekeken voor ik commentaar gaf :$ , het zijn vrij neutrale vragen waar het de moeite niet is om te liegen :p.

Ooit, een enquête moeten invullen waar je uw leerkrachten persoonlijk punten kon geven, over zijn/haar manier van lesgeven :D:D, man het grootste deel buist wsl al die leerkrachten, gewoon om ze te kloten.

Shellshock
20 januari 2006, 19:35
Done. :)

Wat ga je met de enquete doen?

OrbiT^
20 januari 2006, 19:35
Mja idd :p, heb ze bekeken :p:p, ik had beter eerst gekeken voor ik commentaar gaf :$ , het zijn vrij neutrale vragen waar het de moeite niet is om te liegen :p.

Ooit, een enquête moeten invullen waar je uw leerkrachten persoonlijk punten kon geven, over zijn/haar manier van lesgeven :D:D, man het grootste deel buist wsl al die leerkrachten, gewoon om ze te kloten.

Hehe daar kan ik wel inkomen :D

Done. :)

Wat ga je met de enquete doen?
Het is een werk voor Wiskunde, als de enquête door veel mensen wordt beantwoord kan er misschien nog iets anders mee gebeuren ook. De resultaten kan je alvast bekijken op de website.

OrbiT^
21 januari 2006, 11:11
Ondertss reeds 124 x ingevuld :D

Spread it! :D

gregory804
21 januari 2006, 11:35
ingevuld, waarom moet de naam erbij?

OrbiT^
21 januari 2006, 11:37
ingevuld, waarom moet de naam erbij?
Een controle voor mijzelf op mensen die de enquête niet serieus invullen ;)

Warlock
21 januari 2006, 11:42
klein detail: het is leerplicht ipv leerplichtigheid

OrbiT^
21 januari 2006, 11:43
klein detail: het is leerplicht ipv leerplichtigheid
zal ik aanpassen :) bedankt voor de correctie

Netrem
21 januari 2006, 13:09
Ik mis wel enkele antwoorden:
Worden leerplannen in het secundair onderwijs volgens jou opgesteld door personen die daarvoor geschikt zijn? [Stemmen: 161]
wie stelt dat op? Ik neem aan dat daar geschikte mensen zitten, dus heb ik maar ja gezegd.

Wat wil je doen na secundair onderwijs? [Stemmen: 161
Een richting zoeken die me interesseert, ongeacht of dat unief/hogeschool is.

tis maar helpen dak doe eh :)

OrbiT^
31 januari 2006, 00:07
Ziezo, ondertss al +/- 480x doorlopen :)
Resultaten zijn nu dus al wat precieser :)
Mensen die ze nog willen invullen kunnen dit nog steeds doen :)