PDA

Volledige versie bekijken : Studeren

OrbiT^
20 januari 2006, 18:15
Ik heb als opdracht van het school gekregen een enquête te maken over 'studeren'. Ik dacht meteen er een online enquête van te maken aangezien het gemakkelijk is om zo een groot publiek aan te spreken. Als degene onder jullie die in het secundair onderwijs zitten even de enquête zouden willen invullen dan doen die mij een groot plezier :)

Hier is ze:
http://enquete.informaticabeheer.org

mobman
20 januari 2006, 18:30
done ;)

Gentille
20 januari 2006, 18:33
wou ze invullen maar zit al in het hoger :p

Fighting Hobbit
20 januari 2006, 18:35
Gedaan, mooi gemaakt trouwens.

OrbiT^
20 januari 2006, 18:37
merci allemaal :)

bludgeoned
20 januari 2006, 18:48
done
idd mooi werkje

versta wel die vraag niet goed
zou toch ook een "neen, ongeveer hetzelfde"
Zag je vroeger anders op tegen studeren? [Stemmen: 55]
Ja ik studeerde vroeger liever (22 stemmen)
40%
Neen ik heb nooit graag gestudeerd (26 stemmen)
47.3%
Ja vroeger studeerde ik minder graag (7 stemmen)
12.7%

Fighting Hobbit
20 januari 2006, 18:52
Nu mijn schoolloopbaan op zijn einde loopt en ik een beetje eindelijk uit de problemen met bepaalde personen uit mijn klas ben, moet ik toegeven dat ik eigelijkw el graag naar school ga, tijdens vakanties vraag ik me altijd af wat het nut is van een hele dag tv te kijken of achter de pc te zitten (ja, ik doe ook wel dingen met vrienden, maar dat is niet dagelijks), op school weet ik dat ik iets nuttigs doe.

NSA.Rhinox
20 januari 2006, 18:58
aangezien zoiets geen moeite kost én we dermee iemand een plezier doen: done :)

Tha_nOn
20 januari 2006, 18:59
soms vind ik wel mijn juiste antwoorden niet:p

want ga ik graag naar school? soms:p
studeer ik goed? enkel als de leerstof mij interesseert:p maar dat staat er niet bij:p
achja:p
kheb het toc maar ingevuld

OrbiT^
20 januari 2006, 19:03
soms vind ik wel mijn juiste antwoorden niet:p

want ga ik graag naar school? soms:p