PDA

Volledige versie bekijken : mails auto-forwarden naar G-mail

kr15t0f
18 januari 2006, 13:36
hey,

aangezien ik redelijk veel mails krijg, en toch een back-up hiervan zou willen hebben buiten de mails die op mijn hdd staan zou ik graag al mijn mails laten autoforwarden naar mijn g-mail. Ik heb al een beetje getest met berichtenfilters in thunderbird "if sender = .......... forward to ....@gmail.com" , maar dit geeft altijd het bericht "failed to send mail".

Is der mss een andere manier die wel werkt om al mijn mails van mijn telenet mailbox automatisch naar mijn g-mail te zenden?

tnx

kr15t0f
20 januari 2006, 20:21
stamp omhoog

[Scratch]
5 juni 2006, 10:12
Mag ik dit ook een stampje geven want ik ben ook op zoek naar deze mogelijkheid? Ik had iets in gedachten om een mailclient online te gebruiken om je popmail op te halen en deze dan te forwarden naar je gmail.com adres maar welke online client is daarvoor geschikt? Telenet Webmail?

TiZon
5 juni 2006, 10:53
gewoon instellen:

if sender = *@*.* forward to blbl@gmail.com

[Scratch]
5 juni 2006, 22:54
gewoon instellen:

if sender = *@*.* forward to blbl@gmail.comD'uh ... maar waar stel je dit in voor een @telenet.be adres? Het is niet de bedoeling dat ik een client op mijn PC installeer die dan enkel dient om mijn mails te forwarden naar mijn gmail account, het is de bedoeling dat vanaf het moment ik een mail toekrijg op @telenet.be hij direcemento naar gmail wordt geforward.

Chris

Rage
6 juni 2006, 00:36
het is mogelijk om een script te schrijven, (een webpagina)

je surft naar die pagina, die haalt uw mails op en stuurt het door naar uw gmail adres.

Mr. M
6 juni 2006, 03:17
ik heb geen telenet dus kan het niet uitproberen ofzo, maar het zou me sterk lijken moest ge zoiets ni kunnen instellen via u telenet webmail
bij alle providers die ik al heb gehad kon ge da alleszins wel als k me ni vergis

[Scratch]
6 juni 2006, 08:41
het is mogelijk om een script te schrijven, (een webpagina)

je surft naar die pagina, die haalt uw mails op en stuurt het door naar uw gmail adres.Mja, ik zou het script door een cronjob kunnen runnen maar dat is me eerlijkgezegd wat omslachtig, zoals Mr. M. zei lijkt het me sterk dat het niet zou kunnen, maar via de webmail of mijn.telenet.be heb ik toch geen instelling gevonden die dit mogelijk maakt. :unsure:

maxdevis
6 juni 2006, 10:22
ik had een spymac.com mail-adres maar ik was die beu en ben overgeschakeld naar gmail. ik kon gewoon in mijn instellingen aanduiden: forward naar dat adres.
Je kan ook je mails laten toekomen op een pop3 website, zoals webmail.be .
misschien zijn er zo andere die dat ook kunnen forwarden?